brat skrev:SPOILER avsnitt 101-108
Jag blir alltid lite orlig att säsong 1 ska skrämma bort tittare, främst avsnitt 2-3 (Wendigo, Dead in the water) som jag alltid upplevt som extra svaga. Det märks ännu mer när piloten är så stark. Sedan är det bara tre bra (Phantom Traveler, Bloody Mary, Skin) innan det är två svaga igen (Hook man, Bugs). Nä, tacka vet jag säsong 2.
brat skrev:SPOILER avsnitt 101-108
Jag blir alltid lite orlig att säsong 1 ska skrämma bort tittare, främst avsnitt 2-3 (Wendigo, Dead in the water) som jag alltid upplevt som extra svaga. Det märks ännu mer när piloten är så stark. Sedan är det bara tre bra (Phantom Traveler, Bloody Mary, Skin) innan det är två svaga igen (Hook man, Bugs). Nä, tacka vet jag säsong 2.
brat skrev:Jag är väldigt fascinerad över att hela gag reelen inte kommit ut ännu, den har ju gjort det för bägge tidigare säsonger. Men samtidigt är jag glad, för jag vill egentligen vänta med att se den tills jag har boxen, men jag har aldrig kunnat hålla mig om den finns ute.
gaspode skrev:brat skrev:SPOILER avsnitt 101-108
När du säger dåliga, borde jag hoppa över dem?Jag är inte sugen på att genomlida dåliga avsnitt för en serie som jag bara är halvtänd på än så länge.
Det verkar som om region 2 av säsong 3 släpps nu 25/8. Är det någon som har koll på om det är en sån där tråkig version utan extramaterial eller om det är en version med allt?
brat skrev:Har förresten glömt att dela med mig av den här härliga nyheten om Ten Inch Hero!!!
noike skrev:Jag ser säsong två som den riktiga serien och säsong ett som en tråkig prequel — jag har fortfarande bara sett kanske 6 avsnitt i säsong ett.
Rombat skrev:303I lost my shoe...
gaspode skrev:1x03: Amy Acker!
The Ankh skrev:3.08
Usch sorgligt. Jag kan inte ens i mina vildaste drömmar tro att Dean verkligen kommer att dö. Men fy faan vad sorgligt
gfilla rinte den där unden som spelar Dean som liten, känns som om man sett han slå mindre barn nånanannstans, skrattandes.
brat skrev:The Ankh skrev:3.08
Usch sorgligt. Jag kan inte ens i mina vildaste drömmar tro att Dean verkligen kommer att dö. Men fy faan vad sorgligt
gfilla rinte den där unden som spelar Dean som liten, känns som om man sett han slå mindre barn nånanannstans, skrattandes.
Hm, är det 308 du kommenterar, du vet julavsnittet? Blir lite osäker på vad jag vågar säga när du pratar om mini-Dean, för han är väl inte med då?
(spoiler 308) Men om det är 308 så håller jag med! Slutet där med de tidningsinslagna paket och en riktig sista jul och allt, hjärtskärande.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare