(spoiler 3x13) Jag älskar att de vågar prova något så främmande. Det följde inte standardmallen på något sätt. Och jag älskar att experimentet fungerade! Det var jätteroligt att se Dean och Sam utifrån. Och nördgänget som bar upp avsnittet i deras frånvaro var toppen. Ed och Harry var lika bra nu som sist och Corbett var ett underbart tillskott! (Man blev ju faktiskt rörd av hans historia trots att den hela tiden också lyckades vara underhållande.) Hela upplägget med piloten var så bra genomfört (författarspydigheterna, introsången!, svordomsdödskallar, outrot med stillbilden på Corbett) Och dessutom fick de plats med lagom mycket av de vanliga SPN-saker också, dödsekon och "it's my party...".
Ghostfacerslänk
"Ghost! Ghostfacers! We face the ghosts when others will not, we're - Ghost! Ghostfacers! Stay in the kitchen when the kitchen gets hot! Ghost! Ghostfacers! We face the nightmare, we face the dread. Ghost! Ghostfacers! We face the faceless - WE FACE THE DEAD!
In the haunted night, looking for the fight of our life with the after-life! When you trip and fall, into the super-natur-all. We're who you're gonna call cause we face them all!"
Ett sånt avsnitt man GÄRNA ser igen. Hamnar på min lista över säsong3-avsnitt som vi måste se i det maraton som jag förväntar mig kommer.

madskellig skrev:Jag älskar då det filmas på detta viset (även fast de fuskade lite med vissa vinklar)
Gjorde det verkligen det? De var ju handhållna kameror, hjälmkameror och de fyra monterade kamerorna. Fanns det fler vinklar också?