adolvsson skrev:Tinwiel skrev:eller riktiga wankers i alla fall..
You... wish?
*fniss*
*fnissar också* Men varför skulle jag önska det?

adolvsson skrev:Tinwiel skrev:eller riktiga wankers i alla fall..
You... wish?
*fniss*
Isabella skrev:Sedan var inte en av bokens viktigaste scener med änns. Filmen var bara 90 min ca så de hade inte varit fel om filmen var 120 min för den hade någ blivit en aning bättre och fått med den där scenen.
Tinwiel skrev:*fnissar också* Men varför skulle jag önska det?
noike skrev:Isabella skrev:Sedan var inte en av bokens viktigaste scener med änns. Filmen var bara 90 min ca så de hade inte varit fel om filmen var 120 min för den hade någ blivit en aning bättre och fått med den där scenen.
Ingen läser en bok likadant och därför har de olika uppfattningar om vad som är viktigast med historien.
Lägg sedan till att film och bok är två helt olika medier, så helt klart blir det olika. OCh därför förlorar hela idéen att "boken är bättre" all poäng för i 99% av fallen så är de två helt olika verk och bör därför inte jämföras.
adolvsson skrev:Tinwiel skrev:*fnissar också* Men varför skulle jag önska det?
'Cause you're a naughty, naughty girl! Jo jo, jag förstår nog, komma här och spela oskyldig... pfft!
Tinwiel skrev:But wanking.. still nothing for me!
adolvsson skrev:Tinwiel skrev:But wanking.. still nothing for me!
Men hallå, fröken, it was a naughty joke. Fejk it! Spela med! Eller... bara ignorera mig. Ja. Det där sista, det är nog ett bra tips nu
adolvsson skrev:Tinwiel skrev:But wanking.. still nothing for me!
Men hallå, fröken, it was a naughty joke. Fejk it! Spela med! Eller... bara ignorera mig. Ja. Det där sista, det är nog ett bra tips nu
Tinwiel skrev:Förresten: i will never ignore you!![]()
![]()
Haha.. NU fattade jag att caffes svar kunde vara ett skämt, om ämnet.
adolvsson skrev:Tinwiel skrev:Haha.. NU fattade jag att caffes svar kunde vara ett skämt, om ämnet.
Jag fattade det inte förrän du pepåkade det! Tossigt.
A bear skrev:Lisa Gay Hamilton (en helt ny bekantskap för mig, men jävligt bra)
adolvsson skrev:A bear skrev:Lisa Gay Hamilton (en helt ny bekantskap för mig, men jävligt bra)
The Practice!
caffeineaddict skrev:Äh, jag kollar ändå för att se om jag känner igen henne från nåt mer...
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Äh, jag kollar ändå för att se om jag känner igen henne från nåt mer...
Aldrig duger det, hur mycket jag än försöker... VARFÖR RÄCKER JAG INTE TILL FÖR DIG?!
adolvsson skrev:A bear skrev:Lisa Gay Hamilton (en helt ny bekantskap för mig, men jävligt bra)
The Practice!
gaspode skrev:när jag sökte efter kommentarer tog A Bear upp den som skräckexempel ett par gånger i jämförelse med andra filmer, så jag blev väldigt överraskad när han lovordade den i sin recension och nära nog gav den full pott.
AKS skrev:Well, som rysare/skräck fungerar den inte alls. Inte alls. Men som ett sorts övernaturligt drama-mysterium så fungerar den lite bättre. Svårt att förklara.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare