Mer skådis-spotting!

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tinwiel » tis dec 12, 2006 0:25

:eek:

Jag vågar nog inte se den där.. isåfall i sällskap med min vän "kudden".
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav madskellig » tis dec 12, 2006 0:31

Jag var inte överförtjust i Wrong Turn, men den var ok. Att Eliza är med är dock i stort sett allt jag behövde veta för att vilja se den ;)
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad

Inläggav Glorificus » sön dec 17, 2006 2:06

Harry Groener i How I Met Your Mother 2x11. 8)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav caffeineaddict » sön dec 17, 2006 11:17

Tinwiel skrev::eek:

Är din vän "Kudden" samma som min vän "Kudden"? Det vore ganska konstigt, men väldigt roligt. Hon är trevlig. Ni skulle gilla varandra.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Tinwiel » sön dec 17, 2006 12:28

caffeineaddict skrev:
Tinwiel skrev::eek:

Är din vän "Kudden" samma som min vän "Kudden"? Det vore ganska konstigt, men väldigt roligt. Hon är trevlig. Ni skulle gilla varandra.

Jag tror inte det är samma vän, men dom är nog släkt. Ett familjenamn. :)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav fanimej » mån dec 18, 2006 23:02

Christina Hendricks ifrån bla. Kevin hill och Firefly (ett avsnit av angel också) var med i Cold Case som gick på 5an igår..
Xander: Nice. Look who's got a bad case of Dark Prince envy.
Dracula: I have no interest in you. Leave us.
Xander: No, we're not going to (imitates Dracula's accent) leave you. And where'd you get that accent Sesame Street? One, two, three — three victims. Mwah, ha, ha, ha!
Buffy: Xander, I'm pretty sure that's Dracula.
Xander: Wow, really? Hey, sorry, man, I was... just jokin' around.
Användarvisningsbild
fanimej
Minion

Inläggav AKS » tor dec 21, 2006 21:44

Adam Busch är med i den oerhört tråkiga och osammanhängande American Dreamz med bl.a Hugh Grant och Dennis Quaid.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav The Ankh » fre dec 22, 2006 0:34

ooo jävla kaktids!!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav Tam » fre dec 22, 2006 3:36

Danny Strong var med i Nip/Tuck 4.15. Det var lite dvärgtema i den serien denna säsong.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav Isabella » mån jan 08, 2007 1:23

Charisma Carpenter var med i senaste Veronica Mars avsnittet. Fast hon verkar ju ha varit med i fler avsnitt innan som jag uppfattade. Jag blev iaf lite förvånad (fast jag visste iofs att hon skulle vara med i x avsnitt).
Isabella
Scooby

Inläggav lilith » mån jan 08, 2007 1:28

Eliza Dushku i City by the Sea på SVT1 just nu. Verkar ju riktigt bra. Med Robert de Niro och Frances McDormand.
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor

Inläggav ftwtysken » tis jan 09, 2007 16:25

Satt igår kväll och såg The Grudge 2(som ju även den har solklara Buffyreferens), och skulle - efter att den var slut - gå och lägga mig, men dekodern stod på 4+ eller 400 och där var det Conan... Bestämde mig för att se monologen, och direkt efteråt berättade Conan att Michelle Trachtenberg skulle medverka, så jag fick ju naturligtvis sitta kvar och utstå Carson Daly (som var den första gästen). Michelle berättade om sin förälskelse i Hugh Laurie och om sin film Black Christmas.
Programmet var ifrån 22/12-06 så nån har säkert sett det innan mig, kanske någon igår också? Tänkte bara tala om det.

Hur som helst.. Det var värt vakan.
Dare 2 Rock

reklam... he he
Användarvisningsbild
ftwtysken
Minion

Inläggav ftwtysken » tis jan 09, 2007 16:25

ftwtysken skrev:Satt igår kväll och såg The Grudge 2(som ju även den har solklar Buffyreferens), och skulle - efter att den var slut - gå och lägga mig, men dekodern stod på 4+ eller 400 och där var det Conan... Bestämde mig för att se monologen, och direkt efteråt berättade Conan att Michelle Trachtenberg skulle medverka, så jag fick ju naturligtvis sitta kvar och utstå Carson Daly (som var den första gästen). Michelle berättade om sin förälskelse i Hugh Laurie och om sin film Black Christmas.
Programmet var ifrån 22/12-06 så nån har säkert sett det innan mig, kanske någon igår också? Tänkte bara tala om det.

Hur som helst.. Det var värt vakan.

EDIT: lol tryckte visst på quote istället för edit... my bad
skyller på att jag har högerhanden i gips :twisted:
Dare 2 Rock

reklam... he he
Användarvisningsbild
ftwtysken
Minion

Inläggav forever » ons jan 17, 2007 10:47

jaha..old news men ändå

Adam Baldwin i Full Metal Jacket

igår kväll..
Give me grace to accept with serenity the things that cannot be changed, courage to change the things that should be changed, and the wisdom to distinguish the one from the other.

Reinhold Niebuhr
Användarvisningsbild
forever
Singstar Champion

Inläggav ftwtysken » ons jan 17, 2007 22:42

Hahaha, bättre sent än aldrig?
Dare 2 Rock

reklam... he he
Användarvisningsbild
ftwtysken
Minion

Inläggav Crashdummie » tor jan 18, 2007 15:52

Såg Giles (sowwie, menar ASH) i filmen Scoop (2006).

Visserligen bara i 20 sekunder, och en grå (&gråhårig version) but still him…. Brittisk accent e ju bara så, så, så…. *suck*

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen

Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)

Inläggav forever » tor jan 18, 2007 18:14

Crashdummie skrev:Brittisk accent e ju bara så, så, så…. *suck*

Den där diskussionen ska vi ha på söndag crashie..right along with prefs.. :oops:
Give me grace to accept with serenity the things that cannot be changed, courage to change the things that should be changed, and the wisdom to distinguish the one from the other.

Reinhold Niebuhr
Användarvisningsbild
forever
Singstar Champion

Inläggav Crashdummie » fre jan 19, 2007 10:30

forever skrev:

Den där diskussionen ska vi ha på söndag crashie..right along with prefs.. :oops:

Wohow! Girltalk... hoppas vi kommer fram till att "brittisk accent = we likey" eftersom jag ska åka till London nästa torsdag *fnitter*

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen

Inläggav forever » fre jan 19, 2007 11:33

Crashdummie skrev:
forever skrev:

Wohow! Girltalk... hoppas vi kommer fram till att "brittisk accent = we likey" eftersom jag ska åka till London nästa torsdag *fnitter*

of course..I´ll agree to anything as long as its dirrrtytalk
ska till London i maj..se james irl igen..fast säg inget högt för då får jag inte mysa.

Reinhold Niebuhr
Användarvisningsbild
forever
Singstar Champion

Inläggav Crashdummie » fre jan 19, 2007 14:32

forever skrev:
Crashdummie skrev:
forever skrev:

of course..I´ll agree to anything as long as its dirrrtytalk
ska till London i maj..se james irl igen..fast säg inget högt för då får jag inte mysa.

Va?!?! Ska du se spikey boy IRL?
Men du vet väl att han har en fake brittisk accent?

Eh, jag är säker på att det finns flera goa brittiska lads som är mer än villig att ställa upp och mysa med dig - du kan passa på att fylla årets myskvot där :D

Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen

Inläggav wyndham » tis jan 23, 2007 0:10

Patch Adams går nu. Såg inte mycket, men de var på ett mentalsjukhus och Harry Groener spelade nurse Ratched och Alan Tudyk spelade Danny DeVito.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.

Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire

Inläggav Tob » tis jan 23, 2007 2:23

Lite roligt i att det dyker upp Buffy skådisar i små-små biroller i Six feet Under. Hoppas dem fortsätter med det.

4.02 Tom Lenk och 4.03 Michelle Trachtenberg.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav sp1keout » tis jan 23, 2007 2:38

Tob skrev:4.03 Michelle Trachtenberg.

<3

Vad hade hon för roll?
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav Tob » tis jan 23, 2007 2:45

sp1keout skrev:
Tob skrev:4.03 Michelle Trachtenberg.

<3

Vad hade hon för roll?

En kändis som var med en talk-show.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav sp1keout » ons jan 24, 2007 1:48

Coolt.

Just nu är Melinda Clarke "OC-Julie" (som var med i 1 episode av Firefly) gästspelar i CSI på femman just nu. Heya!
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav carre » ons jan 24, 2007 1:49

vi kollar notebook. kände igen killen i huvudrollen skitmycket så vi var tvungna att IMDB:a honom...

...det var young hercules. /me dör
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav sp1keout » ons jan 24, 2007 2:11

ey skrev:..det var young hercules.

klassiskt.

oc-kiki var också med i detta csi-avsnitt tydligen... jippi!!
och prison break-sucre

Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav Glorificus » tor jan 25, 2007 3:32

Joss universitet i How I Met Your Mother 2x13! :D

I en flashback har Alyson Hannigan på sig en t-shirt med tydligt "Wesleyan University"-tryck. 8)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav sp1keout » fre jan 26, 2007 21:13

Kul att se "Sawyer" i CSI, med kort hår dessutom.

Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav Crashdummie » lör jan 27, 2007 12:50

Sag Nathan Fillion i komedi serien "Two Guys, a Girl and a Pizza Place" (gamla avsnitt fran 2001?). Kandes helt knepigt att se honom i en komediserie da jag nyligen sag serenity... och sa var han sa uppbiffad... :eek:

Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film