Queer as Folk

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Ai » tis aug 15, 2006 2:49

Inte jag. Jag är fullt normal.

Zen.

8)

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav caffeineaddict » tis aug 15, 2006 16:59

(spoiler QaF UK 1.07 & 1.08) "Stuart Jones, you're such a twat."

Ain't that the fucking truth. Både att bjuda in Vinces jobbarkompis utan att berätta det för honom och sedan berätta för henne om Vince och Cameron, och att få stackars Lance utvisad var riktigt grisiga akter. Samtidigt är ju det del av vad som gör honom så tokigt fascinerande.

Sista kvarten, med Nathans shout-out från karaoke-micken och sedan Vinces breakup med Cameron (komplett med Doctor Who-quiz) och naturligtvis den sista discoscenen som går från skräck till komplett glädje när Stuart glömmer bort Psychofuck 2000 för Vince satt jag och jublade inombords. Så jäkla fin serie det här. Synd att den är så kort, hoppas verkligen att jag blir lika förtjust i US-variantens karaktärer så man kan få se det utvecklas vidare (även om jag kommer sakna och är äckligt förtjust i mycket av det typiskt brittiska med den här varianten: bilarna, husen, Doctor Who, mycket av musiken, svordomarna :D ).

Ibland stör jag mig dock på hur jävla upbeat musiken är för det mesta (inte discomusiken alltså, utan scoret :P ). Som i scenen där de tar iväg Lance i polisbilen. Som om det var nån jäkla seger. Det var en gräslig och ful händelse, även om jag storymässigt gillade den i sig.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » tis aug 15, 2006 17:02

caffeineaddict skrev: (spoiler QaF UK 1.07 & 1.08) Ibland stör jag mig dock på hur jävla upbeat musiken är för det mesta (inte discomusiken alltså, utan scoret :P ). Som i scenen där de tar iväg Lance i polisbilen. Som om det var nån jäkla seger. Det var en gräslig och ful händelse, även om jag storymässigt gillade den i sig.

Fast serien följer ju Stuart mer eller mindre. Och eftersom det ses från hans synsätt så borde musiken vara uppåt, för enligt honom är det ju en seger. Lite det som skiljer tonsättning som följer berättelsen och sådan som försöker manipulera tittaren.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Ai » tis aug 15, 2006 18:18

Jag är glad faktist att du ska vänta några dagar med att se US. Inte för att jag är ledsen över att du gillar UK, inte alls. Men du kan behöva lite distans. Och - som jag tjatat om tidigare - det är två helt olika serier egentligen.

Du förstår vad jag menar sen. ;)

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav brat » tis aug 15, 2006 22:17

Några dagar emellan låter som en bra idé. Det fungerar nog ännu bättre med 5 år som jag hade.

Jag förväntar mig många "det var mer äkta i UK" och "jag saknar Vince" och "Justin är ingen Nathan" och "det här en kopia rakt av, fast tamare" efter två sedda avsnitt. (Det säger jag trots att jag ÄLSKAR 101-102, jag föll direkt.) Efter tre sedda tror jag att inställningen ändras en del. Efter fyra... njä, nu ska jag inte säga mer. Vi får väl se vad som händer. :)

104
Jag säger det ändå. :P Efter fyra avsnitt är det två helt olika serier. Många (långt ifrån alla) handlingar återkommer men karaktärerna formas helt annorlunda av dem. Känslomässigt blir det snabbt två helt olika serier. Och efter ett litet tag är det US som är originalet, då UK inte längre har några handlingar. Men det vet ni redan.

Säsong 1... och kanske säsong 2.
När jag såg serien första gången påpekade Ai att serierna skiljer sig på ett betydande sätt mellan avsnitt 103/104, vilket är helt sant. Justin får en mycket större roll... och Ted också. Redan där blir förutsättningarna och stämningen en annan motför UK. Men vilket är det första avsnittet då US känns helt självständig? 122? Tidigare? Jag har svårt att säga eftersom jag inte minns UK så bra.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav Tam » tis aug 15, 2006 22:51

caffeineaddict skrev: (spoiler QaF UK 1.07 & 1.08) Ibland stör jag mig dock på hur jävla upbeat musiken är för det mesta (inte discomusiken alltså, utan scoret :P ). Som i scenen där de tar iväg Lance i polisbilen. Som om det var nån jäkla seger. Det var en gräslig och ful händelse, även om jag storymässigt gillade den i sig.

Det är ju det det handlar om! Att vara bättre än andra. Tror jag kan kalla QaF UK bästa scoret ever. Det, dom långa linserna som gör bakgrunden så magiskt glittrande och drömsk, att dom hela tiden springer omkring till ovan nämnda score, hela stämningsbiten av serien alltså, det blir inte bättre. Hade den inte handlar om bögar hade det kanske varit min favoritserie nånsin.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav brat » tis aug 15, 2006 23:08

Det är så härligt att se bröderna Tam tända till när det är UK som debatteras. :D Men:

Tam skrev:Hade den inte handlar om bögar hade det kanske varit min favoritserie nånsin.

Vad? Är det en nackdel? Eller, eh?
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav Ai » tis aug 15, 2006 23:10

brat skrev:
Tam skrev:Hade den inte handlar om bögar hade det kanske varit min favoritserie nånsin.

*totalt frågande också* :eek:

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tam » tis aug 15, 2006 23:13

Ai skrev:
brat skrev:

Känns bara så vardagligt. Föredrar att kunna fly verkligheten.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav brat » tis aug 15, 2006 23:15

Tam skrev:
Ai skrev:
brat skrev:

Ah. Jag förstår. Din vardag är annorlunda än min vardag. ;)

Men om jag förstår saken rätt så saknar du lite... scifi?
Jag måste säga att jag är totalt nöjd som det är.

Jag gillar t.ex. Buffy för att manusen är så bra och skådespelarna är bra och de känslomässiga storysarna är bra. Handlingarna med monster och allt spelar mindre roll. Fast jag gillar iofs grundstoryn med Hellmouth och Slayer osv.

Edit. Queer as Aliens i all ära. *ASG*
Senast redigerad av brat tis aug 15, 2006 23:19, redigerad totalt 2 gånger.
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav Ai » tis aug 15, 2006 23:17

Tam skrev:
Ai skrev:
brat skrev:

Fram för fler fags in space damn it!

Queer as Aliens? Star Queers? FireQueers! Emmet/Alexander platsar redan!

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav noike » tis aug 15, 2006 23:19

Ai skrev:Fram för fler fags in space damn it!

Vad ni hängt upp er på sexuell läggning. Så viktigt är det inte.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Ai » tis aug 15, 2006 23:20

noike skrev:

Vad ni hängt upp er på sexuell läggning. Så viktigt är det inte.

Det är ju det jag menar.

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav The Ankh » tis aug 15, 2006 23:23

Vad är det för fel på mig?!?! Jag minns inte vem Lanceär! O_O
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav Tam » tis aug 15, 2006 23:25

The Ankh skrev:Vad är det för fel på mig?!?! Jag minns inte vem Lanceär! O_O

Ghananen Romey skulle gifta sig med för att han skulle få uppehållstillstånd.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav The Ankh » tis aug 15, 2006 23:26

Tam skrev:
The Ankh skrev:Vad är det för fel på mig?!?! Jag minns inte vem Lanceär! O_O

Ghananen Romey skulle gifta sig med för att han skulle få uppehållstillstånd.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH just fan! =)
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav Glorificus » tis aug 15, 2006 23:35

*antecknar* Star Queers...
:D
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav The Buffster » ons aug 16, 2006 20:15

Nu äntligen känner jag att jag har lite tid att kommentera. Säsong 2 är sedd så det är väl på sin plats också. Nu har jag ju inte direkt skrivit några längre kommentarer sen 2.02 så jag kommer ju knappast ihåg vad som händer i vilket avsnitt efter det, utan det blir istället lite mer övergripande.

2.03 - 2.20 Svårt att säga egentligen om jag tycker bättre om säsong 1 eller 2. Säsong 1 hade faktiskt väldigt många saker som jag gillade och saknade i säsong 2. Framförallt Brian och Michaels relation. Jag förstår (kan ha nämnt det här förut) att det är tänkt att man ska tycka att det är bra att Michael äntligen tycks ha kommit över Brian och att han numer bara vill ha honom som en vän. Men jag saknar spänningen som fanns mellan dom i första säsongen. Det fanns väl inslag av det även i säsong 2 i och för sig. Som när Brian besökte affären, det var en riktigt bra scen. Saken är den att Michael intresserar mig mindre och mindre som karaktär. I början gillade jag honom rejält men sen så blev han tillsammans med David och dom var lika tråkiga, eller till och med tråkigare, än Melanie och Lindsay. Och även om Ben är en mycket, mycket bättre karaktär än David (och mycket snyggare) så intresserar deras förhållande inte mig sådär jättemycket. Att Ben är HIV positiv borde göra det intressant antar jag, men nja, det funkar inte riktigt för mig.

Emmett är som vanligt underbar. Fortfarande näst bäst efter Brian. Karriären som porrstjärna var kul och hans relation med George var så söt och fin på alla sätt. Gillade hans tacktal på den där porrgalan enormt. Och nu så ser det ju ut att bli honom och Ted. Det kan sluta hur som helst egentligen. Men Ted var ju så otroligt söt när han blev kär i Emmett, skrattade åt allting han sa och bara stirrade på honom. Men det känns också lite oroligt då det mycket väl skulle kunna förstöra deras vänskap. Men, men söta är dom. Förresten så kom jag att tänka på att dom helt släppte att Ted var intresserad av Michael, jag menar han hade ju bilder klistrade på garderobsdörren och allting. Vad hände med det?

Melanie och Lindsay blir på inga sätt bättre. Jag hade en rätt lång paus mellan avsnitten ett tag och när jag började titta igen så rös jag faktiskt vid den första Lindsay och Melanie scenen. Som om jag hade glömt att dom fanns och hur trista dom är. För dom och deras problem är verkligen supertråkiga. Det handlar dessutom alldeles, alldeles för mycket om dom. Vem bryr sig om deras renoveringar och kärleksproblem?

Det bästa är ju fortfarande utan tvekan Brian och Justin. Eller framförallt Brian. För även om deras förhållande är underbart så är det Brian som karaktär som jag uppskattar allra mest (missförstå mig rätt, Justin är bra han också). Jag är förmodligen en skadad människa men jag har en tendens att se saker endast från Brians synvinkel. Jag har bara så svårt att förstå hur Justin kan klaga. Jag menar han är tillsammans med Brian Kinney. Jag tycker också att det är lite svårt att förstå att Justin inte tycks kunna leva med att Brian helt enkelt inte är bra på att visa sina känslor. Jag faller i och för sig alltid för karaktärer som Brian som utåt sett inte någonsin vill visa att dom bryr sig men ändå så tydligt gör det. Det känns liksom så mycket mer meningsfull när dom gör någonting omtänksamt. För även om Brian inte säger jämt och ständigt att han älskar Justin så märks det ju så tydligt att han gör det. Det borde räcka. Men som sagt, jag är antagligen en skadad person som är helt förblindad av kärlek till Brian. Dom flesta lär väl tycka att det är fullt förståeligt att Justin känner sig dragen till någon som Ethan, som är så öppen med sina känslor och så romantisk. Och även om han totalt och på alla sätt bleknar i jämförelse med Brian så är Ethan rätt bra. Och jag älskar det ur storysynpunkt. Underbar scen när Justin lämnade Babylon tillsammans med Ethan. För jag vill definitivt inte ha Brian och Justin lever lyckliga i alla sina dar, det måste vara lite, helst mycket, smärta inblandat. Men till slut vill jag, och räknar jag, med att dom kommer att vara tillsammans.

Jag har väl kanske varit lite väl hård mot Queer as Folk ibland. Det finns mycket som jag älskar. Stämningen i serien, när dom är på Babylon, såna saker. Jag är inte lyrisk ännu. Inte över serien som helhet alltså, Brian Kinney däremot är jag mer än lyrisk över, näst snyggast i hela världen och förmodligen skulle han ligga bra till på en lista över mina favoritkaraktärer någonsin.

Säsong 3 kommer förmodligen att påbörjas redan ikväll, och jag längtar. Det är alltid ett gott tecken.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav Ai » ons aug 16, 2006 20:22

ÅH! Vad härligt mycket svart jag får läsa när jag får tid!!! :lovebunny:

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav The Buffster » ons aug 16, 2006 20:43

Ai skrev:ÅH! Vad härligt mycket svart jag får läsa när jag får tid!!! :lovebunny:

Jag har onekligen försummat den här tråden endel, så jag försöker ta igen det :D .

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav brat » ons aug 16, 2006 22:30

The Buffster skrev:Jag har onekligen försummat den här tråden endel, så jag försöker ta igen det :D .

Du är förlåten. Mycket bra inlägg! :) Jag håller med om nästan allt.

Säsong 2
Jag saknar också Brian&Mikey lite, än om jag faktiskt inte vill att Mikey ska vara kär i Brian. Håller med om att Mikey blir tråkigare som karaktär. Ben är definitivt bättre och snyggare än David. Emmett är kanon! Och hans historia med George är en av mina favoriter. Fast jag är inte överdrivet förtjust i hans nya förhållande med Ted.

The Buffster skrev:2.03 - 2.20 Förresten så kom jag att tänka på att dom helt släppte att Ted var intresserad av Michael, jag menar han hade ju bilder klistrade på garderobsdörren och allting. Vad hände med det?

Har jag också undrat. Trist och konstigt att de inte gjorde något av det. Funderade på det nyss och det fick mig att börja försöka göra en karaktärsanalys på Ted. För visst säger det en del om honom att han så desperat försöker hitta självsfränder i sina vänner, först Mikey och sedan Emmett.

The Buffster skrev:2.03 - 2.20 Men som sagt, jag är antagligen en skadad person som är helt förblindad av kärlek till Brian.

:lovebunny:

The Buffster skrev:2.03 - 2.20 Dom flesta lär väl tycka att det är fullt förståeligt att Justin känner sig dragen till någon som Ethan, som är så öppen med sina känslor och så romantisk. Och även om han totalt och på alla sätt bleknar i jämförelse med Brian så är Ethan rätt bra. Och jag älskar det ur storysynpunkt. Underbar scen när Justin lämnade Babylon tillsammans med Ethan.

Ja! Ethan medför verkligen intressanta saker storymässigt i säsong 2. Minns att jag grät första gången jag såg scenen då Justin lämnar Babylon med Ethan för det var så hjärtslitande. Borde jag erkänna det?
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav brat » ons aug 16, 2006 22:31

Sätter det här i ett eget svar eftersom det är spoiler för hela serien, så läs INTE under markeringen Buffster!

HELA SERIEN!!!!!
"För jag vill definitivt inte ha Brian och Justin lever lyckliga i alla sina dar, det måste vara lite, helst mycket, smärta inblandat. Men till slut vill jag, och räknar jag, med att dom kommer att vara tillsammans."
*en sån där smiley som gråter stora floder*
Suck. Varför kan jag inte komma över de här känslorna snart?
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav The Buffster » ons aug 16, 2006 22:57

Men brat, så kan du väl inte göra. Ett helt inlägg som jag inte kan läsa. Nåja, jag får väl se serien fort och så får jag läsa det sen.

brat skrev:Ja! Ethan medför verkligen intressanta saker storymässigt i säsong 2. Minns att jag grät första gången jag såg scenen då Justin lämnar Babylon med Ethan för det var så hjärtslitande. Borde jag erkänna det?

Det är absoult inget att skämmas för.

3.01 ÄNTLIGEN! Fy fan vilket bra avsnitt. Eller ja, främst slutet då. Det var så bra att jag knappt kommer ihåg vad mer som hände. Äntligen lite mörker. Brian köper en prostituerad som liknar Justin. Höll andan hela den scenen för att den var så jääävla bra. Just den typen av sak som jag älskar. Ååååh, jag har en känsla att jag kommer att älska dom kommande avsnitten om det betyder mer av ledsna Brian... Brian, :lovebunny: .

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav Ai » ons aug 16, 2006 23:17

Bring on the PAIN!!!

(spoiler s 3) Iallafall i några avsnitt fram...

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tob » ons aug 16, 2006 23:20

Lite allmänna svar på Buffsters inlägg.

Tom S2
Har sagt det många gånger. 2.3-2.4 -- 2.10-2.11 nånting tycker jag är en av seriens största svackor. Var faktiskt på vippen att lägga ner serien. På något sätt så blev det för mycket i avslutningen och början av säsong 2, inte för mycket så sett, men en väldigt kraftig urladdning och helt plötsligt försvann mycket av intensiteten, trista och oengagerande storylines som följd.

Emmet är bäst! bäst! Han räddade mycket för mig under säsong 2.

Ethan är bra. Jag gillar Ethan/Justin, men framförallt gillar jag ju Brians reaktioner mot det.

Jag tycker inte Mel/Lindsey är så hemska. Tycker det kan vara rätt befriande att få in lite "vardagliga" problem och uppenbarligen engagerar jag mig i Mel/Lindsey relationen tillräckligt för att jag inte skall hytta med näven och klanka ner på hur trist det är. Däremot vad som är tråkigt, är att deras relation är så fylld av klicheer, det om något är *gäsp*.

The Buffster skrev:3.01 ÄNTLIGEN! Fy fan vilket bra avsnitt. Eller ja, främst slutet då. Det var så bra att jag knappt kommer ihåg vad mer som hände. Äntligen lite mörker. Brian köper en prostituerad som liknar Justin. Höll andan hela den scenen för att den var så jääävla bra. Just den typen av sak som jag älskar. Ååååh, jag har en känsla att jag kommer att älska dom kommande avsnitten om det betyder mer av ledsna Brian... Brian, .

Så jäkla sant. 3.01 är ett av de bästa avsnitt. (spoiler 3.01) Och jag minns den scenen, och jag minns hur jävla glad jag var, för i princip gav det en helt ny sida till Ethan/Justin relationen, den påverkar verkligen Brian.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav The Buffster » ons aug 16, 2006 23:33

Som vanligt så håller jag med dig om det mesta Tob, :) . Eller ja, om man bortser från Mel och Lindsay då.

Tob skrev:Har sagt det många gånger. 2.3-2.4 -- 2.10-2.11 nånting tycker jag är en av seriens största svackor. Var faktiskt på vippen att lägga ner serien. På något sätt så blev det för mycket i avslutningen och början av säsong 2, inte för mycket så sett, men en väldigt kraftig urladdning och helt plötsligt försvann mycket av intensiteten, trista och oengagerande storylines som följd.

Så skönt att höra att du upplevde det så. För ibland under säsong 2 så tänkte jag att bli det inte bättre än såhär så kommer jag aldrig att älska serien så mycket som jag hoppas på att göra tillslut.

Ai skrev:Bring on the PAIN!!!

(spoiler s 3) Iallafall i några avsnitt fram...

Det är det jag vill ha.

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav madskellig » ons aug 16, 2006 23:44

brat skrev:Sätter det här i ett eget svar eftersom det är spoiler för hela serien, så läs INTE under markeringen Buffster!

HELA SERIEN!!!!!
"För jag vill definitivt inte ha Brian och Justin lever lyckliga i alla sina dar, det måste vara lite, helst mycket, smärta inblandat. Men till slut vill jag, och räknar jag, med att dom kommer att vara tillsammans."

(spoiler hela serien) Du är inte ensam, jag kan inte släppa det heller, kan vi inte starta en "om du vill ha ett lyckligt slut se bara till 511" kampanj (odvhelssbt511 som förkortning) för att bespara andra smärtan ;)
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad

Inläggav Glorificus » tor aug 17, 2006 13:03

Illyria i Andra serier-tråden skrev:Två nya piloter ute: Vanished och Raines. Kan inte säga wow om någon av dem.

Vanished! :D
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Tob » tor aug 17, 2006 13:09

Glorificus skrev:
Illyria i Andra serier-tråden skrev:Två nya piloter ute: Vanished och Raines. Kan inte säga wow om någon av dem.

Vanished! :D

Den har väl premiär på måndag redan. Vilken tisdag det blir.

Vanished, Prison Break och Weeds!
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav brat » tor aug 17, 2006 17:43

madskellig skrev:
brat skrev:Sätter det här i ett eget svar eftersom det är spoiler för hela serien, så läs INTE under markeringen Buffster!

HELA SERIEN!!!!!

(spoiler hela serien) Du är inte ensam, jag kan inte släppa det heller, kan vi inte starta en "om du vill ha ett lyckligt slut se bara till 511" kampanj (odvhelssbt511 som förkortning) för att bespara andra smärtan ;)

Självklart. Skriv upp mig. Medlem i odvhelssbt511. :D
Hur sjutton ska jag kunna komma ihåg den ramsan?

Det lutar åt QaF-träff i Umeå snart va? ;)

Det är alltid lika roligt, och förvånande, att se hur olika människor uppfattar saker olika. Personligen ÄLSKAR jag säsong 2 medan jag tycker att säsong 3 är seriens svacka. Hm, ja. Det var egentligen bara det jag ville säga. Älska säsong 2!
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film