The Ankh skrev:SKulle man inte kunna säga att Ed och Gilmore Girls är samma typ av serie`?
Tinwiel skrev:Har fixat hem första avsnittet av en serie som heter Greek, som en kompis tipsade om. Någon som har sett?
HeY skrev:Tinwiel skrev:Har fixat hem första avsnittet av en serie som heter Greek, som en kompis tipsade om. Någon som har sett?
Jag vet att det är nån här som följer och gillar men jag minns inte vem det är. Själv har jag inte sett.
sfinx skrev:Me like The Middleman. Me want some more, Im gonna get me some tonight.
adolvsson skrev:sfinx skrev:Me like The Middleman. Me want some more, Im gonna get me some tonight.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BBC svek alltså fjolårets överenskommelse och har även i år prackat på SVT nedklippta reklamteveversioner av ett flertal nya serier - däribland några av höstens mest högprofilerade, som "Ashes to ashes" och "Jekyll". Och ibland med så förödande konsekvenser att det, i den SVT-sommarsända kriminalserien "Mördare okänd", inte alltid framgått vem som var mördaren...
- BBC Worldwide har reagerat på bästa sätt, säger Göran Danasten lättat. De har lovat leverera originalversioner av det som står för dörren och ligger i lager, närmast "Ashes to ashes", "Jekyll", "Mördare okänd" och "Svindlarna". Vi ska också kolla upp och eventuellt åtgärda reprissändningar av bland annat "The line of beauty", och framöver blir det viktigt att hålla frågan levande, vilket vi inte gjorde senast.
lilith skrev:Och ibland med så förödande konsekvenser att det, i den SVT-sommarsända kriminalserien "Mördare okänd", inte alltid framgått vem som var mördaren...
AKS skrev:lilith skrev:Och ibland med så förödande konsekvenser att det, i den SVT-sommarsända kriminalserien "Mördare okänd", inte alltid framgått vem som var mördaren...
Vilket gör titeln väldigt... ironisk, n'est-ce pas?
noike skrev:Jag charmas ihjäl av den här serien!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare