XY skrev:Rombat skrev:West Wing! Kan ersätta allt!
Blir WW tyngre efter första säsongen? Problemet med första för mig är att den är lite för lättsam, även om den ändå är bra och riktigt välgjord.
The Ankh skrev:Oh! Eller fortsätta på Smallville!
The Ankh skrev:OM jga börjar med Smallville kommer de finnas mer FNL att se sen ju.
adolvsson skrev:Det är inte säkert
The Ankh skrev:De e ju bara det att det bara finns 2 säsoinger av FNL so far. Och nästan 7 av Smallville. OM jga börjar med Smallville kommer de finnas mer FNL att se sen ju.
Vilken serie är mest highschool? Ge mig en kort minimalt spoileristisk description of the two!
The Buffster skrev:adolvsson skrev:Det är inte säkert
Tyst Fredrik! Det är förnekelse som gäller. Bra saker tar inte slut. Bestämmer jag.
The Buffster skrev:adolvsson skrev:Det är inte säkert
Tyst Fredrik! Det är förnekelse som gäller. Bra saker tar inte slut. Bestämmer jag.
adolvsson skrev:Mitt 17000:e inlägg visade sig bli kärleksinlägget till FNL här ovan, det med tre kaniner. Det tycker jag känns fint.
The Ankh skrev:ojojoj fredrik! Du e snarti kapp mig! =)
HeY skrev:En annan High School serie är ju Dawson's Creek. Den ligger ganska nära OTH, OC och GG (mest distans till GG). Men den är sämre än alla dessa, skulle väl kunna kallas förgångaren. Säsong 1 är ganska lam, men den växer mycket i säsong 2 och ligger sedan på en väldigt jämn nivå. Har bara sett en bit in i säsong 4 dock, eller bara och bara men jag slutade där. Kommer nog se mer någon gång när jag inte har något annat, men nu är inte suget så stort.
adolvsson skrev:The Ankh skrev:ojojoj fredrik! Du e snarti kapp mig! =)
Egentligen vill jag bara ha bättre utsikt över din snygga rumpa. Jag är en sån horribel mansgris!
sp1keout skrev:Smallville är, och har alltid varit bra TV. Underhöll mig varje söndag i många år, på tv3. Sen vid s4 blev det nedladdning.
Första säsongerna är verkligen både älskvärda och grymt nostalgiska. 3 första alltså.
Rombat skrev:sp1keout skrev:Smallville är, och har alltid varit bra TV. Underhöll mig varje söndag i många år, på tv3. Sen vid s4 blev det nedladdning.
Första säsongerna är verkligen både älskvärda och grymt nostalgiska. 3 första alltså.
sista 3. De första sug valpung.
sp1keout skrev:Rombat skrev:sp1keout skrev:Smallville är, och har alltid varit bra TV. Underhöll mig varje söndag i många år, på tv3. Sen vid s4 blev det nedladdning.
sista 3. De första sug valpung.
Okej? Så du sög valpung i 3 år i hopp om att de skulle i bli bättre? Tillåt mig tvivla... alternativt smaka
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare