America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav carre » fre mar 24, 2006 9:36

Illyria skrev:6.04
Previewn: Jaaaaaaanice!

JAAAA!!! jag saknar henne i juryn!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Matt » fre mar 24, 2006 10:53

Illyria skrev:6.04
Men, skämtar de eller? Skicka hem Gina! Hon är en katatsof.
Önskar Mollie kunde vara lite mer persolig, vill inte se henne åka ut.
Lite tråkigt avsnitt annars.

Previewn: Jaaaaaaanice!

Håller med. Gina är verkligen psykiskt ostabil. Men hon som åkte ut är ingen höjdare heller. Hon ser mer ut som en playmate än en modell. Sara är min absoluta favorit. Jag tycker inte alls hennes nya frisyr blev dålig. Den är fräsch. Jag tror inte Sara har nån chans att vinna dock. Sånt modellutseende har hon inte. Joanie är min andra favorit så här långt. Men jag tror Nnena kommer vinna om hon inte gör bort sig totalt.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » sön mar 26, 2006 12:24

6x01-02
Alltså Mnenna, vad vacker hon var! Jag blev helt förtrollad av hennes skönhet. Vissa av tjejerna kan ju se coola ut på bild, men dom är inte så "klassiskt" snygga i verkligheten, men Mnenna var det.

Jade hade ett annorlunda utseende, "fierce" men jag var inte så imponerad av henne utöver det.

Leslie var också otroligt vacker men kanske lite anonym än så länge.

Molly Sue gillade jag också, men vi får se om hon tar lite mera plats sen.

Nu hoppas jag på makeover i nästa avsnitt. Jag gillar makeoveravsnitten. :D
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » sön mar 26, 2006 13:44

Om en av tjejerna (inga specifika spoilers, bara vad jag tycker om henne):
Molly Sue påminner mig om Pink vilket sällan -- nej, förresten *aldrig* -- är bra. Nej, jag gillar henne inte varken till utseende eller personlighet (eller brist därav).
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav carre » sön mar 26, 2006 13:46

Tin:

Nnenna är verkligen all that and a bag of chips, visst!?! vinner inte hon blir jag ledsen.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Tinwiel » sön mar 26, 2006 16:22

ey skrev:Tin:

Nnenna är verkligen all that and a bag of chips, visst!?! vinner inte hon blir jag ledsen.

Jag har ju bara sett två avsnitt än, så det är lite svårt att säga. Det beror ju på hur hon gör ifrån sig i tävlingen, hur duktig hon är på fotograferingarna osv, eller om hon tar "dåliga" kort eller ballar ur fullständigt. När det gäller uppenbar skönhet så slår hon ju definitivt alla dom andra i alla fall. Senaste gången jag hade en sån uppenbar favorit redan från början, när jag blev sådär "oj oj, gud vad vacker hon är" var Naima.

Edit: Glömde en. Yaya, tyckte jag också var överjordiskt vacker första gången jag såg henne..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » sön mar 26, 2006 21:46

6x04
Jade är verkligen obehaglig. Hon gjorde bra ifrån sig idag, och hennes "självförtroende" kan jag ta, men hon är ju elak! Trots att Gina var livrädd för kackerlackor så gick Jade fram med sin kackerlacka och retades. Jävla bitch.. Jag tyckte också att det var konstigt att inte Gina åkte ut. Nog för att jag kan förstå hennes mesighet, för om man tvivlar på sig själv så blir man sådär, sån kan jag också vara. Men det funkar inte i ANTM. Åk hem och skaffa dig lite mera självkänsla och skinn på näsan. Om hon hade varit jättevacker så hade jag förstått att dom behöll henne, men det är hon ju inte. Höga kindben? Det finns ju massor med asiatiska kvinnor som har det, som är vackrare isåfall, men asiater är ju i allmänhet rätt så korta, så Gina är väl ovanlig i det fallet. Om man ändå klagar på folks utseende så måste jag nämna Furonda också. Jag förstår inte vad juryn ser i henne. Hippietjejen är inte heller klassiskt snygg men hon har charm och nåt extra, det ser jag inte hos Furonda.

Mnenna var vacker som vanligt, men man får liksom ingen kontakt med henne, kanske för att hon inte pratar lika mycket som dom andra..

Vad hette hon nudå.. hon med gluggen. Jag blev positivt överraskad. Hon är inte heller sådär uppenbart vacker som tex Mnenna men hon är ändå vacker på nåt sätt och har nåt speciellt. I like her so far.

Mollie Sue är lite lik en tjej från förrförra säsongen, både till utseende och personligheten. Samma typ av ansikte, kort rött hår, och lite för avslagen i personligheten och fotona. Jag hoppas dock på att Mollie skärper sig nu.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav carre » tor mar 30, 2006 8:26

nån som sett till nya?
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Illyria » tor mar 30, 2006 8:28

Brukar ju oftast dröja lite, jag räknar med att det dyker upp först i eftermiddag eller kväll.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Illyria » tor mar 30, 2006 12:17

Det behövde inte ens bli eftermiddag innan det dök upp! Har hittat det på Bitmetv.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav LWes » tor mar 30, 2006 20:29

6x05
Tur att Gina ålte ut! Hon var nog (speciellt i det här avsnittet) den sämsta jag någonsin sett i serien. :o
Hon vad heter hon, som skadade foten förra avsnittet. Hennes röst/sätt att prata/dialekt eller vad det nu är, är det jobbigaste jag någonsin hört komma från en människas munn, tror jag. Jag tål det inte, vad det nu är! :x
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav carre » tor mar 30, 2006 21:12

LWes skrev:6x05
Hon vad heter hon, som skadade foten förra avsnittet. Hennes röst/sätt att prata/dialekt eller vad det nu är, är det jobbigaste jag någonsin hört komma från en människas munn, tror jag. Jag tål det inte, vad det nu är! :x

ghetto-lingo my dear boy :P ;)

danielle är för övrigt jävligt bra. hennes foto vart skitsnyggt.
haha, nnenna och modellen! så jävla roligt att hon halvhånglade med henne.
hon är så snygg!!!
tur att inte brooke åkte, hon är också sjukt snygg. synd att hon ibnte tar så bra foton för hon har verkligen potential.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Tinwiel » fre mar 31, 2006 13:47

6x05
Lwes: själv tycker jag mer och mer om Danielle. Hon är vacker och har ett speciellt utseende och hon har bra bilder. Jag älskar dessutom gluggar mellan framtänderna. 8)

Mnenna är så vacker att man blir helt trollbunden när man tittar på henne, men jag kan hålla med miss Jay litegrann. Hennes lugna, tysta personlighet kan bli lite tråkig, i alla fall på tv.

Lisa! Hon var knäpp men jag saknar henne litegrann. Det är alldeles för lite tokerier i huset. Jade är den som verkar tokigast det här året, och hon är bara elak och och dryg, inte det minsta roliga. Hon skulle aldrig få för sig att prata med "Cousin it". :D Det behövs nån sån i huset. Vad hette hon med långt brunt hår från cycle 4? hon var också rolig.

Bra att Gina åkte ut, det höll inte längre.

Ok, Furonda tar snygga kort, men ....

Mina favoriter so far: Mnenna, Danielle.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Illyria » fre mar 31, 2006 13:58

6.05
Äntligen skickade de hem Gina! Hon hade redan fått vara kvar alldeles för länge, hade verkligen inte klarat av att se mer av henne. Janice borde vara med mer. Nnenna kan vara tyst av sig emellanåt, men sen skiner hon ju till också. Hon är inte tråkig.

6.06 previewn Vem är det som svimmar?
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » fre mar 31, 2006 15:05

Preview:n:

Visst satt Nnenna där på golvet? Men om det var hon som svimmade vet jag iofs inte.

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav carre » fre mar 31, 2006 16:07

Tinwiel skrev:6x05

ja alltså, jag står inte ut med henne. hon är FUL och JOBBIG. och inte på ett bra sätt.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Tinwiel » fre mar 31, 2006 17:10

ey skrev:

ja alltså, jag står inte ut med henne. hon är FUL och JOBBIG. och inte på ett bra sätt.

Nä. Precis. Det tycker jag också, men hon tar ganska bra kort i den bemärkelsen att hon får till poser, och utstrålning osv, så hon lär ju inte åka ut än på ett tag.

Haha. Läser man den där meningen i fel sammanhang så kan den missförstås. "får till poser". poser? Får till bra poser kanske jag borde ha skrivit. :D

Angående previewn:
Det såg ut som att det var Mnenna som låg/satt på golvet, men det gick så snabbt så det kan ha varit nån annan också. Hoppas inte det var nåt allvarligt, jag vill INTE att hon ska åka ut..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav LWes » fre mar 31, 2006 18:14

ey skrev:

Det håller jag med om. Hennes huvud är konstigt.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav HeY » lör apr 01, 2006 22:25

6x05 krånglar med ljudet för mig, det följer inte deras munnar överhuvudtaget. Ngn som kan länka en fungerande?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » lör apr 01, 2006 22:28

HeY skrev:6x05 krånglar med ljudet för mig, det följer inte deras munnar överhuvudtaget. Ngn som kan länka en fungerande?

Mitt avsnitt var också helt paj med ljudet, det vara bara mot slutet som det inte var lika märkbart. Jag vet inte om det finns nån annan rip därute nu..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » lör apr 01, 2006 22:32

Mitt var också pajat, men det blev bra efter 17 minuters lidande...

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » lör apr 01, 2006 22:35

Det har kommit en proper nu, det är bara att kolla efter den.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav HeY » sön apr 02, 2006 0:02

Illyria skrev:Det har kommit en proper nu, det är bara att kolla efter den.

Jag hittar den inte :(

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav carre » sön apr 02, 2006 2:10

NNENNNENNENNNANNANA!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Tinwiel » sön apr 02, 2006 12:51

ey skrev:NNENNNENNENNNANNANA!

Hehe. Nnenna. Se, nu blev det rätt, ey. Massa N.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav carre » sön apr 02, 2006 12:55

Tinwiel skrev:

:D

jag visade vart skåpet skulle stå helt enkelt!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Tinwiel » sön apr 02, 2006 13:09

ey skrev:
Tinwiel skrev:

:D

jag visade vart skåpet skulle stå helt enkelt!

Japp! ey håller ordning på oss! gaspode är nog jäääättestolt. :D
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Matt » mån apr 03, 2006 22:34

6x05

Varför visar de så lite av Saras photoshoot? Det som var porrigt. Det vill ju jag se ;)
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Matt » ons apr 05, 2006 22:24

svenska topmodel är verkligen dåligt den här säsongen. det är bara Herve som är bra. han är i antm klass
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » ons apr 05, 2006 22:29

Matt skrev:svenska topmodel är verkligen dåligt den här säsongen. det är bara Herve som är bra. han är i antm klass

Utseendemässigt så tycker jag att hon med afrohåret och fräknarna är jättefin. Men hon ser ju totalt uttråkad ut på varje kort så det funkar inte....
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film