Illyria skrev:Är det en screener för The Unit?
Edit: och var hittar jag den isåfall?
Illyria skrev:Jag testade söka på unit, men fick inte upp något... vad ska jag söka på?
Skillnad på en pilot screener, enda chansen att se det, mot ett avsnitt som kommer i bra kvalitet om 2 dagar.
adolvsson skrev:Och det fanns ingen anledning att sparka Amy, damnit.
Supernatural Won't Draw Out Arcs
"We're hoping the audience will connect to just committed, good, red-blooded, rollicking storytelling that every week is a satisfying story," Kripke said. "We'll track the mythology, but every week we just want to scare the hell out of you with basically a different horror movie that has a beginning, a middle and an end."
"I'm a fan of Lost, and from what I know of Invasion and Surface and a lot of the new shows is they're sort of about this endless mystery unfolding," Kripke said in an interview. "And I think that you have to be careful with that, because that runs the risk of the Twin Peaks syndrome, where your audience loses patience with this endless tease."
AKS skrev:men samtidigt så *kan* de ju inte ignorera vissa saker som hände i piloten.
Tinwiel skrev:Varför tycker tv-cheferna att fristående avsnitt är bäst då, när det kanske inte alls är populärt hos tittarna?
Men det beror väl på hur man definierar "tittarna" och vilken målgrupp man vill nå. Hmf.
Off skrev:Detta är min enormt vetenskapliga slutsats.
Off skrev:People are stupid.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare