I am Joss Whedon, the mastermind behind Titan A.E., Parenthood (not the movie) (or the new series) (or the one where 'hood' was capitalized 'cause it was a pun), and myriad other legendary tales. I have heard through the 'grapevine' that the Terminator franchise is for sale, and I am prepared to make a pre-emptive bid RIGHT NOW to wrap this dealio up. This is not a joke, this is not a scam, this is not available on TV. I will write a check TODAY for $10,000, and viola! Terminator off your hands.
HippieSpellan skrev:Okej, såg Zombieland idag på bio. till höger satt Annelie, till vänster satt en högljudd nörd som HOPPADE TILL varenda gång något hände. så även om han var högljudd så fyllde han defenitivt syftet med medskrämmare.
Kommer inte summera, berätta vad jag tyckte var bra/dåligt, det var helt enkelt en bra film, värd sina 8.2 på Imdb.
Binchy skrev:Tittar på Color of Magic. Det är verkligen A Crying Shame att Terry Pratchett ska lida av Alzheimers. En så skarp och underbar hjärna förstörd av en sådan sjukdom, det är verkligen en stor förlust för mänskligheten. Att min mormor drabbades av Alzheimers gjorde kanske inte så mycket, hennes hjärna var inte så aktiv till att börja med, men Terry Pratchetts...![]()
![]()
Binchy skrev:Jag började se om Coraline. Hogfather och Color of Magic kändes som en naturlig fortsättning. Inte som att de är fortsättningar eller utvecklingar av varandra, utan att de är lite lika varandra. Lite samma känsla över dem...
Bäst att sluta posta, innan det blir definitiv fyllepostning...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare