poser skrev:Det kanske började lite svagt men dialogen var guld rakt genom hela avsnittet.
Dialogen fullständigt skiner. Inte en enda dålig replik. Rescue Me ftw!
poser skrev:Det kanske började lite svagt men dialogen var guld rakt genom hela avsnittet.
Tob skrev:Jag gillar det iaf överlag och har jag förstått det rätt så skall det bli betydligt mer känslomässigt engagerande längre fram. Hoppas bara att man klarar av att behålla humorn i samma grad, för det är hemskt underhållande för det mesta.
poser skrev:Tob skrev:Jag gillar det iaf överlag och har jag förstått det rätt så skall det bli betydligt mer känslomässigt engagerande längre fram. Hoppas bara att man klarar av att behålla humorn i samma grad, för det är hemskt underhållande för det mesta.
Hur dramatisk serien än blir så är humorn hela tiden en väldigt stor del av den. Sålänge du gillat inledningen så kommer du inte bli besviken på fortsättningen.
The Buffster skrev:Tob: Det är så roligt att du verkar gilla serien. Jag blir helt glad så fort nån gör det. Kan ha mycket att göra med att dom flesta jag känner (förutom min brorsa som har sjukt bra smak) är så himla skeptiska till serien.
En sak bara, hur kan du inte älska Garrity, Lou och Franco??
CheeseGuy skrev:Sean måste vara den överlägset roligaste karaktären i någon serie jag följer.
Tob skrev:Tommy som kommer hem till ett tomt hus och slår sönder och samman det mesta. Känsla i dem där scenerna.
Tob skrev:Buffster: Lite konstigt att vi tycks tycka om lite olika saker. Nu är det ju inte så att jag direkt ogillar något moment i serien, men det verkar helt klart som att det jag kanske tycker är lite mindre bra tycker du är bland det bättre och vice versa. För det känns ändå som vi ofta tycker om samma typer av serier.
Tob skrev:Ja, då var det slut tillfälligt iaf mellan Franco och Laura. Det var ju jäkligt naivt av mig att tro att man under några avsnitt kunde få ett stabilt och lyckligt förhållande. Jag gillar Franco/Laura (scener) så hoppas det blir mycket sånna ändå.
Tob skrev:Fy, vad elakt Buffster.....
Tob skrev:Rescue Me är briljant överlag. Så tycker jag.
Buffster skrev:Lou alltså, jag vill bara krama honom. Så hemskt när han stod på järnvägen. Och sen när har tillslut gick till Tommy för hjälp också. Klockren Tommy replik såklart, "Lou, seriously, if you're gonna be crying you're gonna have to go".
Buffster skrev:Och sen Tommy och Janet, dom scenerna var bra på alla sätt och vis. Väldigt mörkt, väldigt hemskt, och väldigt mycket blandade känslor. Sånt gillar jag. Väldigt mycket.
Buffster skrev:Visst det finns en del att klaga på också. T ex så är Francos relation med Susan Surandon inte ens i närheten så intressant som den mellan honom och Laura.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare