gaspode skrev:Eftersom det inte finns några argument för att filmen är bra, förutom "Coen-bröderna fap-fap-fap" så kommer personangreppen istället!
The way the company finally cornered that elusive fourth dimension is by engaging all five senses: moving seats, wind, water sprinkling, lasers, and synthetic smells are all used in time with the movie.
A bear skrev:Avatar visas nu i 4D; världens alla fysiker säger "Bwhuh?"The way the company finally cornered that elusive fourth dimension is by engaging all five senses: moving seats, wind, water sprinkling, lasers, and synthetic smells are all used in time with the movie.
Så ungefär som vilken Rocky Horror-visning som helst alltså.
sfinx skrev:A bear skrev:Avatar visas nu i 4D; världens alla fysiker säger "Bwhuh?"The way the company finally cornered that elusive fourth dimension is by engaging all five senses: moving seats, wind, water sprinkling, lasers, and synthetic smells are all used in time with the movie.
Så ungefär som vilken Rocky Horror-visning som helst alltså.
Jag var på en en Rocky Horror visning, jag tappade handlingen...
Föreställer mig plötsligt LOTR visning...brrr, kallt, och träsklukt, svavel, och snö...
Tam skrev:Trainspotting i 4D, det vore nåt.
A bear skrev:Ni har förstås jättefel om A Serious Man.![]()
caffeineaddict skrev:A bear skrev:Ni har förstås jättefel om A Serious Man.![]()
Bara för att kolla och för att det kan bli en kul diskussion: är jag en av de som har fel? För jag menar, jag tycker mycket om filmen men jag definierade min teori så hårt. Sammanfaller den alls med dina tankar? Jag vill fan veta. Om inget annat så är det en sån film bara för att den fått mig att fundera så mycket vid det här laget.
Burn After Reading skrev:CIA Superior: What did we learn, Palmer?
CIA Officer: I don't know, sir.
CIA Superior: I don't fuckin' know either. I guess we learned not to do it again.
CIA Officer: Yes, sir.
CIA Superior: I'm fucked if I know what we did.
CIA Officer: Yes, sir, it's, uh, hard to say
CIA Superior: ...Jesus Fucking Christ.
Björn: Jag har fått slut på, slut på...
eynosh: JAG ÄR SÅ VACKER UTAN SPACKEL OM DU INTE KAN FÖRSTÅÅÅÅÅÅ!!
Rombat: HAR DU?! HAR DU MÅÅÅLAT DEN?!
Zaxx: Du kan få JOOOOS om du VIIIIILL! Och VIIIIIN om du vill bli FUUUUULL!!
Björn: ...ord.
caffeineaddict skrev:Precis. Och det är varför vi aldrig lyckats redigera filmerna från en enda BF-träff.
noike skrev:caffeineaddict skrev:Precis. Och det är varför vi aldrig lyckats redigera filmerna från en enda BF-träff.
Nej, det är för att ni som sitter och ska redigera är väldigt väldigt väldigt lata.
noike skrev:caffeineaddict skrev:Precis. Och det är varför vi aldrig lyckats redigera filmerna från en enda BF-träff.
Nej, det är för att ni som sitter och ska redigera är väldigt väldigt väldigt lata.
A bear skrev:noike skrev:caffeineaddict skrev:Precis. Och det är varför vi aldrig lyckats redigera filmerna från en enda BF-träff.
Well, that's, like, just your opinion, man.
noike skrev:A bear skrev:noike skrev:caffeineaddict skrev:Precis. Och det är varför vi aldrig lyckats redigera filmerna från en enda BF-träff.
Well, that's, like, just your opinion, man.
Det är inte mycket som är objektivt, men att adolvsson är lat? That one.
caffeineaddict skrev:Ge bara råmaterialet till mig så fixar jag det.
noike skrev:Det är inte mycket som är objektivt, men att adolvsson är lat? That one.
caffeineaddict skrev:. Har inte fått råmaterialet från en enda fest efter april '06 och det gjorde jag iaf en trailer.
Tob skrev:Shutter Island: Rekommenderas väldigt. Jag har inte läst förlagan och möjligt att filmen vinner på det. Min likväl är det en förbaskat snygg film, det är mörkt och obehagligt, grymt skådespel, grym atmosfär...och jag vill se om i princip med en gång.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare