MissKittyFantastico skrev:Tinwiel skrev:Jag gillade också 1x18! Både låtar och avsnitt.
Hanna får fortsätta vara min vän.
Yay!

MissKittyFantastico skrev:Tinwiel skrev:Jag gillade också 1x18! Både låtar och avsnitt.
Hanna får fortsätta vara min vän.
gaspode skrev:och nästa vecka är det Joss avsnitt! squee!
AKS skrev:gaspode skrev:och nästa vecka är det Joss avsnitt! squee!
Really? På vilket sätt? (Jag och Kalle sparar ju vårens avsnitt till sommaren så detta har jag missat totalt.)
HippieSpellan skrev:vi ar inte samma musiksmak du oc ja emelie.=)
Spuffy skrev:AKS skrev:gaspode skrev:och nästa vecka är det Joss avsnitt! squee!
Really? På vilket sätt? (Jag och Kalle sparar ju vårens avsnitt till sommaren så detta har jag missat totalt.)
Han regisserar avsnittet. Och dessutom är Neil Patrick Harris gästskådis. Jag har längtat massor efter detta avsnitt och tidigare när jag kollade så läste jag att det var avsnitt 18, det vill säga denna veckas avsnitt, som det gällde. Fy så besviken jag blev när jag fick veta att jag måste längta en vecka till, och då är jag dessutom tillbaka i Sthlm där jag tittar på datorn, här har jag en ordentlig tv att titta på. Bajsigt.
MissKittyFantastico skrev:HippieSpellan skrev:vi ar inte samma musiksmak du oc ja emelie.=)
Nä jag vet. Hade ett litet drama queen moment och sedan gick det över.
HippieSpellan skrev:jag gillar att mamma och dotter är så lika, de tog faktiskt någon som är SJUKT lika
gaspode skrev:HippieSpellan skrev:jag gillar att mamma och dotter är så lika, de tog faktiskt någon som är SJUKT lika
de var nästan för lika. Jag trodde det var Rachel som satt i bilen först
tycker ni är för hårda, jag tycker det var ett helt okej avsnitt. Alldeles för lite Sue bara.
HippieSpellan skrev:jag har jättestora problem med artys röst. det är väl inget fel på den men jag gillar den inte så mkt.
gaspode skrev:HippieSpellan skrev:inte dåligt, bara inte WOHOO SEE IGENEENENENENENE.
har aldrig varit sån efter ett Glee-avsnitt tror jag
Glee has been given an unexpected third season pick-up, it has been confirmed.
Entertainment Weekly reports that the musical comedy - which recently became the top scripted show among adult viewers - has impressed Fox bosses.
"In just one year, Glee has transcended the television landscape and emerged as a global pop culture phenomenon,” said Peter Rice, Fox's entertainment chairman.
"Everything about Glee - from the concept to the characters to the marketing - has been innovative and risky, but with [series creator] Ryan Murphy tapping into the zeitgeist, the risk has paid off with this truly remarkable series," added Kevin Reilly, the network's entertainment president.
"Glee has one of the most active, devoted fan bases I've ever seen, and we couldn’t be more thrilled to give Gleeks a third season of their favourite show."
Meanwhile, Ryan Murphy said of the show's success: "It's been a whirlwind year - from shooting the pilot to performing at the White House to the concert tour that began last week - and yet we all feel like we've just begun this amazing musical journey. We think our Gleeks worldwide are going to love what we’ll have in store for them in seasons two and three."
Source: Digital Spy
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare