Ai skrev:DREW!!!!
Jo, men han är väl ute har jag för mig. Nämnde han inte i nån intervju att han är den enda queer'en på Buffy?
Yes, det var i en radiointervju på The Succubus Club med Greenberg, Jane Espenson och Rebecca Rand Kirshner. (
Länk) Så han verkar ha varit ute länge före det.
Hm... nu ser jag verkligen fram emot Dexter, med både den storyn, Julie Benz och Drew Greenberg!
Okej. Nu kan jag berätta om den dröm jag hade i natt. Den utspelade sig på inspelningen av QaF, dit de behövde en extra som skulle servera mat i en scen... i ett vanligt kök i ett hus.. hm.. Hur som helst gick hela drömmen ut på att killen som fick rollen hade tagit sig dit från Tyskland för att han var ett så stort QaF-fan. Och när han gjorde auditions för scenen med Peter Paige och Sharon Gless (som var märkligt tyst i min dröm), så var Peter så imponerad av tyske killens QaF-hängivenhet att han gav honom rollen. Plus att killen improviserade grejer för att han var ett så stort fan... (med tysk accent:) "I feel comfortable with Emmett and Debbie in a way that someone that's not a fan wouldn't".
Men sen när de skulle spela in scenen var han lite för duktig... han lagade rentav all mat på riktigt så att skådespelarna skulle imponeras av hans matlagning... haha, och mellan tagningarna gick han hela tiden fram och pratade med alla skådespelarna, och han rufsade lite i Gales hår..! *asg* Sen var Gale irriterad på Peter Paige som tagit dit killen. Men när skådespelarna efteråt skulle flygas iväg med en helikopter vägrade Peter låta dem lyfta förrän han ropat till sig tyske killen och tackat för allt han gjort. "We love you!"

Och sen var den drömmen slut. Och nä, det var
inte jag som var tyske killen, jag var bara en betraktare.