noike skrev:sp1keout skrev:"Nedköp", "Okej". Vilken låt med Snow Patrol? Med tanke på att de är typ bäst...
Naaaje. Två minuter in i the Stooges "Loose" hade Snow Patrol sprungit gråtande hem till mamma. Svårt att vara bäst då.
sp1keout skrev:Adolvsson, en gammal nyhet är detta, men jag vill fortfarande höra vad du tycker om det:
Binchy skrev:Crashdummie har postat en blog där hon bla nämner BtVS och Spike. Vet inte riktigt var jag ska lägga in länken, men den handlar om TV-serier, så här är väl en bra plats...
Tv or not to V...
Glorificus skrev:Undrar om några manusförfattare man känner till kommer att vara med på projektet... Om inte annat så hoppas jag att George RR Martin får vara med på ett hörn. Han har trots allt skrivit för tv tidigare, och ingen kan väl världen bättre än han.
Djehuti skrev:Någon som sett The Knights of Prosperity? Har hört endel bra om den.
LWes skrev:Jag tycker att det är bra och kul.
Introt är bäst!
ey skrev:LWes skrev:Jag tycker att det är bra och kul.
Introt är bäst!
jag tycker DU är bäst LWes. bara så du vet det!
Djehuti skrev:Någon som sett The Knights of Prosperity? Har hört endel bra om den.
According to the industry trade papers, CBS has its eye on "Twilight" from Trevor Munson, Ron Koslow ("Beauty and the Beast") and Joel Silver ("Veronica Mars"). The pilot, set up at Warner Bros. TV, focuses on a vampire who works as a private eye and has a love jones for a mortal woman.
Yes, we liked the show quite a bit when it was called "Angel."
Tam skrev:Är Angel en Forever Knight-rip off förresten? Nån som sett den? Är den bra?
HeY skrev:Ugly Betty 1x13 - Irriterande på hur jag hela tiden lyckas gissa rätt på allt, eller är alla serier mer förutsägbara i år en någonsin tidigare?
Redan i förra avsnittet sade jag - om den mystiska kvinnan - att det är säkert Daniels bror. Jag sade mest på skämt, men sedan tänkte jag lite mer på det och kom fram till att det inte skulle förvåna mig. Sedan nu i detta avsnittet så blev jag 100% säker när Daniel sade något om hur han missade sin bror; sen visar det sig i slutet att jag hade rätt.
Aja, lycky guess? Det var iaf ett ganska bra avsnitt; UB är en så mysig serie!
sp1keout skrev:Hur lyckas du? Vart får du all tid ifrån? Slutat sova eller?
- Moslems around the world are known for their sense of humour.
- I did not know that.
- That was another joke.
RalfiParpa skrev:Nån som har åsikter om FX-serien Dirt? Verkar inte överdrivet spännande men kan nog tänka mig att ge det en chans.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare