Rombat skrev:I min värld.
Rombat skrev:Jag såg Pathfinder idag. Karl Urban! Jag älskar Karl Urban. Second prettiest man alive!
caffeineaddict skrev:AKS! Du förstår att om du vill dyka upp den femtonde så är det DET HÄR du har att kämpa mot! UYEEEEEAH!
noike skrev:caffeineaddict skrev:AKS! Du förstår att om du vill dyka upp den femtonde så är det DET HÄR du har att kämpa mot! UYEEEEEAH!
Ripley mot the Gimp alltså.
caffeineaddict skrev:...vadfan pratar jag om, egentligen?
noike skrev:caffeineaddict skrev:AKS! Du förstår att om du vill dyka upp den femtonde så är det DET HÄR du har att kämpa mot! UYEEEEEAH!
Ripley mot the Gimp alltså.
I see him every day in my edit suite. I study his face, his voice. And I miss him terribly.
AKS skrev:Christopher Nolan skriver väldigt fint om Heath Ledger i Newsweek:I see him every day in my edit suite. I study his face, his voice. And I miss him terribly.
Charisma As Natural As Gravity
AKS skrev:Den fantastiske Daniel Day-Lewis (han är verkligen perfektion vad gäller skådespeleri) tillägnade Heath Ledger sin SAG-vinst.
lilith skrev:AKS skrev:Den fantastiske Daniel Day-Lewis (han är verkligen perfektion vad gäller skådespeleri) tillägnade Heath Ledger sin SAG-vinst.
Jag satt uppe och tittade på det. Det var ett väldigt fint tal faktiskt. Jag gillar verkligen DDL. Det ska bli en riktig fröjd att äntligen få se honom i en ny roll igen.
Dessutom är det den bästa svenska skräckfilmen sedan Körkarlen.
Nuff said.
(spoiler bara för säkerhets skull) The rumor is that at certain points during the film the main character, which was played by Ledger, fell through magic mirrors and, I would assume, into different realities or fantasy lands. The word is that each time this happens (3 or 4 times in the movie) the character will be played by a different actor and Depp would be one of those actors (which makes sense why he can fit this into his schedule), the other two being actors just as well known as Depp.
adolvsson skrev:
Såg trailer, vet inte vart, YouTube någonstans antagligen. Av det lilla att döma såg det... jävligt bra ut. I R super-psyched!
AKS skrev:Men var boken skräck? Var den inte mer drama med vissa blodiga inslag? Eller den kanske var skräck, bara jag som aldrig blir rädd.
Jag förstår dig. Skrämmande dåligt skådespeleri.Rombat skrev:Men Bram Stoker's Dracula spökar fortfarande i mina mardrömmar.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare