Brukar de normalt ha sådana här lite mer elaka presentationer av skådespelarna? Underhållande ivarjefall.
A bear skrev:Plötsligt låter Dollys pekoral som världens bästa låt. Vad var det där?
CheeseGuy skrev:Visst är galan ungefär tio gånger bättre än förra året? Eller så beror det på att jag kollar här samtidigt.
And none of those issues were ever a problem again.
caffeineaddict skrev:CheeseGuy skrev:Visst är galan ungefär tio gånger bättre än förra året? Eller så beror det på att jag kollar här samtidigt.
Jag tror att kunna avreagera sig på bloggen hjälper underhållningsnivån enormt.
noike skrev:caffeineaddict skrev:CheeseGuy skrev:Visst är galan ungefär tio gånger bättre än förra året? Eller så beror det på att jag kollar här samtidigt.
Jag tror att kunna avreagera sig på bloggen hjälper underhållningsnivån enormt.
Du skojar inte. Tyvärr tror jag inte vi kan få till ett sådant intern-krig som vi hade över Marky-Marty Scorsese förra året. Fan vad kul det var.
Bender skrev:Riktigt bra musik i Brokeback! kul!
caffeineaddict skrev:Var håller han Marky-Marty-Johan hus förresten?
noike skrev:caffeineaddict skrev:Var håller han Marky-Marty-Johan hus förresten?
Hans son föddes i veckan, fick gulsot så tillbaks till sjukhuset. De kom typ hem idag som först och var rätt trötta.
caffeineaddict skrev:*lägger ihop två och två*
A bear skrev:Det var fan vad det tjatas om "Film är bäst på bio". Inte alls krystat panikartat inför nedladdning och DVD-marknad.
A bear skrev:Wiklund dissar Altman. :evil:
Illyria skrev:Tror inte jag sett många filmer av Altman, men Gosford Park är ju en liten pärla. Har han fler bra filmer?A bear skrev:Det var fan vad det tjatas om "Film är bäst på bio". Inte alls krystat panikartat inför nedladdning och DVD-marknad.
Det har varit mer än en sån kommentar vilket är trist. Tom publiken tyckte ju det var underhållande när Jake tvingades läsa upp det där om dvd.
Illyria skrev:Tror inte jag sett många filmer av Altman, men Gosford Park är ju en liten pärla. Har han fler bra filmer?
Illyria skrev:Hur blev den här låten nominerad? Samma text om och om igen.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare