Grey's Anatomy

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav HippieSpellan » mån mar 26, 2007 12:13

mja hon har ju haft(har imo) en fling med han som ska vara snygg och korkad, kommer inte på namnet nu
Senast redigerad av HippieSpellan mån mar 26, 2007 15:58, redigerad totalt 1 gång.
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav Tinwiel » mån mar 26, 2007 15:58

Jag gillar Addison, så jag skulle nog titta på en spin-off med henne. Om den är... typ.. bra i alla fall. ;) Jag gillade henne inte när honkom emellan Derek och Meredithmen utöver det tycker jag att hon är en bra karaktär.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HippieSpellan » mån mar 26, 2007 15:59

Tinwiel skrev:Jag gillar Addison, så jag skulle nog titta på en spin-off med henne. Om den är... typ.. bra i alla fall. ;) Jag gillade henne inte när honkom emellan Derek och Meredithmen utöver det tycker jag att hon är en bra karaktär.

jag tycker hon är lite ointressant.
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav carre » mån mar 26, 2007 16:23

hon är lätt snyggast.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav HippieSpellan » mån mar 26, 2007 16:45

jag gillar Callie=D
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav Tinwiel » mån mar 26, 2007 18:52

Nooooo! Jag gillar inte Callie. Jag gillar Derek *får något drömskt och lite lystet i blicken* men det är mest för att han är så snygg, och sen finns det några karaktärer som jag gillar ok, men jag har ingen storfavorit, faktiskt inte. Synd. Det har funnits några gästskådisar som har varit tillfälliga favoriter. Monica Keenas avsnitt var riktigt bra och jag tyckte att hon gjorde en bra rollprestation. Sen har vi ju såklart Peter Paige. Strålande och en helt underbar karaktär. Peter! :lovebunny:
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HippieSpellan » mån mar 26, 2007 18:55

drek är inte fin... och jag menade Callies utseende, jag tycker hon är en av de vackraste där. som person så är det någon annan jag gillar
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav Illyria » mån mar 26, 2007 19:40

Tinwiel skrev:Jag gillar Derek *får något drömskt och lite lystet i blicken*

Speciellt den senaste tiden är Derek typ det enda jag gillar med avsnitten. Sedan den utdragna drukningshistorien, då visade han verkligen varför han är McDreamy.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav HippieSpellan » mån mar 26, 2007 19:57

Illyria skrev:Speciellt den senaste tiden är Derek typ det enda jag gillar med avsnitten. Sedan den utdragna drukningshistorien, då visade han verkligen varför han är McDreamy.

ja han var verkligen jättefin där. men jag tycker inte att hans utseende blev så mkt bättre för det Bild han är inte ful, bara inte min typ
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav Tinwiel » mån mar 26, 2007 20:05

Illyria skrev:
Tinwiel skrev:Jag gillar Derek *får något drömskt och lite lystet i blicken*

Speciellt den senaste tiden är Derek typ det enda jag gillar med avsnitten. Sedan den utdragna drukningshistorien, då visade han verkligen varför han är McDreamy.

Ja, verkligen! Dom där sorgsna ögonen. Det var ju det avsnittet som jag var helt förstörd efter, och det var pg av Derek och hans sorg, man kunde riktigt känna hans smärta (teh drama!), jag tycker att han är en bra skådis. Anna kom hem och fann mig alldeles rödgråten.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HeY » mån mar 26, 2007 20:47

Personligen så är jag inte alls positiv inför denna spinn-off:en. Jag gillar Addison och hon har en bra plats i serien. När Angel fick en spinn-off kändes det rätt för jag kan inte se hur karaktären hade passat in efter säsong 3 på ett riktigt bra sätt; det räckte med att Giles blev utanför, att också Angel skulle vara det skulle bara vara tråkigt.
Men Addison? Jag tycker karaktären är långt ifrån "färdiglekt" i serien, det finns massor man kan göra med henne och mycket att utforska; inte har hon fått alldeles lite plats i säsong 3, Bailey någon?

Sedan så håller jag med Illryria! Seriebeskrivningen är inte alls bra och av att bara ha läst det så hade jag nog aldrig sett serien om det inte var för Addison. Aja, jag hoppas den blir bra och inte totalt fiasko så att karaktären försvinner helt. Vad ska de förresten göra om serien inte blir något, ta tillbaka hennes i Grey?

En sak är iaf helt säker: Greys Anatomy förlorar en utav sina sexigaste karaktärer :rolleyes:

Addison :lovebunny:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Illyria » mån mar 26, 2007 22:15

HeY skrev:Vad ska de förresten göra om serien inte blir något, ta tillbaka hennes i Grey?

De ska väl testa visa första avsnittet av serien nu i vår men blir det inte bra eller kanske tas emot dåligt så kan de alltid stryka serien och hon fortsätter i GA. Det är så jag uppfattat det ivarjefall. Lite löjligt, typ som det där "spinnoff-avsnittet" i Gilmore Girls Jess åker till Kalifornien som sedan inte blev något av.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav dansdansdans » fre apr 20, 2007 20:00

Illyria skrev:typ som det där "spinnoff-avsnittet" i Gilmore Girls Jess åker till Kalifornien som sedan inte blev något av.

vadå? skulle jess fått en egen serie, så att säga?
tur att det inte blev så, i så fall, han är ju lätt snyggast i heroes ! jäj
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion

Inläggav Glorificus » fre apr 20, 2007 20:09

Tinwiel skrev:Sen har vi ju såklart Peter Paige. Strålande och en helt underbar karaktär. Peter! :lovebunny:

Peter Paige! :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny:
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav HippieSpellan » fre apr 20, 2007 22:01

jag gillade det senaste avsnittet vilket det nog var. finns inget jag vill peka på, men jag blir så glad av att se ga.
SERIOUSLY!=D
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav The Ankh » sön apr 22, 2007 19:28

320
Vilket sorgligt avsnitt. Har tänkt att det borde göras mer av att Izzy har en dotter. Bra sätt att göra det på. Heil manusförfattarna.

Jag gillar Greys nya "mamma". Hon e rolig, jag tror det kan bli myvlet kul med dom två. Jag är kluven till Callie/George/Izzy-grejen. Jag vill inte att Izzy o Geaorge ska bl i hop. För jag går fortfarande i drömmarna att Alex o Izzy ska få i hop det.. så jäkla traditionell är jag.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav HippieSpellan » sön apr 22, 2007 19:32

The Ankh skrev:320
Vilket sorgligt avsnitt. Har tänkt att det borde göras mer av att Izzy har en dotter. Bra sätt att göra det på. Heil manusförfattarna.

jag gillar att de inte bara släpper något eller bara tar upp något som om vi inte hade fått veta det tidigare så hade jag nog bara blivit less på att de skulle få in något nytt och spännande.
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav dansdansdans » sön apr 22, 2007 19:55

HippieSpellan skrev:
The Ankh skrev:320

jag gillar att de inte bara släpper något eller bara tar upp något som om vi inte hade fått veta det tidigare så hade jag nog bara blivit less på att de skulle få in något nytt och spännande.

jag kommer inte ihåg bara när "det" nämns innan. hon berättar det för en patient va?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion

Inläggav The Ankh » sön apr 22, 2007 20:02

(spoiler ang det som nämns ovan... öh) Ja en ung svart flicka som är gravid. Hon pratar med henne om möjligheten till adoption
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav Glorificus » lör apr 28, 2007 22:49

3x21
Gästroll: Mitch Pileggi! :lovebunny:

Jag gillar hela Alex & Ava-vänskapen, de har ett bra samspel. Många fina scener.

Men min absoluta favorit bland scenerna i det här avsnittet var när Izzie plötsligt berättade för Burke om henne och George! Efter att det byggts upp så mycket om hur stort och viktigt äktenskap är för Burke är det honom hon berättar för. Genialt.

Callie. Urk. Gillar henne fortfarande inte.

Men... McDreamy... vad håller han på med? Kan inte han och Meredith bara få vara ett lyckligt par ett tag till? Börjar bli lite tjatigt att deras förhållande ska sluta i tårar om och om igen...
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Tinwiel » mån apr 30, 2007 17:14

Glorificus skrev:3x21
Men... McDreamy... vad håller han på med? Kan inte han och Meredith bara få vara ett lyckligt par ett tag till? Börjar bli lite tjatigt att deras förhållande ska sluta i tårar om och om igen...

Jag håller med. Det kan vara bra med drama men när dramat blir förutsägbart i den betydelsen att det ALLTID är nåt negativt drama mellan två karaktärer så blir det... tråkigt och tjatigt. Jag gillar Meredith och Derek ihop. Och det där med att bli sjukhuschef? Dumheter. Det måste väl i slutändan finnas viktigare saker..

George ska flytta till ett annat sjukhus? Jag hoppas inte att det blir en verklighet, speciellt inte efter allt bråk mellan vissa skådisar, som har varit på sistone. Det skulle vara jättetråkigt för serien om George slutade.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Illyria » mån apr 30, 2007 17:33

Senaste avsnittet var riktigt tråkigt och fyllt av klichéer. Amatörmanus med amatörstorylines. Gag.

Först verkade det som Derek tvekade/drog sig tillbaka enbart pga jobbet, den här "twisten" är ändå lite bättre.

Den här veckan är det spinoffavsnitten...
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Tinwiel » mån apr 30, 2007 18:03

Jag tyckte inte att det var så tråkigt (ok, lite) men klichéerna kan jag nog hålla med om. Nåt av höjdaravsnitten var det inte..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HippieSpellan » mån apr 30, 2007 18:09

jag tyckte det här avsnittet(s03e21) var spännande, penisfisk!
det gör inget att det är klyshigt. lite irriterad på Yang, lite för mkt "I dont do weddingcakes" men annars gillade jag det. och jag gillar callie.
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav HippieSpellan » mån apr 30, 2007 18:10

föresten de tråkigaste avsnitten är med denny. gud vilken boraxmänniska det var. tycker jag.

Edit: bytte a till e.
Senast redigerad av HippieSpellan mån apr 30, 2007 18:43, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav Illyria » mån apr 30, 2007 18:15

Danny = Denny?
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav HippieSpellan » mån apr 30, 2007 18:42

jaja whatever... han... boring :rolleyes:
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav dansdansdans » mån apr 30, 2007 18:58

nääääe.. denny... *suck*

när izzie och denny nuddar varandra i de olika verkligheterna ryser jag med

den skådisen såg jag förövrigt i ett avsnitt av angel. första säsongen tror jag. eller andra. hehe
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion

Inläggav HippieSpellan » mån apr 30, 2007 19:13

dansdansdans skrev:nääääe.. denny... *suck*

när izzie och denny nuddar varandra i de olika verkligheterna ryser jag med

den skådisen såg jag förövrigt i ett avsnitt av angel. första säsongen tror jag. eller andra. hehe

ja den scenen var jättefin...absolut.
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav Glorificus » mån apr 30, 2007 22:11

dansdansdans skrev:den skådisen såg jag förövrigt i ett avsnitt av angel. första säsongen tror jag. eller andra. hehe

Tredje är det. :D Jeffrey Dean Morgan, som är med i Supernatural (papa Winchester!) och Weeds också. Och är tillsammans med Mary-Louise Parker. Och har en huvudroll i Shonda Rimes nästa tv-serie (icke Grey's-spinoff) som är i förproduktion nu. 8)
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film