caffeineaddict skrev:Och bara för att ingen har vågat nämna det hittills: Shannon. Yummy! Gillar henne mer och mer.
poser skrev:Såg nu att Maggie Grace är 83:a, crazy.
Yog-Sothoth skrev:poser skrev:Såg nu att Maggie Grace är 83:a, crazy.
Det är inte varje dag en skådespelare är yngre än vad man tror. Jag hade väl chansat på 78-79:a kanske. Den gången jag blev mest förvånad över en skådespelares ålder var när jag fick reda på att Keiko Agena (Lane i Gilmore Girls) är född 1973.
Langtry skrev:Yog-Sothoth skrev:kna ite locken vr a nyeklntil la t i dennäväaserien
Klokt skrivet =)
Inte kan det väl vara så att Yog-Sothoth varit på fest?
Yog-Sothoth skrev:Kan inte Locke vara nyckeln till allt i denna serien? Som för övrigt är ett ganska meningslöst påstående.
Illyria skrev:och den franska kvinnan Rousseau. En Locke och en Rousseau, knappast ett sammanträffande.
Yog-Sothoth skrev:Illyria skrev:och den franska kvinnan Rousseau. En Locke och en Rousseau, knappast ett sammanträffande.
Jag hänger inte med riktigt, vad är sambandet? I övrigt är det nästan för många bra trådar och sammanträffanden i serien att jag tror att de kommer ha svårt att knyta ihop det till slut. Jag hoppas verkligen inte de har målat in sig i ett hörn... antingen kommer slutet bli jättebra eller ett fiasko.
Off skrev:Det är lite Buffy s03 över det. Inget direkt dåligt men inget suveränt avsnitt heller.
Off skrev:Jag gillar Lost men tycker inte det är den bästa serien som går just nu. Avsnitten håller en ganska jämn standard. Det är lite Buffy s03 över det. Inget direkt dåligt men inget suveränt avsnitt heller. Har svårt att se hur man ska få till ett avsnitt som verkligen fångar in en när man kastas fram och tillbaka i tiden. Man "glömmer" aldrig att det är en tv-serie under dessa tillbakablickar imho.
(sen varför jag gör det i Angel det kan jag inte svara på)
Illyria skrev:Yog-Sothoth (och alla andra):
John Locke och Jean Jacques Rousseau är båda kända filosofer från 16-1700-talen (med väldigt olika teorier).
gaspode skrev:Jämför man med Lost har S3 i princip bara suveräna avsnitt, men jag tror säkert att vi kommit överens om att man inte kan jämföra nån serie med buffy.
Yog-Sothoth skrev:gaspode skrev:Jämför man med Lost har S3 i princip bara suveräna avsnitt, men jag tror säkert att vi kommit överens om att man inte kan jämföra nån serie med buffy.
*hostar* Star Trek *hostar*
VelocityBoy skrev:Yog-Sothoth skrev:*hostar* Star Trek *hostar*
*host-inte ens nära-host*
Yog-Sothoth skrev:VelocityBoy skrev:Yog-Sothoth skrev:*hostar* Star Trek *hostar*
*host-inte ens nära-host*
Jag menade inte serien Star Trek (från 1966) utan dess efterföljare The Next Generation, Deep Space Nine (särskilt denna), Voyager och Enterprise.
Yog-Sothoth skrev:Jag menade inte serien Star Trek (från 1966) utan dess efterföljare The Next Generation, Deep Space Nine (särskilt denna), Voyager och Enterprise.
VelocityBoy skrev:Yog-Sothoth skrev:Jag menade inte serien Star Trek (från 1966) utan dess efterföljare The Next Generation, Deep Space Nine (särskilt denna), Voyager och Enterprise.
Det menade jag också...
Yog-Sothoth skrev:Om du har sett minst 50% vardera av samtliga serier så tar jag åsikt på allvar.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare