AKS skrev:AI veckans utröstning:
Nämen, jag ger upp! Pickler den satans kackerlackan är omöjlig att ta död på!! Fy fan, hur 17 kan Chris och Paris vara i bottom 3, men inte hon? Jag blir så förbannad.![]()
Sen att Ace åkte var ju bara skönt, men vad hjälper det då Kellie inte ens var i bottom 3?
TOB skrev:Survivor 12.11
Tråkigt det som hände med Bruce. Han var en av mina favoriter. Nu hejar jag på Terry, dels för att han är i ett sådan sjukt underläge och dels för att jag tycker han är den enda som faktiskt verkligen är värd att vinna. Han verkar väldigt stabil.
AKS skrev:AI: Sex blir fem
ÄNTLIGEN!!! Åh detta har jag väntat och väntat på. Hon bode ha åkt ut bland de allra första i top 12, men nu äntligen är det över. Kellie kan ta sitt pick(ler) och pack och dra all världens väg vad mig anbelangar. YAY!
Tob skrev:Amazing Race 9.9
Undra om dem hoppar över ett sådant där fördjupningsprogram, hoppas det, tycker inte dem känns så intressanta. Förbaskat synd att Fran och Barry åkte ut.
Tinwiel skrev:5.34 och följande utröstning, eftersom jag läste Tobs spoiler
Jag tyckte att Chris var skitbra, att hans röst inte höll i slutet var bara en petitess. Det behöver faktiskt inte vara perfekt hela tiden. Jag kan inte fatta att Paris åkte ut, jag tyckte att hon var näst bäst, efter Chris då. Hon har attityd och fart i sina framträdanden, som jag tycker är roligare att se på. Katherines kan också ha fart i framträdandena men av nån anledning så tycker jag att Paris är coolare. Katherine var ok, men hon har en tendens att bli lite för skrikig ibland. Det kanske Chris kan bli också men med hans röst så blir det aldrig jobbigt att lyssna på. I liiike his voice. Taylor, ja.. det dög också, men fan, varför åkte Paris ut. Jag håller med Tob, Elliott skulle ha åkt ut, båda hans framträdanden var snortråkiga, det håller inte. Han är duktig men han är mest bara duktig, inte så mycket mer. Man måste ha det där "lilla extra" (ja, klyschigt, jag vet..). Paris hade mer av den varan än vad Elliott har. Konstigt, Amerika, konstigt.
Tob skrev:Survivor 12.12 kändes som en ren uppvisning i varför jag faktiskt tycker om många reality shower. Förutsätt att man faktiskt på ett eller annat sätt lär känna personerna som är med, annars faller det ganska platt, men alla känslor blir så jävla äkta så det är skrämmande. Ilska, glädje, sorg, tragik osv. Som idag....
CBS's ROCK STAR TO SELECT LEAD SINGER FOR THE NEW BAND -- SUPERNOVA -- FORMED BY DRUMMER TOMMY LEE (Motley Cre) WITH GUITARIST JASON NEWSTED (Metallica) AND GUITARIST GILBY CLARKE (Guns N' Roses)
Dave Navarro and Brooke Burke will return as hosts, with Burke returning to the stage for introductions and Navarro returning to the judges' couch for input and evaluations. "Last year, doing ROCK STAR: INXS was the greatest summer job of my life," Navarro affirmed. "This year, I'm on the couch with my friends Tommy Lee, Gilby Clarke and Jason Newstead as they choose Supernova's lead singer."
This summer's edition of CBS's ROCK STAR will also feature some format twists with a different music celebrity or rock legend each week. Said Navarro, "Friends of mine, like Slash, Macy Gray, Moby and Rob Zombie, will join us and throw in their two cents about who should stay and who should go."
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare