Vad jag har förstått så ska man ha den brittiska utgåvan, den ska ha lite komprimeringsartefakter här och där ibland på del ett men det är allt. (Men jag äger den inte. Än.)Off skrev:Jag behöver hjälp. Är det någon som äger PK-wars som kan säga något om utgåvan. Har läst recensioner där det sägs att bildkvalitén är riktigt skabbig så skulle behöva ett svar på om det är sant. Axel har två versioner. Kanadensisk och Amerikansk R1 med ca 20 kronors prisskillnad.
noike skrev:Vad jag har förstått så ska man ha den brittiska utgåvan, den ska ha lite komprimeringsartefakter här och där ibland på del ett men det är allt. (Men jag äger den inte. Än.)Off skrev:Jag behöver hjälp. Är det någon som äger PK-wars som kan säga något om utgåvan. Har läst recensioner där det sägs att bildkvalitén är riktigt skabbig så skulle behöva ett svar på om det är sant. Axel har två versioner. Kanadensisk och Amerikansk R1 med ca 20 kronors prisskillnad.
Garim skrev:Skulle inte det här vara bra?
AKS skrev: (edit) Som vanligt ikväll: rättat saker.(/edit)
noike skrev:Jag kan agera guide och coach om du vill när min omtitt når s3.
AKS skrev: (edit) Som vanligt ikväll: rättat saker.(/edit)
Trodde det var det du skulle göra imorgon.
AKS skrev:noike skrev:Jag kan agera guide och coach om du vill när min omtitt når s3.
Jag vet inte om jag törs längre,![]()
AKS skrev:Ja, men... all tid på att sätta sig in i allt. Igen?!
AKS skrev:Fast iofs så blev det ett låååångt uppehåll i början av S3 och sen var det ett helt totalt bvärdelöst avsnitt av Farscape och sen lyckades jag aldrig hitta tillaks igen, Synd.
adolvsson skrev:16 avsnitt för mig. Sen blev det inget mer, för noike slutade komma över med sina DVD:er. Var det Uppsala som kom ivägen? Mycket möjligt. Jag borde också ta tag ordentligt, från början. Snart. Vilken dag som helst...
gaspode skrev:imorgon?
noike skrev:Hur var det? Ville du låna s1-dvderna igen?
adolvsson skrev:noike skrev:Hur var det? Ville du låna s1-dvderna igen?
Japp. Göra ett nytt försök, det var det där skumma med ljudet som höll mig borta sist, men det var innan mitt ordentliga ljudsystem till datorn.
noike skrev:Kan ta det när du är klar med Slings & Arrows.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare