Tinwiel skrev:Jag gillar Addison, så jag skulle nog titta på en spin-off med henne. Om den är... typ.. bra i alla fall.Jag gillade henne inte när honkom emellan Derek och Meredithmen utöver det tycker jag att hon är en bra karaktär.
Tinwiel skrev:Jag gillar Derek *får något drömskt och lite lystet i blicken*
Illyria skrev:Speciellt den senaste tiden är Derek typ det enda jag gillar med avsnitten. Sedan den utdragna drukningshistorien, då visade han verkligen varför han är McDreamy.
Illyria skrev:Tinwiel skrev:Jag gillar Derek *får något drömskt och lite lystet i blicken*
Speciellt den senaste tiden är Derek typ det enda jag gillar med avsnitten. Sedan den utdragna drukningshistorien, då visade han verkligen varför han är McDreamy.
HeY skrev:Vad ska de förresten göra om serien inte blir något, ta tillbaka hennes i Grey?
Illyria skrev:typ som det där "spinnoff-avsnittet" i Gilmore Girls Jess åker till Kalifornien som sedan inte blev något av.
Tinwiel skrev:Sen har vi ju såklart Peter Paige. Strålande och en helt underbar karaktär. Peter!
The Ankh skrev:320
Vilket sorgligt avsnitt. Har tänkt att det borde göras mer av att Izzy har en dotter. Bra sätt att göra det på. Heil manusförfattarna.
HippieSpellan skrev:The Ankh skrev:320
Vilket sorgligt avsnitt. Har tänkt att det borde göras mer av att Izzy har en dotter. Bra sätt att göra det på. Heil manusförfattarna.
jag gillar att de inte bara släpper något eller bara tar upp något som om vi inte hade fått veta det tidigare så hade jag nog bara blivit less på att de skulle få in något nytt och spännande.
Glorificus skrev:3x21
Men... McDreamy... vad håller han på med? Kan inte han och Meredith bara få vara ett lyckligt par ett tag till? Börjar bli lite tjatigt att deras förhållande ska sluta i tårar om och om igen...
dansdansdans skrev:nääääe.. denny... *suck*
när izzie och denny nuddar varandra i de olika verkligheterna ryser jag med
den skådisen såg jag förövrigt i ett avsnitt av angel. första säsongen tror jag. eller andra. hehe
dansdansdans skrev:den skådisen såg jag förövrigt i ett avsnitt av angel. första säsongen tror jag. eller andra. hehe
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare