adolvsson skrev:Låt mig bara säga såhär i förbigående, herr 1 styck Björn, att ditt val av ny avatar är ta mig jäsiken lysande.
Gosh darn yeah.
adolvsson skrev:Låt mig bara säga såhär i förbigående, herr 1 styck Björn, att ditt val av ny avatar är ta mig jäsiken lysande.
AKS skrev:30 Rock 1.01: Hmm... nja. Om inte Kalle tidigare idag sagt att det blir bättre runt avsnitt 6-7 så hade jag kanske inte fortsatt se. okej pilot, men inte mycket mer. Smårolig en eller två gånger, men inget speciellt. Ska kolla vidare imorgon...
noike skrev:Darn tooting, jagmåste också uttrycka mitt gillande.
AKS skrev:30 Rock 1.07
HippieSpellan skrev:oj ser ni 30 rock nu. vad långsamma ni är.
Iallafall, var är Greektråden? var ska jag kunna gasta om Rebecca Logan och hur underbart söt beaver är?
Tinwiel skrev:HippieSpellan skrev:oj ser ni 30 rock nu. vad långsamma ni är.
Iallafall, var är Greektråden? var ska jag kunna gasta om Rebecca Logan och hur underbart söt beaver är?
Haha, Martin påpekade nyss för mig att du skrivit ett inlägg som jag missat. Det verkar bara vara vi som ser Greek just nu. Jag har sett t.o.m 1.20. Cappie är söt. Söööt!
(edit) Carro: EF? EF?! Gillar han Greek? Ha ha. Så oväntat.(/edit)
AKS skrev:1.15: Ett av de roligaste avsnitten.
Tracey avskedar sitt entourage. Sen räddar de honom på slutet till tonerna av I Will Always Love You.![]()
Jenna gör bort sig vad gäller patriotism och fyrverkerierna på slutet går sönder och ser ut som svastikor.![]()
Plus många fler saker. Bra avsnitt!
The Ankh skrev:Dark Angel, allmänt (sett tom 1.14)
Jag fortsätter titrta för att Jensen Ackles ska vara med. När det nu bkir. Säsong 2 kanske. men jag tycker serien e ganslka trist. Gillar inte musiken, inte miljöerna, känner inte speciellt mycket för några karaktärer. tycker att Oroinal Cindy inte bara är ett täntigt namn, hela hon e löjlig. Ser inte riktigt poängen med att ha en storyline om JamPony, elelr att dte ska vara i framtiden. Eller att det ska vara "efter pulsen". Serien hade vart bätrtre om den utspelade sig i nutid tycker jag.
Näe jag vet inte. Den e ok. Men i nte mycket mer.
CheeseGuy skrev:Underbar serie, och kul att läsa kommentarerna. Dags för en egen tråd?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare