Tinwiel skrev:5x37 (har nu läst Tobs spoiler)
Jävla skit. Nu vill jag bara lägga ner det här. EN dålig kväll och min favorit åker ut. Ska Elliott bli American Idol då? Snaaaaaaaaaaark. Nu är jag sur.
AKS skrev:Survivor avsnitt 14:
Nej, vad taskigt att göra en TBC!I alla andra avsnitt har man ju fått veta vem som åker ut. Nåväl, börjar bli lite intressant nu fast jag tror att jag skippar nästa Survivor-säsong. Fast det kommer att bli riktigt svårt så det slutar nog med att jag ser den ändå.
Tob skrev:AKS skrev:Survivor avsnitt 14:
Nej, vad taskigt att göra en TBC!I alla andra avsnitt har man ju fått veta vem som åker ut. Nåväl, börjar bli lite intressant nu fast jag tror att jag skippar nästa Survivor-säsong. Fast det kommer att bli riktigt svårt så det slutar nog med att jag ser den ändå.
Jo, det var lite trist...men finalprogrammet är väl redan nu på söndag, måndag för oss då med andra ord, det skall bli roligt.
Sade inte du det efter förra Survivor säsongen också? Det hade jag också kunnat sagt då jag tyckte det var riktigt tråkig. Såg inte ens avsnitt 9-13 eller något liknande, utan hoppade direkt på finalen, hursomhelst denna säsongen har varit betydligt bättre och minst lika bra som S10 och S7 som jag också har sett. Har laddat hem S6 och S9 som jag har på datorn som jag skall se i sommar.
Jag tycker du kan se nästa säsong, annars är det bara jag och LWes som följer Survivor.
Hmm....varför spoilermärka detta....nåja.
Tob skrev:The Amazing Race är så underhållande och det känns roligt att ha 3 säsonger att njuta av i sommar. (jag räknar med att LWes hjälper mig (och AKS) med säsong 4 och 5).
AKS skrev:Tob skrev:The Amazing Race är så underhållande och det känns roligt att ha 3 säsonger att njuta av i sommar. (jag räknar med att LWes hjälper mig (och AKS) med säsong 4 och 5).
Hear, hear! TAR har verkligen inget gemensamt med andra dokusåpor. Vad jag menar är att den står i en klass för sig själv. Riktigt jäkla bra. Ska bli kul med nya säsonger från LWes (sweetness!) i sommar.
Just nu söker Kanal 5 personer som är tävlingsinriktade, har känsla för ett kittlande mysterium, det sociala spelet och inte minst intelligenta tävlingar.
Tillsammans med 13 andra spelare ska du tillbringa 4 veckor i en tuff miljö någonstans i Europa under sensommaren. Programmet kommer att sändas hösten 2006.
AKS skrev:Jag tror jag föredrar TAR därför att det är mindre strategiskt än de andra spelen. Mindre strategi ger mindre såpa (enligt mig) och det föredrar jag. TAR är liksom underhållning rakt av med få inslag av strategi.
Tob skrev:AKS skrev:Jag tror jag föredrar TAR därför att det är mindre strategiskt än de andra spelen. Mindre strategi ger mindre såpa (enligt mig) och det föredrar jag. TAR är liksom underhållning rakt av med få inslag av strategi.
Jag är förbaskat kluven. Mer strategi ger mer såpa, men behöver såpa per defintion vara dåligt?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare