MissKittyFantastico skrev:The West Wing (99-06) vs Being Human (08-) Har ännu inte lyckats ta itu med Being Human, så det här är ev ett misstag.
AKS skrev:MissKittyFantastico skrev:The West Wing (99-06) vs Being Human (08-) Har ännu inte lyckats ta itu med Being Human, så det här är ev ett misstag.
If only you knew...
eriked skrev:Gaah, håller The Wire på att bli utslagen? aaahh..
Tinwiel skrev:Jag har sett Green Wing och röstar ändå på Supernatural. Green Wing är rolig men den har inte så mycket djup kanske så jag föredrar de där två pojkarna som alltid ska tala allvar med varandra, trots seriens uppenbara brister.
The Wire har jag inte sett så det blev HIMYM som jag ändå gillar. Lite tokigt kanske. Jag skulle ju aldrig rösta på HIMYM som bästa serie of all times.
Tinwiel skrev:Jag har sett Green Wing och röstar ändå på Supernatural. Green Wing är rolig men den har inte så mycket djup kanske så jag föredrar de där två pojkarna som alltid ska tala allvar med varandra, trots seriens uppenbara brister.
The Wire har jag inte sett så det blev HIMYM som jag ändå gillar. Lite tokigt kanske. Jag skulle ju aldrig rösta på HIMYM som bästa serie of all times.
Rombat skrev:Tinwiel skrev:Jag har sett Green Wing och röstar ändå på Supernatural. Green Wing är rolig men den har inte så mycket djup kanske så jag föredrar de där två pojkarna som alltid ska tala allvar med varandra, trots seriens uppenbara brister.
Och du har lite CP?
AKS skrev:MissKittyFantastico skrev:The West Wing (99-06) vs Being Human (08-) Har ännu inte lyckats ta itu med Being Human, så det här är ev ett misstag.
If only you knew...
Tinwiel skrev:Mitt "inte" var inte en röst. Det vara bra ett... förtydligande om en åsikt.Jag har röstat redan.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare