qarlsson skrev:5x07
Att Aceveda nu halvt som halvt blivit indragen i utredningen var väl knappast något han hade förutsett när han spillde sina tankar om mordet på Terry i första avsnittet. Så just det här perspektivet kittlar min nyfikenhet och hur det kommer utvecklas. More!
CheeseGuy skrev:Ronnie fick vara i förgrunden i mer än en halv sekund i taget! Bara i en scen visserligen, men ändå. Kul.
noike skrev:Min nuvarande teori: Vic gör en deal med Kavanaugh där bara han i Streik teamet åker fast för vad de gjort bara så att de kan ta ner Aceveda. Jag baserar detta på absolut ingenting alls, men hey, är det inte så vi gör här?
noike skrev:5.08Fast sedan har han Ronnie och Vic mot sig
Off skrev:5x09
What's your plan?
Zaxx skrev:Alltså nu blir jag så glad så jag vet inte vart jag skall tavägen!
Såg just
1x01:
Något av de bästa jag sett på LÄNGE, "twisten" i slutet avgjorde det. The Shield DVD:er... här kommer jag.
Ps. Ni har alla fått gruppstraff som inte fått mig att se detta tidigare!
Zaxx skrev:Varför tänker jag såhär:
"Detta är så bra så jag måste köpa DVD:er med Svensk text så jag kan visa serien för kompisar, även de som måste ha Svensk text för att hänga med i svängarna"
jag vill tänka:
"Jag köper dessa för min egen skull. *press buy button* S1-4 R1"
noike skrev:Zaxx skrev:Varför tänker jag såhär:
"Detta är så bra så jag måste köpa DVD:er med Svensk text så jag kan visa serien för kompisar, även de som måste ha Svensk text för att hänga med i svängarna"
jag vill tänka:
"Jag köper dessa för min egen skull. *press buy button* S1-4 R1"
Dessutom hade du aldrig fått köpa serien i sådana fall. Finns inte med svensk text, och r2uk går ändå bara upp till säsong två -- och kommer nog aldrig gå länge på ett bra tag.
Off skrev:Vadå på ett bra tag? Jag trodde bara det var lite slö utgivningstakt.
caffeineaddict skrev:Off skrev:Vadå på ett bra tag? Jag trodde bara det var lite slö utgivningstakt.
Nope. De kom fram till att de första två säsongerna inte hade sålt tillräckligt bra i Storbritannien och slutade ge ut dem. Eller tog åtminstone en rejäl paus.
Zaxx skrev:Så.. den som finns på discshop med svensk text är bara S1 då.. sen kommer ingen mer?..
noike skrev:Zaxx skrev:Så.. den som finns på discshop med svensk text är bara S1 då.. sen kommer ingen mer?..
Hmmm. Det verkar som om att de börjat ge ut den på riktigt i Sverige. Coolt. Men då kommer det förhoppningsvis mer där -- fast frågan är hur de gör med säsong tre och framåt eftersom det inte finns någon existerande widescreentransfer längre.
adolvsson skrev:Är storbritannien det enda alternativet? Inget australiten, tyskland, nada?
noike skrev:Tyska utgåvor brukar vara censurerade. Vill du se Shield klippt? Sick bastard.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare