av AKS » tor jan 31, 2008 22:13
5.06: Det är inte ofta jag skrattar högt då jag ser Spooks, men under detta avsnitt gjorde jag det.
:D till den där mannens entusiasm då Ros falskt säger: "Please tell me you don't have a computer here" och han är iväg snabbare ur startblocken än en Kallur. Lite lesbiskt sex lockade tydligen ganska så rejält. Jag älskade också då Ros slängde av sig kläderna och drar undan skynkena runt sängen. One for the team!
Och ganska så spännande slutade det också... Trodde inte att det skulle vara en dubbel.
Nu är det dags för Jo att få ett bra avsnitt snart! Hon hade ett mycket bra första avsnitt (då hon fortfarande var journaliststuderande), men sedan dess... bakgrund, bakgrund, bakgrund. Hoppas det händer nåt intressant med karaktären snart.
Känns som att det är dags för några kristna fundamentaliser snart. they a bunch of crazy bastards as well. Se: Sekten som tycker att man kan protestera på Heath Ledgers begravning för att han spelat homosexuell i en film. Kristen sekt på jakt efter bögar kanske? Det har varit så mycket arabiskt och muslimskt de senaste säsongerna tycker jag. Visst, skulle vara världsfrånvänt om det inte dök upp halvofta, men under S1 t ex så tror jag inte att det var en enda muslimsk terrorist, men en kristen var det nog (abortmotståndaren).
Last.fm | Avatar av: B-F
Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2
A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2