Dom senaste dagarna har jag sett säsong 1 av 'Til Death, Roseanne, The Animals of Farthing Wood och nu är jag på Parker Lewis Can't Lose. Såg tidigare igenom The Big Bang Theory och The New Adventures of Old Christine också.
och så har jag sett några avsnitt av The George Carlin Show
TBBT tycker jag mycket om. Det är kul och bra.
Death är inte så kul, inte så bra, men ändå rätt trevligt.
Vilda djurens flykt är superbra. Jag minns från när jag var liten, men det håller. Ska se andra säsongen nån dag och det ska bli kul att se den tredje för den visades aldrig i sverige! Jättebra serie. Det är ganska sjukt att så många karaktärer dör. Dom är djur! Det är en barnserie! Men det är just det som gör det bra, bl.a. det gör att man tar det på allvar till skillnad från andra barnserier där det aldrig händer någonting som har konsikvens.
Parker Lewis är kul och knäppt.
Roseanne är också bra, inte så jätteroligt men relationen mellan Roseanne och hennes man är så jävla bra. Jag vet inte om jag sett något liknande i en tv-serie, jag kan inte komma på något exempel i.a.f. det är så realistiskt och äkta. Det är en jättefin serie.
George Carlin är hyfsat. Jag gillar 90-talet så det är kul, men inte så roligt.
Christine är en serie jag skulle kunna skriva väldigt mycket om, för den är bra, den är rolig, men fan va Christine är en hemsk karaktär. Hon är dum och dålig som mamma. Ush och blä. Dom andra karaktärerna gör att det är bra, dock. Den är ganska ojämn.
Nu skrev jag snabbt, men jag orkar inte skriva mer. Det är kul att se serier med korta avnsitt som man kan ta sig igenom snabbt.