adolvsson skrev:Pans labyrint
Bättre sent än aldrig, och nu är den sedd, och vilken fantastisk film det här är - underbar och sorglig och så väldigt vacker, och den fungerar på fler plan än jag hade föreställt mig.
LauraP skrev:(samtidigt, fast i en annan del av landet)
WAITRESS Betyg: 0
Regi: Adrienne Shelly Barntillåten
Roll: Keri Russell, Jeremy Sisto
Jo, faktiskt. Waitress kan mycket väl
vara den sämsta film jag någonsin
sett på bio. Hur den letat sig över
Atlanten är i sanning ett mysterium.
Olyckligt gift servitris drömmer om
pajrecept och räds sin pågående
graviditet. Karaktärerna rör sig på
vita duken, läser sina repliker, ser
ut som människor. I övrigt finns det
inget som tyder på att de är det.
Riktigt usla filmer kan ibland locka
fram ens inre masochist, men inte
Waitress. Den är, sorgligt nog, allt
för dålig för det. Dan Lindberg
A bear skrev:en ganska elak satir över Hollywood
eriked skrev:Imorgon blir det All Through the Night
Tack Kalle!![]()
Peppe skrev:Kom just över en commentary till Cronenberg's Crash...visste inte att det fanns. Det tycker jag om.
noike skrev:Peppe skrev:Kom just över en commentary till Cronenberg's Crash...visste inte att det fanns. Det tycker jag om.
Var hittade du? Kommentarspåret ska vara det enda som är bra på laserdiskutgåvan.
Peppe skrev:edit: ska vara? jag kan göra en ny torrent och lägga upp på thepiratebay om du vill. Det är ju tråkigt om saker är svåra att få tag på förevigt.
noike skrev:Peppe skrev:edit: ska vara? jag kan göra en ny torrent och lägga upp på thepiratebay om du vill. Det är ju tråkigt om saker är svåra att få tag på förevigt.
Är den stor? Filen alltså?
Är inte det jobbigt att kombinera karagarga med taskig upload?Peppe skrev:137mb. Min uploadspeed är rutten så det kanske tar lite tid
noike skrev:Är inte det jobbigt att kombinera karagarga med taskig upload?Peppe skrev:137mb. Min uploadspeed är rutten så det kanske tar lite tid
Tack som fan.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare