ey skrev:klart Alex och Addison, de är ju de snyggaste i serien!
(spoiler 3.12) Addison är verkligen fantastiskt vacker, och Alex är snygg han med. Det är väl dock inte främsta anledningen till att jag verkligen gillar dom två tillsammans. Dom har verkligen en underbar kemi. Visst var det väl sött när Alex och Izzie var tillsammans (eller vad dom nu var), men nja, han passar mycket bättre med Addison tycker jag. Hon är bra mycket intressantare än Izzie (inte för att jag ogillar Izzie, mer bara en jämförelse).
Har varit inne i en helt galen period av pluggande och försummat varenda serie jag följer men ikväll bestämde jag mig för att man måste pausa någon gång också. Jag behövde få gråta kände jag och då är Grey's ofta ett säkert kort (om man som jag har lätt för att gråta det vill säga). Särskilt när det är del två av ett dubbelavsnitt och man misstänker att en mängd historier kommer att få sin upplösning. Och jag fick precis det jag ville ha. Att Georges pappa dog var självklart sorgligt, särskilt hur man verkligen kunde se på George hur mycket han led. Fint när Christina pratade med honom mot slutet. Ännu finare när Bailey satt för sig själv och grät. Bailey förresten, henne har jag inte hyllat nog känns det som. "My son is named after his son, I just need a minute". Och när George fick redan på att hon inte hade berättat för honom. Smärtan. Jag är som jag redan nämnt oerhört svag för Addison och Alex och jag älskar Christina och Burke, men i det här avsnittet var det nog ändå George och Bailey som var bäst.
Först kände jag att Derek och Meredith storyn var nästan anstötligt tråkig, jag menar hur många scener kan egentligen handla om att hon snarkar. Sen knöt dom ihop det ganska fint med hennes pappa, vilket gjorde det lite mer okej... men bara lite.
Burke låter Christina få veta hur det är med honom,