Illyria skrev:Det är på en mobil? (jag frågade ju om det gick att ladda hem till datorn) Då går det väl inte ens att titta på det formatet där, det krävs väl speciellt format på filmfilen till en mobil.
poser skrev: Jag känner på mig att vi behöver en lite tydligare beskrivning av mobilt bredband.
CheeseGuy skrev:Här står det lite mer. Det är alltså Rob Thomas idé, Veronica ska inte vara en FBI-agent utan bara utbilda sig till en, och de ska göra en trailer för den tänkta säsongen.
ett sista försök att rensa bort allt som folk någonsin gillade med VM och bara behålla huvudpersonen
Friday, 9:22 a.m.: After speaking with very reliable sources this morning, I can tell you the following:
1. Creator Rob Thomas is shooting a five- to six-minute featurette of a new version of Veronica Mars, which is one of three options the CW is considering for next season.
2. This new Veronica version takes place four years in the future, and features Veronica as a full-fledged FBI agent. (This morning's Hollywood Reporter incorrectly reports that in the new featurette, Veronica is still in the FBI Academy.)
3. Kristen Bell is the only castmember who is part of this "FBI years" trailer/featurette. It is not yet known which other castmembers would come on board if the CW chooses this option. Veronica's current cast and crew were informed of the featurette yesterday (hence, the widespread panic and cancellation rumors running rampant—and my panic attack).
4. For better or worse, Veronica's fate has not yet been decided.
Illyria skrev:Det är ju inte direkt förvånande eftersom det inte är en ny idé utan något RT pratat om långt tidigare i sin planer för Veronica.
HeY skrev:"Vi måste förnya oss, hey låt oss kicka Buffy 10 år framåt i framtiden och kasta iväg alla hennes vänner och inrikta oss åt en helt ny publik!"
Ruccola skrev:Spoiler Battlestar Galactica slutet S2 (ja, det är postat i rätt tråd)
I Battlestar Galactica hoppade man fram över ett år i handlingen vid säsongsavslutningen S2. Det funkade bra.
LWes skrev:Tummarna upp för mer Veronica Mars
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare