noike skrev:Jag undrar om de kan finansiera min religiösa toleranskomedi om en familj från Innsmouth som flyttar till radhusområde.
AKS skrev:Däremot så låter handlingen rejält inspirerad av Jungfrukällan måste jag få säga...
AKS skrev:Låter inte som att jag borde ha problem med Ichi the Killer faktiskt. Kanske ska ta och se den också. Hm...
AKS skrev:Irrèversible känns dock fortfarande långt borta...
JAMES TO CO-STAR IN FEATURE ADAPTATION OF "P.S. I LOVE YOU"
JAMES MARSTERS has been set as a co-lead in the feature film "P.S. I Love You" for Alcon Entertainment. The film stars Hillary Swank, Kathy Bates, Gerald Butler, Lisa Kudrow and Gina Gershon. James will portray the role of John, the best friend and partner of Gerard Butler's character.
The film is based on the novel by Cecilia Ahern and will be directed by Richard LaGravenese. The picture centers on a widow whose life is rejuvenated when letters left by her husband send her on a series of adventures. Production will begin mid-October. The film will be distributed by Warner Bros.
Och Snakes on a Plane ska får en uppföljare.
adolvsson skrev:Och Snakes on a Plane ska får en uppföljare.
caffeineaddict skrev:Fanns det inte en tossdålig deckar/polisserie vid något läge under det tidiga 90-talet som hette "P.S. I Love You" också?
EDIT: Bah, min var bättre...
adolvsson skrev:EDIT: Bah, min var bättre...
Men har du en poster? Hmmm?!
adolvsson skrev:
Alltså, Motherfucking fishies in a motherfucking pool har inte riktigt den - hur ska jag säga - absurda dragning som vi letar efter. Sorry, kompis. Gör om, gör rätt!
caffeineaddict skrev:Mäh, du missar ju bara poängen med postern: Motherfucking Wentworth Miller in a motherfucking pool! Fråga AKS, Glory och Ankhan, de skulle se den.
caffeineaddict skrev:Jahapp, här tänkte jag njuta av Ozus Autumn Afternoon på söndagen. Sedan visar det sig att subsen (enligt recensioner även på original-DVD:n) är översatta av en analfabet som aldrig läst Japanska A och i bästa fall hittat ett lexikon. Ungefär varenda replik är översatt med meningar som ser ut som denna: "Horie has just called that he the meet arranged at Classmate's Meeting."
caffeineaddict skrev:Det är kanske ganska troligt, men inte mindre irriterande.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare