HippieSpellan skrev:sugen jag blev på att titta på orlando när du säger så där
Jag älskade Orlando tills jag lästeboken, då älskade jag boken mer. Det är en fruktansvärt vacker film.
HippieSpellan skrev:sugen jag blev på att titta på orlando när du säger så där
Matt skrev:Away we go var riktigt bra
Tinwiel skrev:Kanske jag ska gå och se Avatar på bio när jag kommer till Gbg, om den fortfarande går i 3D då. ÄR det någon göteborgare som inte har sett och skulle vilja se?
Tob skrev:Det finns helt klart potential i 3D tekniken. Men på det stora hela så vart det en besvikelse. Jag är mer sugen på att se Avatar i 2D nu. Hemma. I vardagsrummet.
A bear skrev:Till vildingarnas land.
[...]Jag har älskat den här historien sen jag var 6 år, och fan vet om det är samma historia Spike Jonze berättar här, men jag älskar den ändå.
A bear skrev:Moon.
Historien har berättats förut, men det här sätter sin egen spinn på den, drar sina egna slutsatser, och gör det rätt bra. Vill se om redan. 4/5.
noike skrev:Såg Encounters at the end of the world igår. Herzog på antarktis. Både vackert och ödesmättat som vanligt med Herzog, bara han kan sitta på antarktis och önska sig en storm,
Neutrinfabriken — en kompis var där några månader under sin utbildning.
MissKittyFantastico skrev:Jag och Ulrica har tänkt gå och se den i 3D. Anna-panna och kusinen ville följa med också.
A bear skrev:Till vildingarnas land.
sfinx skrev:Har den kommit på bio och jag har missat det?
adolvsson skrev:sfinx skrev:Har den kommit på bio och jag har missat det?
Nej.
(svensk biografisk premiär i slutet av januari, säger jag ganska självsäkert utan att dubbelkolla)
Matt skrev:Filmen att se fram emot 2010?
adolvsson skrev:Matt skrev:Filmen att se fram emot 2010?
Aw child, you always knock me for a loop.
Så jävla högt upp på listan.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare