noike skrev:5.10 Fuck. Lem... Jag börjar gråta bara jag tänker på det. Fan, stackars människa. Jag är emotionellt söndertrasad.
David Rees Snell har fortfarande inte mycket till repliker, men han är nog den bästa skådespelaren i serien. En close-up på honom säger mer än vad de flesta gör under en hel säsong, och det utan att spela över det minsta.
Bästa serien någonsin? Ja. Faktiskt. Whedon is a fucking hack.
Zaxx skrev:Oh just det, skönt att det inte piper när de svär, och att det inte kommer suddiga rutor över boobies![/spoiler]
Off skrev:Zaxx skrev:Oh just det, skönt att det inte piper när de svär, och att det inte kommer suddiga rutor över boobies![/spoiler]
Har du fallit i den gamla "Visst svärs det i The Shield"-fällan?
Zaxx skrev:Off skrev:Zaxx skrev:Oh just det, skönt att det inte piper när de svär, och att det inte kommer suddiga rutor över boobies![/spoiler]
?? What?
noike skrev:Zaxx skrev:Off skrev:Zaxx skrev:Oh just det, skönt att det inte piper när de svär, och att det inte kommer suddiga rutor över boobies![/spoiler]
?? What?
Språket i serien är inte så hårt egentligen.
Zaxx skrev:Vaddå MAC... varför rättade ni mig inte.. jag e ju helt fel ute... VIC heter han ju!
Peppe skrev:Helvete. Ett av de bästa avsnitten jag sett :o
Är nästa avsnitt det sista någonsin?
noike skrev:Peppe skrev:Helvete. Ett av de bästa avsnitten jag sett
Är nästa avsnitt det sista någonsin?
Nope. Säsong 5b (eller omdöpt till säsong 6) kommer efter att Thief, Rescue Me s3 och Nip/Suck s4 visats.
noike skrev:Zaxx skrev:Vaddå MAC... varför rättade ni mig inte.. jag e ju helt fel ute... VIC heter han ju!
För att vi fortfarande är trasiga efter dagens avsnitt.
noike skrev:Whedon is a fucking hack.
noike skrev:Zaxx:noike skrev:Whedon is a fucking hack.
caffeineaddict skrev:noike skrev:Zaxx:noike skrev:Whedon is a fucking hack.
Hur är det ens relaterat till hur bra Shield är?
noike skrev:caffeineaddict skrev:noike skrev:Zaxx:noike skrev:Whedon is a fucking hack.
Hur är det ens relaterat till hur bra Shield är?
Ett avsnitt fick mig att känna mer än hela Buffy s5.
caffeineaddict skrev:Jo, förstår fortfarande inte hur det gör Whedon sämre. "The Body" fick mig att känna mer än Shield S1-S4. Gör inte Shawn Ryan sämre för det.
noike skrev:caffeineaddict skrev:Jo, förstår fortfarande inte hur det gör Whedon sämre. "The Body" fick mig att känna mer än Shield S1-S4. Gör inte Shawn Ryan sämre för det.
Att folk ska ta allt så allvarligt hela tiden. Smileyskadade dampmiffon. Nu lämnar jag fan forumet.
caffeineaddict skrev:noike skrev:caffeineaddict skrev:Jo, förstår fortfarande inte hur det gör Whedon sämre. "The Body" fick mig att känna mer än Shield S1-S4. Gör inte Shawn Ryan sämre för det.
Att folk ska ta allt så allvarligt hela tiden. Smileyskadade dampmiffon. Nu lämnar jag fan forumet.
Heh, ville bara se hur långt du skulle backa upp den kommentaren.
SMILEY POWER! :D
noike skrev:Bästa serien någonsin? Ja. Faktiskt. Whedon is a fucking hack.
Tob skrev:Nä. Dags att ge Shield en chans. Har fått för mig att serien liknar The Wire ganska mycket, vilket var en serie jag inte alls lyckades uppskatta, och därför har det blivit att jag inte har funderat så mycket på Shield. Finns det någon sanning bakom det där jag har fått för mig, eller skiljer sig serierna mycket åt?
Off skrev:Tob skrev:Nä. Dags att ge Shield en chans. Har fått för mig att serien liknar The Wire ganska mycket, vilket var en serie jag inte alls lyckades uppskatta, och därför har det blivit att jag inte har funderat så mycket på Shield. Finns det någon sanning bakom det där jag har fått för mig, eller skiljer sig serierna mycket åt?
Det är en hel del skillnad dem emellan.
Tob skrev:Nä. Dags att ge Shield en chans. Har fått för mig att serien liknar The Wire ganska mycket, vilket var en serie jag inte alls lyckades uppskatta, och därför har det blivit att jag inte har funderat så mycket på Shield. Finns det någon sanning bakom det där jag har fått för mig, eller skiljer sig serierna mycket åt?
poser skrev:Off skrev:Tob skrev:Nä. Dags att ge Shield en chans. Har fått för mig att serien liknar The Wire ganska mycket, vilket var en serie jag inte alls lyckades uppskatta, och därför har det blivit att jag inte har funderat så mycket på Shield. Finns det någon sanning bakom det där jag har fått för mig, eller skiljer sig serierna mycket åt?
Det är en hel del skillnad dem emellan.
Största skillnaden är att The Shield sparkar The Wires lilla rumpa, flera gånger om för att sedan arrestera den.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare