Chosen skrev:Illyria skrev:Chosen skrev:Jag har inte gillat så mkt av det jag har sett i Säsong 7.
Men det kommer nog inom sin tid.
Jag har sett alla hittills visade avsnitt av s7 (15 st): Efter ett tag blir säsongen bättre, det är väl snart/ungefär nu på Tv3, men tyvärr vara det inte speciellt länge, och nu är det tillbaka på skrattretande nivå igen.
Joo, jag vet =( dom har en tendens att köra den stilen.
Först är det en seg början sen skjuts serien i höjden sen så går den tillbaka till samma sega stämmning =(
Hoppas "The Seven year wich" är ett bra avsnitt =D
Chosen skrev:JAG såg en mini trailer till "The seven year witch"
Jag blev så WOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOO: ig
Chosen skrev:om du går in på http://www.thewb.com och Charmed sen trycker du på trailer.
Sen kommer du att se vilken bra trailer det är
the witchey skrev:tror ni dom kommer bygga på mer säsonger än 7?
Illyria skrev:the witchey skrev:tror ni dom kommer bygga på mer säsonger än 7?
Charmed har blivit förnyad för en åttonde säsong enligt The Futon Critic, inte helt officiellt ännu men så gott som. Förstår inte riktigt vad de ska ha för storylines bara, det är tunnt redan nu...
Lipton skrev:CyberAL skrev:mjo, rätt tråkigt ända sedan Cole försvann..
Skulle skriva exakt det, men då såg jag att det hade ju du redan gjort.
sjostrand skrev:Först en eloge till HeY för all kamp i motvind...
Illyria skrev:HeY skrev:Men jag tycker serien hämtade upp sig igen när Chris kom in i det hela
Väldigt sant, han räddade serien i säsong 6 men sen försvann han ingen ju...
Illyria skrev:7x22, tyvärr bara säsongsfinal och inte seriefinal: Tyvärr för säsongen slutar lyckligt utan någon (större) cliffhanger och detta hade varit det perfekta slutet på serien - vad ska de med en åttonde säsong till? Iofs finns det ju rätt bra underlag till nästa säsong men det blir ju som allt börjar om från början, varför inte sluta på top? Hade serien fått sluta nu hade jag varit väldigt nöjd detta slutet (även om det är en tydlig ripoff av Buffys perfekta slut)
Chosen skrev:Illyria skrev:7x22, tyvärr bara säsongsfinal och inte seriefinal: Tyvärr för säsongen slutar lyckligt utan någon (större) cliffhanger och detta hade varit det perfekta slutet på serien - vad ska de med en åttonde säsong till? Iofs finns det ju rätt bra underlag till nästa säsong men det blir ju som allt börjar om från början, varför inte sluta på top? Hade serien fått sluta nu hade jag varit väldigt nöjd detta slutet (även om det är en tydlig ripoff av Buffys perfekta slut)
Mjo, i must hålla med dig =)
Men Enligt The WB så kommer deras liv kommer att vara ännu mer "Charming" än förut, så vi får se vad Brad och gänget har att erbjuda.
Säsongen hade väldigt bra skådespelare och det var jätte bra när Oded Feher var säsongens "Big Bad", sen så var alla avsnitt från 7x16 jätte bra, Vi har, Freaky Phoebe, Pandoras box, Death becomes them osv. och dom höll mottet. Säsongen får en klar 4/5, vissa saker i början blev lite utdraget
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare