noike skrev:Weevils stora problem är att de (serieskaparna/författarna) har gjort honom till en Disney-ligist.
Håller helt med här, precis vad Weevils problem är.
AKS skrev:Alla människor har slutat skriva ett kort omdöme utanför spoilertaggar. Trist tycker jag som gillar att läsa dem då jag inte har hunnit se avsnittet ännu. (Gäller andra serietrådar också. Snyft!)
AKS skrev:Alla människor har slutat skriva ett kort omdöme utanför spoilertaggar. Trist tycker jag som gillar att läsa dem då jag inte har hunnit se avsnittet ännu. (Gäller andra serietrådar också. Snyft!)
AKS skrev:Alla människor har slutat skriva ett kort omdöme utanför spoilertaggar.
gaspode skrev:Nu har det blivit så att jag tvångsmässigt markerar första orden i spoiler-markerade inlägg, vilket kan få hemska konsekvenser, senast idag i den här tråden
Rombat skrev:och jag vill se mer "Logan och Weevil gör saker tillsammans".
AKS skrev:*Men* jag hatar och är så oerhört irriterad på att Veronica var en idiot och gick med på den här planen. De hade Megs brev. Sheriff Lamb vet vad Megs syster blivit utsatt för. Som om Duncan inte skulle få vårdnaden... I alla fall sett i ett längre perspektiv.
Så, jag hatar att Veronica var med på det och fortsätter vara stjärnögt förälskad i sister-banger Duncan. Fucking eeeww! Och att hon svek sin pappa... Min kärlek för Veronica som karaktär har fått sig en *rejäl* törn i detta avsnitt.
Illyria skrev:Att det var Celests assistent i bilen med Vinnie uppfattade jag inte ens! Ännu bättre.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare