Zen.

caffeineaddict skrev: (spoiler QaF UK 1.07 & 1.08) Ibland stör jag mig dock på hur jävla upbeat musiken är för det mesta (inte discomusiken alltså, utan scoret :P ). Som i scenen där de tar iväg Lance i polisbilen. Som om det var nån jäkla seger. Det var en gräslig och ful händelse, även om jag storymässigt gillade den i sig.
caffeineaddict skrev: (spoiler QaF UK 1.07 & 1.08) Ibland stör jag mig dock på hur jävla upbeat musiken är för det mesta (inte discomusiken alltså, utan scoret). Som i scenen där de tar iväg Lance i polisbilen. Som om det var nån jäkla seger. Det var en gräslig och ful händelse, även om jag storymässigt gillade den i sig.
Tam skrev:Hade den inte handlar om bögar hade det kanske varit min favoritserie nånsin.
brat skrev:Tam skrev:Hade den inte handlar om bögar hade det kanske varit min favoritserie nånsin.
Vad? Är det en nackdel? Eller, eh?
Ai skrev:brat skrev:Tam skrev:Hade den inte handlar om bögar hade det kanske varit min favoritserie nånsin.
*totalt frågande också*
Tam skrev:Ai skrev:brat skrev:Tam skrev:Hade den inte handlar om bögar hade det kanske varit min favoritserie nånsin.
*totalt frågande också*
Känns bara så vardagligt. Föredrar att kunna fly verkligheten.
Tam skrev:Ai skrev:brat skrev:Tam skrev:Hade den inte handlar om bögar hade det kanske varit min favoritserie nånsin.
*totalt frågande också*
Känns bara så vardagligt. Föredrar att kunna fly verkligheten.
Ai skrev:Fram för fler fags in space damn it!
Queer as Aliens? Star Queers? FireQueers! Emmet/Alexander platsar redan!
noike skrev:Ai skrev:Fram för fler fags in space damn it!
Vad ni hängt upp er på sexuell läggning. Så viktigt är det inte.
Tam skrev:The Ankh skrev:Vad är det för fel på mig?!?! Jag minns inte vem Lanceär! O_O
Ghananen Romey skulle gifta sig med för att han skulle få uppehållstillstånd.
Ai skrev:Fram för fler fags in space damn it!
Ai skrev:ÅH! Vad härligt mycket svart jag får läsa när jag får tid!!!
The Buffster skrev:Jag har onekligen försummat den här tråden endel, så jag försöker ta igen det.
The Buffster skrev:2.03 - 2.20 Förresten så kom jag att tänka på att dom helt släppte att Ted var intresserad av Michael, jag menar han hade ju bilder klistrade på garderobsdörren och allting. Vad hände med det?
The Buffster skrev:2.03 - 2.20 Men som sagt, jag är antagligen en skadad person som är helt förblindad av kärlek till Brian.
The Buffster skrev:2.03 - 2.20 Dom flesta lär väl tycka att det är fullt förståeligt att Justin känner sig dragen till någon som Ethan, som är så öppen med sina känslor och så romantisk. Och även om han totalt och på alla sätt bleknar i jämförelse med Brian så är Ethan rätt bra. Och jag älskar det ur storysynpunkt. Underbar scen när Justin lämnade Babylon tillsammans med Ethan.
brat skrev:Ja! Ethan medför verkligen intressanta saker storymässigt i säsong 2. Minns att jag grät första gången jag såg scenen då Justin lämnar Babylon med Ethan för det var så hjärtslitande. Borde jag erkänna det?
The Buffster skrev:3.01 ÄNTLIGEN! Fy fan vilket bra avsnitt. Eller ja, främst slutet då. Det var så bra att jag knappt kommer ihåg vad mer som hände. Äntligen lite mörker. Brian köper en prostituerad som liknar Justin. Höll andan hela den scenen för att den var så jääävla bra. Just den typen av sak som jag älskar. Ååååh, jag har en känsla att jag kommer att älska dom kommande avsnitten om det betyder mer av ledsna Brian... Brian, .
Tob skrev:Har sagt det många gånger. 2.3-2.4 -- 2.10-2.11 nånting tycker jag är en av seriens största svackor. Var faktiskt på vippen att lägga ner serien. På något sätt så blev det för mycket i avslutningen och början av säsong 2, inte för mycket så sett, men en väldigt kraftig urladdning och helt plötsligt försvann mycket av intensiteten, trista och oengagerande storylines som följd.
Ai skrev:Bring on the PAIN!!!
(spoiler s 3) Iallafall i några avsnitt fram...
brat skrev:Sätter det här i ett eget svar eftersom det är spoiler för hela serien, så läs INTE under markeringen Buffster!
HELA SERIEN!!!!!
"För jag vill definitivt inte ha Brian och Justin lever lyckliga i alla sina dar, det måste vara lite, helst mycket, smärta inblandat. Men till slut vill jag, och räknar jag, med att dom kommer att vara tillsammans."
*en sån där smiley som gråter stora floder*
Suck. Varför kan jag inte komma över de här känslorna snart?
Illyria i Andra serier-tråden skrev:Två nya piloter ute: Vanished och Raines. Kan inte säga wow om någon av dem.
Glorificus skrev:Illyria i Andra serier-tråden skrev:Två nya piloter ute: Vanished och Raines. Kan inte säga wow om någon av dem.
Vanished!
madskellig skrev:brat skrev:Sätter det här i ett eget svar eftersom det är spoiler för hela serien, så läs INTE under markeringen Buffster!
HELA SERIEN!!!!!
"För jag vill definitivt inte ha Brian och Justin lever lyckliga i alla sina dar, det måste vara lite, helst mycket, smärta inblandat. Men till slut vill jag, och räknar jag, med att dom kommer att vara tillsammans."
*en sån där smiley som gråter stora floder*
Suck. Varför kan jag inte komma över de här känslorna snart?
(spoiler hela serien) Du är inte ensam, jag kan inte släppa det heller, kan vi inte starta en "om du vill ha ett lyckligt slut se bara till 511" kampanj (odvhelssbt511 som förkortning) för att bespara andra smärtan
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare