Tinwiel skrev:caffeineaddict skrev:Tinnie, menar du 2.02? KEITH!
Japp, jag menade 202, jag vet inte vart jag fick 206 ifrån (önsketänkande?).Heter han Keith? Tackar!
<--- Big Keith!
Tinwiel skrev:caffeineaddict skrev:Tinnie, menar du 2.02? KEITH!
Japp, jag menade 202, jag vet inte vart jag fick 206 ifrån (önsketänkande?).Heter han Keith? Tackar!
caffeineaddict skrev:Det är verkligen tokigt att man kan tycka så annorlunda att du kan ha sett till 2.04 och sen skriva "Det var det första roliga han har gjort tror jag" om David... Om jag hade tyckt så och inte tyckt att det första roliga David gör är i hans första scen ungefär så hade jag nog inte tittat så här långt, men det är kul att du fortsätter titta.2.04. är det som gäller härnäst för mig med.
Tinwiel skrev:När ska du börja se US då caffe?
caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:När ska du börja se US då caffe?
Direkt när UK-omtitten är klar tänkte jag. Så under helgen kanske?
Tinwiel skrev:caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:När ska du börja se US då caffe?
Direkt när UK-omtitten är klar tänkte jag. Så under helgen kanske?
Yay! *giddy with excitement* Du vet vart du kan få tag på avsnitten..
gaspode skrev:caffe:
Jag är ju av ungefär samma uppfattning som Tinwiel här, även om jag kanske tycker att David lyckats med NÅN scen tidigare i serien.
Det är väl mest av princip som jag kollat igenom hela serien. Hade det varit en vanlig serie hade jag avskrivit den som "inte min kopp te" efter halva första säsongen eller så. Jag är dock glad att jag sett igenom hela ändå, för de bra bitarna var riktigt bra ibland.
Tinwiel skrev:gaspode skrev:caffe:
Jag är ju av ungefär samma uppfattning som Tinwiel här, även om jag kanske tycker att David lyckats med NÅN scen tidigare i serien.
Det är väl mest av princip som jag kollat igenom hela serien. Hade det varit en vanlig serie hade jag avskrivit den som "inte min kopp te" efter halva första säsongen eller så. Jag är dock glad att jag sett igenom hela ändå, för de bra bitarna var riktigt bra ibland.
Dom bra scenerna blir faktiskt bättre och bättre.. än så länge i alla fall. Gareth hade ju några av sina bästa repliker i 204, synd att David skulle vara med så mycket bara.
gaspode skrev:När man inte tål David så är det såklart dödsdömt
caffeineaddict skrev: (spoiler Office julspecialerna) För att inte tala om "Chris! Why don't you fuck off?".
caffeineaddict skrev: (spoiler Office julspecialerna) All I needed was the love you gave
All I needed for another day
And all I ever knew...
Only you
Åååh, finaste jäkla slutet. När Dawn kommer tillbaka in på kontoret, det är... ren magi. Av mina två ögon var inte ett enda torrt.
För att inte tala om "Chris! Why don't you fuck off?".
I don't care what anyone says, det här är ett sånt jäkla mästerverk till serie.
![]()
![]()
Eisa skrev:caffeineaddict skrev: (spoiler Office julspecialerna) All I needed was the love you gave
All I needed for another day
And all I ever knew...
Only you
Åååh, finaste jäkla slutet. När Dawn kommer tillbaka in på kontoret, det är... ren magi. Av mina två ögon var inte ett enda torrt.
För att inte tala om "Chris! Why don't you fuck off?".
I don't care what anyone says, det här är ett sånt jäkla mästerverk till serie.
![]()
![]()
åh, the flying pickets
Tinwiel skrev:Nope, det är fortfarande US FTW!
Äh! De flesta (läs: alla utom du som jag frågatcaffeineaddict skrev:Mycket verkar ju handla om vilken man ser först. Vilket gör mig lite besviken på att du började se QaF US innan UK!
Rombat skrev:Äh! De flesta (läs: alla utom du som jag frågatcaffeineaddict skrev:Mycket verkar ju handla om vilken man ser först. Vilket gör mig lite besviken på att du började se QaF US innan UK!) sa att US var bättre.
caffeineaddict skrev:Rombat skrev:Äh! De flesta (läs: alla utom du som jag frågat :D ) sa att US var bättre.caffeineaddict skrev:Mycket verkar ju handla om vilken man ser först. Vilket gör mig lite besviken på att du började se QaF US innan UK! ;)
Maria! Aron! Staffan! Hjälp!
noike skrev:caffeineaddict skrev:Rombat skrev:Äh! De flesta (läs: alla utom du som jag frågatcaffeineaddict skrev:Mycket verkar ju handla om vilken man ser först. Vilket gör mig lite besviken på att du började se QaF US innan UK!) sa att US var bättre.
Maria! Aron! Staffan! Hjälp!
Och mig frågade han inte heller. Det här tycks vara en väldigt selektiv källforskning.
Tinwiel skrev:Förresten så kan en stor del av ovanstående resonemang appliceras även på The Office.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare