Rombat skrev:Jag älskar Scrubs!
eynosh skrev:Jag tyckte inte om det överdrivet mycket =/. Förväntar mig något mer, det där lilla extra.
gaspode skrev:eynosh skrev:Jag tyckte inte om det överdrivet mycket =/. Förväntar mig något mer, det där lilla extra.
Jag hade nog hypeat det för mycket, för jag kände nog detsamma. Det lyfte aldrig till riktig scrubs-höjd, även om det var riktigt roligt ibland.
gaspode skrev:eynosh skrev:Jag tyckte inte om det överdrivet mycket =/. Förväntar mig något mer, det där lilla extra.
Jag hade nog hypeat det för mycket, för jag kände nog detsamma. Det lyfte aldrig till riktig scrubs-höjd, även om det var riktigt roligt ibland.
Simon skrev:Jag tycker femte säsongen med sina alldeles för urflippade inslag helt tappade greppet om det mänskliga som gjorde Scrubs så bra från första början. Här är det samma problem fast på steroider. Jag är rentav lite chockad över hur de härjat med det riktigt fungerande receptet, och hur skruvat och spejsat det än må vara så är det inget som går hem i hjärtat med den värme som serien brukade bjuda på.
noike skrev:För min del kom det sig nog av jag sett Green Wing mellan säsongerna. Scrubs känns lite urvattnad här och där i jämförelse.
Tinwiel skrev:6x02
Isabella Turk! Vad fint.. *gråter en skvätt*
adolvsson skrev:Tinwiel skrev:6x02
Isabella Turk! Vad fint.. *gråter en skvätt*
Mm *nickar i samförstånd*
Det här var bättre, mycket bättre, än förra veckan. Jag kan nog hålla med noike om småsaker, fast överlag och framför allt när slutscenen rullar fram kvittar det. Jag gillade.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare