eynosh skrev:TVU player visar oscarsgalan. Sök på TVu på google, ladda ner och tryck på kanal 51222.
Just nu är det NBA som gäller verkar det som på abc, Undrar om det stämmer..
noike skrev:caffeineaddict skrev:dels kanske det finns tid (men nu ska jag inte lova för mycket, har egentligen ingen koll) för Nicklas och/eller Fredrik att lägga till er så ni kan blogga med oss andra?
Det finns tid så länge "Fredrik" är vaken. Jag har ironiskt nog inte behörighetet att lägga till folk trots att jag kan pilla med allt annat.
The Buffster skrev:noike skrev:Det kanske är fullt hos honom. I och med att han verkar vara den enda i Stockholmsområdet som får in kanalen.
Jaha okej... ja men jag kan ju hoppas att det finns plats för mig också. Är inte så jättestor.
caffeineaddict skrev:Nu finns även mina gissningar på http://www.oscarsbloggen.com . Det blev ganska långt...
noike skrev:Så det ordnade sig? Påminner mig om liveactionfilmen av Josie and the Pussycats där det först gick sådär, sedan gick det bra, för att därefter gå mot katastrof utan dess like på grund av en ond skivbolagsboss i formen av Parker Posey (awwwrrr!) men sedan mot slutet blev allt bra. Jag blir alldeles varm inombords.
sp1keout skrev:Nej, jag orkar inte det här. Orkar inte tejpa heller... Hmm, repris, någon?
noike skrev:Om jag inte fortsätter med Little Miss Sunshine snart måste jag se slutet under reklampauserna.
Glorificus skrev:wyndham skrev:Hoho, det verkar som att bostaden får hit kanalen den 6 mars. Bara för att retas liksom.
Menar du Bostaden-bostaden eller bara din bostad? (Hihi, kan vara obegriplig fråga för icke-Umeå-bor.) Jag har mailat Bostaden om Kanal 9 men inte fått något svar...
Nu verkar det ju ha ordnat sig om du ska se galan hemma hos Aron, men annars finns det nog nån extra plats hos oss på Mariehem också. Ifall ni inte får igång tv:n eller så.
wyndham skrev:We're game.
eynosh skrev:TVU player visar oscarsgalan. Sök på TVu på google, ladda ner och tryck på kanal 51222.
Just nu är det NBA som gäller verkar det som på abc, Undrar om det stämmer..
AKS skrev:Gah! Trodde det började tre!!
AKS skrev::) 'Tis alright.
Vilka vann birollerna?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare