Tob skrev:Ai 5.40
Katherine är jättebra. Men det är överlag ganska slätstruket och allmänt standard. Taylor har mer orginalitet helt enkelt, och det vinner han på väldigt mycket, sen verkar han ha en genuin kärlek till att vad musik heter och det lyser igenom...väldigt mycket.
Så hoppas Taylor vinner nu ändå. Jag vet att jag har haft Katherine som lite av en favorit, näst efter Chris, men jag har ändrat mig.
Tinwiel skrev:
Chicken little, jag har glömt vad han heter, sjunger en låt som gick nånting med "Pussycat lips".. alltså va. Lite dirrrty tyckte jag att det var, för det pussycat lips handlar knappast om katter. Det kanske handlar om nån persons riktiga läppar också, men pussycat... pussy.. ja. Jag associerar till helt andra saker..
AKS skrev:Yay! En av mina favorit-realityserier startar tidigt i år!
Project Runway S3 startar 12 juli
Detta var riktigt goda nyheter för jag hade väntat mig ny säsong först till hösten.
Tinwiel skrev:Glory:
Jag hade samma favoriter som du. Chris, Paris och i början också Mandisa. Helst helst Chris, och jag ville lägga ner allt när han åkte ut men man var ju tvungen att kolla ändå när det bara var några program kvar..
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare