Jag vågar nog inte se den där.. isåfall i sällskap med min vän "kudden".
Tinwiel skrev::eek:
caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev::eek:
Är din vän "Kudden" samma som min vän "Kudden"? Det vore ganska konstigt, men väldigt roligt. Hon är trevlig. Ni skulle gilla varandra.
ftwtysken skrev:Satt igår kväll och såg The Grudge 2(som ju även den har solklar Buffyreferens), och skulle - efter att den var slut - gå och lägga mig, men dekodern stod på 4+ eller 400 och där var det Conan... Bestämde mig för att se monologen, och direkt efteråt berättade Conan att Michelle Trachtenberg skulle medverka, så jag fick ju naturligtvis sitta kvar och utstå Carson Daly (som var den första gästen). Michelle berättade om sin förälskelse i Hugh Laurie och om sin film Black Christmas.
Programmet var ifrån 22/12-06 så nån har säkert sett det innan mig, kanske någon igår också? Tänkte bara tala om det.
Hur som helst.. Det var värt vakan.
Crashdummie skrev:Brittisk accent e ju bara så, så, så…. *suck*
forever skrev:Crashdummie skrev:Brittisk accent e ju bara så, så, så…. *suck*
Den där diskussionen ska vi ha på söndag crashie..right along with prefs..
Crashdummie skrev:forever skrev:Crashdummie skrev:Brittisk accent e ju bara så, så, så…. *suck*
Wohow! Girltalk... hoppas vi kommer fram till att "brittisk accent = we likey" eftersom jag ska åka till London nästa torsdag *fnitter*
forever skrev:Crashdummie skrev:forever skrev:Crashdummie skrev:Brittisk accent e ju bara så, så, så…. *suck*
Wohow! Girltalk... hoppas vi kommer fram till att "brittisk accent = we likey" eftersom jag ska åka till London nästa torsdag *fnitter*
of course..I´ll agree to anything as long as its dirrrtytalk
ska till London i maj..se james irl igen..fast säg inget högt för då får jag inte mysa.
Tob skrev:4.03 Michelle Trachtenberg.
ey skrev:..det var young hercules.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare