Queer as Folk #2: Too hot for TV.

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Ai » tis jul 10, 2007 14:26

Rombat skrev:
Ai skrev:Ja, UT på banan igen med dig! :angry:

Vart slutade du titta förra gången?
School-shit and shit. Och sen klarar jag inte av att titta utan att titta på en sex-sju avsnitt på raken.

*sparkar Rombats skola som inte fattar prioriteter*

Regnig sommar å andra sidan. Perfekt maraton väder. 8)

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Rombat » tis jul 10, 2007 15:44

När min dator kommer hem från mina nördigheter hos polaren så blir det nog ett litet maraton för att se klart första säsongen iaf.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!

Inläggav Tinwiel » tis jul 10, 2007 15:58

Yay Rombat!

Jobbar inte du nu? Jobb och sånt brukar också komma ivägen för maratontittande, tyvärr. Det är en konstig värld! Men du måste se klart första säsongen, all the goodness...
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Rombat » tis jul 10, 2007 16:00

Alla gubbarna på jobbet har semester nu, så jag ska egentligen koncentrera mig på omtentor. Vilkket innebär att jag ska titta på tv-serier. :D

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!

Inläggav Crashdummie » tis jul 10, 2007 16:29

Rombat skrev:Alla gubbarna på jobbet har semester nu, så jag ska egentligen koncentrera mig på omtentor. Vilkket innebär att jag ska titta på tv-serier. :D

Så allt e precis som det bör vara? Sweet

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen

Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)

Inläggav Tinwiel » tis jul 10, 2007 17:38

Rombat skrev:Alla gubbarna på jobbet har semester nu, så jag ska egentligen koncentrera mig på omtentor. Vilkket innebär att jag ska titta på tv-serier. :D

:D
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav mrkinneyitsyou » ons jul 11, 2007 1:18

Iiihh! Det var min bokstavliga reaktion när jag såg hur många som redan skrivit, när jag var lite smårädd att tråden blivit inaktiv =D (Ditt uttryck beskrev det så himla bra Glorificus så jag passade på att använda det en gång till ^^)

Vad kul att det är så många som verkar gilla serien :) vad välkommen man känner sig :D

Jag har tittat lite i den gamla tråden, speciellt på vad folk tyckte om slutet och det är verkligen jättekul att läsa andras tankar om vad som hänt! jag ska definitivt läsa hela den tråden med, bara jag hunnit lugna ner mig lite från seriens slut :)

Seriens slut

Vilken tröst det är att ha läst så många blandade reaktioner på slutet! Jag har börjat att tycka att slutet inte är så jättesorgligt längre, för nu är jag alldeles övertygad om att de kommer ses igen ^^ Jag börjar nästan tro att jag blev så ledsen för att det var ett för bra slut. Jag gillar egentligen inte öppna slut, men detta var nog det bästa öppna slut jag sett...

Genom alla de sista avsnitten undrade jag vart Brian tagit vägen. Det kändes lite konstigt att se honom så helomvänd. Visst var det gripande att se att han verkligen gjorde vad som helst för att göra Sunshine lycklig, han höll sitt ord (I'd be anything...to make him happy) men det borde gått att kompromissa på något sätt, det tror jag att Justin också tyckte. Det var inte samma Brian han en gång föll förr. Hur de skiljdes åt var också fint, det slutade inte med att de gjorde slut eller lämnade varandra i vrede, det var ett gemensamt beslut. De älskade varandra för mycket, kan man ju nästan säga...

Jag tycker dock att det var dåligt att Justin inte fick vara med i slutscenen! Det borde han verkligen fått vara. Jag vet inte, men tror ni alla här att Babylon öppnades på nytt igen? Jag tyckte det kändes ganska så mycket som en slags dröm, men jag vet inte, jag är kluven...hursomhelst så borde Justin varit med!

Jag tror att manusförfattarna tänkt sig att Justin och Brian aldrig ska ses igen. Att Brian sa Never again när de pratade om när de skulle ses igen, att Justin inte fick vara med i slutscenen, att ingen pratade om vilken kort bit han faktiskt skulle flytta. Eller ja, kort och kort, men inte längre än Lindsay och Melanie. (Jag var tvungen att titta på kartan för att se städernas exakta plats, och det visade sig att Pittsburgh ligger ungefär lika långt ifrån Toronto som New York! Och som de sa, den sträckan har de faktiskt cyklat... ändå var det mycket mer självklart att Linds och Mel skulle åka den biten för att hälsa på, än det var att Justin skulle göra det :angry: ) Jag struntar dock i detta, de ska ses igen! Han kommer tillbaka, såklart. Förutom att hans livs kärlek bor där, så har han sina vänner där, Daphne, sin mamma, det är hans hemstad.. :D

Så gulliga de var när de provade sina kostymer! Och när de berättade att bröllopet var avblåst! Då såg de så himla kära ut, snacka om förvirrande för rehersal-gästerna ;)

Detta är dock den logiska sidan av mig, den känslomässiga är fortfarande upprörd över detta slut! Att de inte fick varandra! Jag köper fortfarande inte att Justin och Brian var tvugna att sära på sig :angry: men som sagt, när jag lugnat ner mig så kommer jag nog kunna bortse från att detta faktiskt hade kunnat lösas på annat sätt.

Sen Ai, du har självklart rätt, seriens slut handlar absolut inte bara om B/J! det är bara det att det var det jag blev så upprörd över...allt det andra tycker jag är bra, utan tvivel. Ted fick sin Blake, Em träffade någon från high school som visade sig vara bög, mel och linds flyttade...Tyckte dock att det var lite väääl mycket att Ted och Em båda fann sina kärlekar där och då! Sorgligt att Brian inte får en chans att bevisa vilken bra pappa han är...sorgligt, men bra.

Skitbra att de började avsnittet i stil a la 101. Mikeys berättarröst, kameran glider över Babylon..och att de återanvände låten från taket! Kul också att Mikey berättade för Brian om att han "jerked off thinking about him". Att han kunde berätta det visade på att han verkligen gått vidare från crushen och var lycklig med Ben.

Tinwiel, ni får mer än gärna kalla mig Kinney! Ett alldeles underbart smeknamn, om ni frågar mig :D

"Nyfrälst" tror jag emellertid är fel ord att använda om mig! Varit heeeeelt besatt av serien hur jäkla länge som helst. Gissa hur länge jag drog ut på den för att slippa smärtan när den tog slut? 16 månader!! Känns verkligen som jag förlorat min livspartner :cry:

Eh...slutet på serien igen:

Hur lång tid ska det ta innan sorgen försvinner?! Jag har gått och varit helt meganere i flera dagar nu. Innan jag ens hunnit fatta att jag vaknat på morgonen känner jag det stora hålet i magen av saknad och smärta :cry: Kan inte tänka på något annat. Jag började, otroligt nog för att vara jag, faktiskt att gråta när jag promenerade till jobbet för att jag tänkte på dem så mycket! Sista låten från 511 spelas om och om och om igen i min hjärna och jag kan inte stänga av den. Det är min no 1 crying song, tydligen. Ett positivt tecken är dock att den under de senaste timmarna börjat få lite konkurrens av Heather Small låten =D

Jag måste också erkänna att jag träffade på en senil dam idag som var allmänt orolig och ojade sig som bara den. Jag gick fram till henne för att trösta henne, la handen på henne och sa "Ta det lugnt nu, det ordnar sig. Allt kommer att bli bra" Sedan sänkte jag tonläget lite, men sa ändå helt tydligt (en person med normal hörsel hade hört det); He'll be back.

ooooj, vad långt detta blev. shit. :D
R.I.P QAF 31/3 2006 - 9/7 2007

513; 9/7 2007, 20.35-22.00

.::There's a fine line between an hobby and an addiction::.
Användarvisningsbild
mrkinneyitsyou
Demon Fodder

Inläggav Glorificus » ons jul 11, 2007 1:38

Åh, Kinney (;)), underbart inlägg! Jag sitter här och bara ler.

Men som Ai brukar säga, bästa sättet att fylla den där tomheten är att börja från början igen. Direkt. På med pilotavsnittet bara! :D
Mikey, Brian, Ted, Emmett, Sunshine... they're all there. :lovebunny:

Och ja, du är sååå välkommen hit! Och om du känner för att ge dig ut till andra delar av forumet finns det länkar till presentationstrådar här.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Ai » ons jul 11, 2007 2:38

oK. Jag r inte helt nykter just nu - OCH DET ÄR INTE MIT FELL!! *asg*

Men jag ville bara säga at t- jag läst vad du skrivit Kinney, och jag kommer att svara imorgon! Om du vill kan du kolla in min "www" länk för lite mer QaF godis.

uh....*svär högt över studentkompisar med välbetalda jobb som envisas att betala barnotor hela kvällar - även om det är TISDAG!!*

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tinwiel » ons jul 11, 2007 10:57

Ja,Kinney, som Glory sa, det är bara att börja om. Jag är inne på min tredje omtitt nu, och sen kan man försöka övertala kompisar att se serien, då känns det lite lättare....
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav mrkinneyitsyou » ons jul 11, 2007 23:43

Ja, det är väl vad man måste göra antar jag...tänkte att jag skulle se extramaterialet först, goodbye-specialaren och sådär, men sen blir det säkerligen att se om serien igen! Kommer antagligen aldrig sluta upp med omtittar av den, kan inte tänka mig det! Den är en så stor del av mitt liv.

Ska kolla in de andra presentationstrådarna med :D Kul att se vilka alla är ^^ Vet inte om det är värt att lägga in något själv, då jag antagligen inte kommer synas i andra serier. Ser nämligen inte speciellt mycket på tv & serier ;) men vem vet, en regning dag kanske jag gör ett försök ^^

Försöker TVINGA min syster att se den, har försökt i mer än ett år, men jag kommer aldrig ge upp förrän hon ser den! Jag vet att hon också kommer älska den...ska försöka tvinga bästa vännen att se den också. Hon kan se den när jag har min omtitt =D

Användarvisningsbild
mrkinneyitsyou
Demon Fodder

Inläggav The Ankh » ons jul 11, 2007 23:45

Å. Så sugen jag e på omtitt. Jag måste äga QaF..... Måste...
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav Ai » ons jul 11, 2007 23:53

Ai skrev:oK. Jag r inte helt nykter just nu - OCH DET ÄR INTE MIT FELL!! *asg*

Men jag ville bara säga at t- jag läst vad du skrivit Kinney, och jag kommer att svara imorgon! Om du vill kan du kolla in min "www" länk för lite mer QaF godis.

uh....*svär högt över studentkompisar med välbetalda jobb som envisas att betala barnotor hela kvällar - även om det är TISDAG!!*

Jag kommer inte ens ihåg att jag skrev det här!! :rolleyes: :D :oops:

Ok. Är påväg i säng nu men återkommer till tråden senare. ;)

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Glorificus » tor jul 12, 2007 0:21

Ai skrev:
Ai skrev:oK. Jag r inte helt nykter just nu - OCH DET ÄR INTE MIT FELL!! *asg*

Jag kommer inte ens ihåg att jag skrev det här!! :rolleyes: :D :oops:

:lovebunny:
Bästa sättet att få Ai att fylleposta: Skriv något i QaF-tråden. :D
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav brat » tor jul 12, 2007 22:07

Välkommen mrkinneyitsyou!! :D
*does the QaF dance*

Tänk vad man missar när man inte kollar bf på tre dagar. :D
Jag är iaf ytterligare en galen QaF:are. Den typen som shippar Brian/Justin HÅRT. Den typen som älskar listor. Och den typen som svarar långt och detaljerat på inlägg. Så, nu vet du vem jag är trots att jag inte har något inlägg i presentationstråden som de länkade dig till tidigare. Övriga kan fylla på om jag missat något viktigt. :P

Mina tankar (igen) om slutet.
SPOILER HELA SERIEN!!
Slutet dödade mig. Det är sorligt. Bra, men sorgligt. Tänk om bara dörren öppnats där på Babylon i slutet, bara precis innan de klippte. En symbol för alla som vill hoppas. En symbol för alla som VET att Justin kommer tillbaka. För det gör han självklart. Självklart. Det är BrianochJustinförevigt.
Men ja, slutet är bra. Det gör hela serien mer poängfull och minnesvärd. Men det är iaf skit att de inte kunde få varandra numedengång. För det gör ont i mitt hjärta.

Usch. Jag blir gråtfärdig av allt det här pratat om seriefinalen. Så, sorgen försvinner uppenbarligen aldrig helt. Men det finns sånt som gör den lite lättare att leva med. Som att se om serien. Jag hade nog inte överlevt första natten efter det där slutet om jag inte sett ”Let’s hear it for the boy”. Först då kunde jag andas igen, lite.

Det här inlägget blev inte för extremt va?
...nä

Damn. Måste börja tredje omtitten. Snart.
(Väntade egentligen på samlingsboxen som jag skulle äga, men det verkar aldrig komma...)

mrkinneyitsyou skrev:Jag måste också erkänna att jag träffade på en senil dam idag som var allmänt orolig och ojade sig som bara den. Jag gick fram till henne för att trösta henne, la handen på henne och sa "Ta det lugnt nu, det ordnar sig. Allt kommer att bli bra" Sedan sänkte jag tonläget lite, men sa ändå helt tydligt (en person med normal hörsel hade hört det); He'll be back.

Haha. Det hamnar på min lista. Underbart.
Senast redigerad av brat tor nov 08, 2007 19:41, redigerad totalt 1 gång.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav mrkinneyitsyou » fre jul 13, 2007 1:15

Brat, ditt inlägg var absolut inte alldeles för extremt! Jag håller med om, ja, i stort sett allt du skrev!

På ett sätt är det ju bra att man alltid blir rörd när man tänker på det, tror att jag också alltid kommer att göra det. Serien har verkligen satt djupa spår i mig! Håller för tillfället på att se om de sista avsnitten om och om igen, men tror allt det är dags för början snart. Såg avsnitten så mycket att min mamma tillslut undrade vad jag höll på med, och sen satte hon sig också ner och tittade och gillade det! Haha, shit, min mamma?! :D Jag trodde inte direkt att det skulle bli hon som blev nästan person att gilla serien, men livet är fullt av överraskningar ;)

Jag har ju boxen, är såå himla glad att jag äger den =D Jag kan se serien om, och om, och om igen..har inte den officiella riktiga boxen dock, utan piratkopian från Kina (en rosa box, ni har kanske sett den?) Lite tråkigt att den inte är officiell och att den helt saknar extramaterial, men det är i alla fall jättebra kvalitet på alla avsnitt och man slipper se allt framför datorn (jag har ingen dvdbrännare). Det var den enda jag hittade som funkade i denna regionen.. Hoppas ni som vill också får tag i boxen =) Att den är värd pengarna vet ni väl redan ;)

För övrigt; är det någon som vet när/var/hur/varför Brian slutade att använda sitt snäckarmband? Kom på idag att jag inte sett det på ett bra tag, det var verkligen som gjort för honom! Synd.

Användarvisningsbild
mrkinneyitsyou
Demon Fodder

Inläggav Ai » fre jul 13, 2007 1:25

Nu ska jag svara lite mer sammanhängande och....nyktert! *s*

Armbandet var tydligen Gale's privata som dom beslutade att han skulle använda som Brian också. Tyvärr så blev det en fan-grej av det och tillslut beslutade dom att han inte skulle ha det mer efter att majoriteten utav statisterna på Babylon började dyka upp med likadana.... I serien gjordes det aldrig en stor grej utav att det "försvann", och en av dom sista gångerna man såg Brian ha det var

(spoiler säsong 3) när Justin kom tillbaka med det efter att John (Brians systerson) anklagat honom för pedofili
även om det inte används mycket innan det tillfället heller.

Den rosa boxen! Ja, jag har funderat lite på den också, men samtidigt vet jag att många har fått värdelösa ex utav den också (dubbla säsonger och en som fattas, skivor som inte går att spela osv osv) så jag har faktist inte tagit några chanser. Sen undrar jag lite granna - varför har dom tecknet för "feminum" på den?? :D

Jag har alla avsnitten på datorn och har inte förrän nu fått mina längtande fingrar på dom första tre säsongerna (faktist som betalning för saker jag gjort! :D ) på dvd!

Edit: Vilken otroligt ångestfylld signatur du har. :(

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Ai » fre jul 13, 2007 12:28

Länk till första QaF tråden till Kinney - det kan vara lite jobbigt att försöka hitta den.

viewtopic.php?t=2051

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Ai » fre jul 13, 2007 22:00

Den här är ju bara för rolig!

Det är inte en fanfic eller nåt sånt. Inte heller nåt Photoshop alster. Bara nån som haft roligt med papper och penna och en digitalkamera/scanner!

http://yearningvoid.net/stories/qafgroc ... fridge.jpg

Inga specifika spoilers.

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav mrkinneyitsyou » fre jul 13, 2007 23:23

Det är inte en fanfic eller nåt sånt. Inte heller nåt Photoshop alster. Bara nån som haft roligt med papper och penna och en digitalkamera/scanner!

:D Haha! Jag kan riktigt se framför mig vem det är som har skrivit vad ;)

Okej, synd att armbandet försvann ändå. Jag gillade det. Vad gjorde det om det blev en fan-grej egentligen? Iof, det spelar ju inte så stor roll varför egentligen men :P

Hmm, ja den rosa boxen kan säkert komma i lite skumma varianter. Jag hade hursomhelst tur. Texten på säsong 5 funkar dock inte riktigt som den ska, man det gör inte så mycket.

Sen undrar jag lite granna - varför har dom tecknet för "feminum" på den??

Det har jag också alltid undrat. Helt oförklarligt. Sen tycker jag det är lite konstigt att det är Brian, Justin och Emmett på framsidan, och inte Brian, Justin och Michael. De är ju ändå de serien kretsar kring mest.

Tre riktiga dvder! Vad kul =D Mycket extramaterial på dem? Heeeaven ;)

Jag sörjer fortfarande "förlusten" av min livspartner. Signaturen får vara under sorgearbetet ;)

Användarvisningsbild
mrkinneyitsyou
Demon Fodder

Inläggav mrkinneyitsyou » fre jul 13, 2007 23:27

mrkinneyitsyou skrev:

Jag måste också erkänna att jag träffade på en senil dam idag som var allmänt orolig och ojade sig som bara den. Jag gick fram till henne för att trösta henne, la handen på henne och sa "Ta det lugnt nu, det ordnar sig. Allt kommer att bli bra" Sedan sänkte jag tonläget lite, men sa ändå helt tydligt (en person med normal hörsel hade hört det); He'll be back.

Haha. Det hamnar på min lista. Underbart.

Det var inte illa! :D

Användarvisningsbild
mrkinneyitsyou
Demon Fodder

Inläggav Ai » fre jul 13, 2007 23:33

Det blev en grej för Toronto pojkarna. Det där armbandet blev som en symbol för dom som gärna ville vara "Brian Kinney" tydligen. Det säljs lite här och var på nätet som "the cowery braclet from Queer as Folk" fortfarande. ;)

Kinney skrev:Tre riktiga dvder! Vad kul =D Mycket extramaterial på dem? Heeeaven

Fast jag har iofs sett allt extramaterial redan, så det är mest lyckan över att ÄNTLIGEN få se den på tv istället för på datorn! *s*

Så du har inte sett nåt extramaterial alls?

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav mrkinneyitsyou » fre jul 13, 2007 23:48

Självklart är själva ägandet i sig och möjligheten att se dem på tvn till enorm tillfredsställelse :D Nu har du ju mer än hälften av säsongerna dessutom vilket borde sporra dig att även skaffa de två sista, som jag har förstått att du tycker är de bästa? :D

Jag har sett ytterst lite extramaterial, men har hittat en del på nätet som jag ska titta på så snart jag hinner. Började samla på mig så mycket som möjligt när jag närmade mig slutet av serien och blev därmed halvspoilad =/

Spoliar hellre en gång för mycket än för lite, så hela serien;

Ett klipp hette nämligen "Justin/Randy and Ted/Scott discuss 513 and their secret love affair" Whaaaat liksom?! Kände på mig redan tidigt att de inte skulle "sluta" tillsammans, men det kändes bara för konstigt. Gick och muttrade för mig själv när jag bara hade fem avsnitt eller liknande kvar om att det var väääärldens sämsta serie ifall Brians och Justins förhållande skulle ta slut på grund av Ted, haha! Det hade lätt varit den sämsta storylinen genom hela serien i så fall!

Användarvisningsbild
mrkinneyitsyou
Demon Fodder

Inläggav Ai » fre jul 13, 2007 23:53

HAHAHA!!

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Ai » fre jul 13, 2007 23:54

Jag kommer att skicka ett personligt meddelande till dig om nån minut. Högst upp på sidan så har du länken till din inbox - borde stå "Du har inga meddelanden" där just nu. Uppdatera sidan om fem minuter så.... ;)

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav mrkinneyitsyou » lör jul 14, 2007 0:09

Jag har både läst och svarat nu :D

Användarvisningsbild
mrkinneyitsyou
Demon Fodder

Inläggav Glorificus » lör jul 14, 2007 0:17

Ai skrev:http://yearningvoid.net/stories/qafgrocery/images/busyweekonthefridge.jpg

Aww! :lovebunnier:

mrkinneyitsyou skrev:Spoliar hellre en gång för mycket än för lite, så hela serien;

Gick och muttrade för mig själv när jag bara hade fem avsnitt eller liknande kvar om att det var väääärldens sämsta serie ifall Brians och Justins förhållande skulle ta slut på grund av Ted, haha! Det hade lätt varit den sämsta storylinen genom hela serien i så fall!

:D :D
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav brat » lör jul 14, 2007 8:06

Ai skrev:Den här är ju bara för rolig!

Inga specifika spoilers.

Så sött!

Glory försökte förresten påstå att hon såg serien på 16 dagar och jag kunde inte tro det. Gick tillbaka till första tråden för att undersöka saken.
Hon hade rätt. 16 dagar.
Själv såg jag den tydligen på 15 dagar...
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav Glorificus » lör jul 14, 2007 11:38

brat skrev:Glory försökte förresten påstå att hon såg serien på 16 dagar och jag kunde inte tro det. Gick tillbaka till första tråden för att undersöka saken.
Hon hade rätt. 16 dagar.
Själv såg jag den tydligen på 15 dagar...

Jag har alltid rätt! :D

Och jag är inte förvånad över dina 15 dagar. ;)
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav mrkinneyitsyou » ons jul 18, 2007 19:46

15 och 16 dagar, det var inte lång tid det :D

Användarvisningsbild
mrkinneyitsyou
Demon Fodder

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film