noike skrev:utorrent är bäst. Om de nu bara kunde släppa versionen med webGUI:t också.
Det vet jag ju självklart precis vad det betyder.
noike skrev:utorrent är bäst. Om de nu bara kunde släppa versionen med webGUI:t också.
The Buffster skrev:noike skrev:utorrent är bäst. Om de nu bara kunde släppa versionen med webGUI:t också.
noike skrev:The Buffster skrev:noike skrev:utorrent är bäst. Om de nu bara kunde släppa versionen med webGUI:t också.
Med de påslaget kan man logga in med lösenord på sin utorrent från vilket dator som helst och lägga till saker på nerladdning. Vilket kan vara bra om saker inte släppts innan man sticker hemifrån på morgonen men vill ha något nere när man kommer hem sedan.
Illyria skrev:Edit: Nu finns det!
CheeseGuy skrev:Att bara skicka över torrentfilen fungerar inte va?
Illyria skrev:Jag kan testa skicka själva avsnittet på MSN också, men mitt internet brukar vara lite buggigt med sånt.
caffeineaddict skrev:TACK, Illyria! Du är en räddare i nöden!
EDIT: Avsnittet kom ner via torrent på, jag skojar inte, 70 sekunder...
AKS skrev:Ang, en karaktär som caffeine skrev om: Vem är Bodie nu igen? Känner igen namnet jätteväl, men kan inte placera.
AKS skrev:Alltså, jag måste ha missat nåt avsnitt i S3 för detta, från TWoP får mig att. Jag har ingen aning om detta!
OK so McNulty has found domestic bliss and is looking out for his adopted kids.
Kan nån förklara? Har inte McNulty egna barn?
Illyria skrev:AKS: hon polisen som patrullerade i hamnen från säsong 2
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare