Ett fan: "Is the Global Frequency TV serie now officially dead, or is it still being shown around to other studios/stations?"
Ellis: "I'm so far out of the loop now that I don't even know. I know they were discussing some alternative notions, which I was sworn to secrecy on."
Illyria skrev:Nu har jag sett Global Frequency-piloten: Hade velat se det mer äkta/verkligt men ändå mystiskt och ännu mer konspirationsinriktat.
noike skrev:Och Michelle Forbes var klokren som Miranda Zero. Hon ska inte vara kall, hård och kantig. Det är bara en image och ett sätt att döva hennes medkänsla.
noike skrev:Ett hemligt nätverk med vanliga personer som bara är bra på vad de gör som hittar och hindrar weird shit från att hända. Ungefär.
Serien blev inte upplockad, men den verkar inte helt död ändå enligt de som är inblandade.
Illyria skrev:Här är en artikel från buffy.nu om Global Frequency, serien verkar helt död?
noike skrev:adolvsson? Var det du som skickade mig till ett ställe om det här eller var det i bad signal warren skrev om det?
So we were going to use Josh and Jenni as the focal characters, but toss in a rotating cast of guest characters to be the expert of the week. Neatly, of somebody hit, I could then have built them up into recurring. Then, if the audience really started to like them ... I'd kill them.
JOHN: Humans... Do not live as long as Sebaceans or Hynerians, or Delvians. When I get back... everyone-- my dad, D.K., my sisters, Cameron Diaz, Buffy the Vampire Slayer... will be dead!
CheeseGuy skrev:Nu har det dykt upp klipp från två av höstens nya serier: Bones, med David Boreanaz och Kitchen Confidential, med Nick Brendon.
Jag tycker fortfarande att Bones ser ointressant ut och att KC verkar riktigt lovande.
Edit: How I Met Your Mother, med Alyson Hannigan
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare