Brat, ditt inlägg var absolut inte alldeles för extremt! Jag håller med om, ja, i stort sett allt du skrev!
På ett sätt är det ju bra att man alltid blir rörd när man tänker på det, tror att jag också alltid kommer att göra det. Serien har
verkligen satt djupa spår i mig! Håller för tillfället på att se om de sista avsnitten om och om igen, men tror allt det är dags för början snart. Såg avsnitten så mycket att min mamma tillslut undrade vad jag höll på med, och sen satte hon sig också ner och tittade och gillade det! Haha, shit, min mamma?!

Jag trodde inte direkt att det skulle bli hon som blev nästan person att gilla serien, men livet är fullt av överraskningar
Jag har ju boxen, är såå himla glad att jag äger den =D Jag kan se serien om, och om, och om igen..har inte den officiella riktiga boxen dock, utan piratkopian från Kina (en rosa box, ni har kanske sett den?) Lite tråkigt att den inte är officiell och att den helt saknar extramaterial, men det är i alla fall jättebra kvalitet på alla avsnitt och man slipper se allt framför datorn (jag har ingen dvdbrännare). Det var den enda jag hittade som funkade i denna regionen.. Hoppas ni som vill också får tag i boxen =) Att den är värd pengarna vet ni väl redan
För övrigt; är det någon som vet när/var/hur/varför Brian slutade att använda sitt snäckarmband? Kom på idag att jag inte sett det på ett bra tag, det var verkligen som gjort för honom! Synd.