I vanliga fall så översätter man väl alltid till sitt egna språk, fast detta är nog inget vanligt fallnoike skrev:Du tror inte att det ska vara en japan med bristfällig engelska som översatt?
I vanliga fall så översätter man väl alltid till sitt egna språk, fast detta är nog inget vanligt fallnoike skrev:Du tror inte att det ska vara en japan med bristfällig engelska som översatt?
adolvsson skrev:Jon Favreau är en bra regissör, men det här är vanligtvis inte hans typ av film och bara en sån sak som att Iron Man kommer vara helt cgi:ad gör mig orolig.
LWes skrev:NIKOLAUS KOMMER TILL BONDGÅRD
Glorificus skrev:Slutsången kunde ha haft lite originellare text
Glorificus skrev:Och bilden av alla djuren, där jag hade extra roligt med att försöka identifiera vad det var för olika sorters djur.
Binchy skrev:Och ja, hon är lovlig...
AKS skrev:Har nu sett The Last House on the Left och måste tyvärr få säga att den inte kan ha åldrats så väl. Alltså, det är inget jag tycker om att säga om någon film, men på extramaterialet tyckte jag de sa (hade på i bakgrunden) att folk spydde i biosalongerna då de såg denna film och för mig fanns det bara en enda scen som ens var i närheten av obehaglig: scenen då tjejen blir tillsagd att kissa på sig för det är så... förnedrande på nåt vis.
AKS skrev:Vem ska göra den nya versionen?
Sen så är det ju bara himla härligt att se debutfilmen från en regissör som Wes Craven. Hur kunde han göra nåt så urvattnat som Cursed? Jag menar, han började med en film som Last House on the Left , sen blir det lite gorigare i The Hills Have Eyes och sen har vi nån sorts sagoskräck i Nightmare on Elm Street och komediskräck i Scream samt en härlig liten thriller i Red Eye. Kan inte få in Cursed i den ekvationen. (Fast han har säkert fler Cursed i sin CV som jag inte sett eller kan komma på nu...)
AKS skrev:Ojdå, visste inte att det var så illa med Cursed. Man kan nästan tro att prduktionen var... cursed. Hepp!
AKS skrev:jag får lust att nypa den i kinderna.
caffeineaddict för några månader sedan skrev:Med den casten, den regissören, det faktum att jag inte ens har sett originalet än och därför inte kan bli irriterad över likheter/olikheter, och det soundtracket till trailern, varför känner jag mig inte mer upphetsad över det här?
http://www.apple.com/trailers/wb/thedeparted/trailer1/
A bear skrev:Shutter. Thailändsk skräck rekommenderad av Lilith.
Michael Bay's production company, Platinum Dunes, has made a three-year, first-look deal with Rogue Pictures to develop horror films, including a a remake of the 1987 vampire movie Near Dark, Variety reported.
caffeineaddict skrev:Det blev omtitt av Before Sunrise / Before Sunset ikväll. Gud, vad jag älskar de här filmerna. De får mig att tänka, känna, fundera. De får mig att vilja promenera i soliga städer med fantastiska människor och underbara omgivningar. De får mig att vilja vara kär i en flummig, fransk flicka. De får mig att vilja vara bättre. Jag längtar och jag saknar. Det svider och det värmer. Att film kan göra så här med en...
caffeineaddict skrev:Det blev omtitt av Before Sunrise / Before Sunset ikväll. Gud, vad jag älskar de här filmerna. De får mig att tänka, känna, fundera. De får mig att vilja promenera i soliga städer med fantastiska människor och underbara omgivningar. De får mig att vilja vara kär i en flummig, fransk flicka. De får mig att vilja vara bättre. Jag längtar och jag saknar. Det svider och det värmer. Att film kan göra så här med en...
A bear skrev:Shutter. Thailändsk skräck rekommenderad av Lilith....; storyn lånar i parti och minut från "Ju-On", "Ringu" och "The Eye", och bildspråket också...
adolvsson skrev:Over the Hedge
Rolig, söt och lite knäpp - precis som jag. Hah!
Nej, men allvarligt folk. Jag gillade. Inte den bästa animerade någonsin, men förbaskat skön. Jag gillade.
The Buffster skrev:Är det i den Denis Leary har en röst? För i så fall så ska jag se den, snart.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare