AKS skrev:1.20
Det är inte för att jag är L/V-shipper som jag tycker att det skulle vara hemskt om Logan var skyldig till våldtäkten. Det är rent personligt. Ni vet att jag älskat Logan från början, i princip. Jag tror t.o.m. att jag fått "försvara" detta faktum tidigare i denna tråd. Tyvärr skulle jag inte kunna tycka om Logan om han var våldtäktsman. Hellre mördaren helt klart, än våldtäktsmannen. Det låter kanske otroligt, men våldtäkt är så... det går inte ens att beskriva med ord. Helt oförlåtligt. Och jag vill fortsätta se den karaktären utan att vilja mörda honom. Jag vill fortsätta gilla *Logan*. Det skulle jag aldrig kunna göra om det visar sig att han våldtagit Veronica. Och det skulle vara en alldeles för stor förlust med tanke på att han hela tiden varit min favoritkaraktär i serien.
Illyria skrev:Scenario jag tycker låter troligt inför de två sista avsnitten (mina spekulationer och förhoppningar): Logan har med drogandet att göra men inte våldtäkten och när han får reda på vad som hänt och om/när det kommer fram vem som är skyldig som kommer han ge sig efter den personen riktigt ordentligt. The LoVe needs to live, men med lite käppar i hjulet kan det bara bli än mer underbart.
Tinwiel skrev:Att han tillhandahöll drogen är också förjävligt, men kan bortförklaras med brist på förståelse för konsekvenserna, och att han var ung och dum.
Yog-Sothoth skrev:Jag hoppas verkligen inte Lily-storyn hamnar i skuggan för allt annat, det var ändå den som var stommen i serien i början.
Yog-Sothoth skrev:Sen är det ju mysteriet med Veronicas mor, vem hennes far är, vem som mördade Lily, etc. Jag hoppas verkligen inte Lily-storyn hamnar i skuggan för allt annat, det var ändå den som var stommen i serien i början.
LWes skrev:Tinwiel skrev:Att han tillhandahöll drogen är också förjävligt, men kan bortförklaras med brist på förståelse för konsekvenserna, och att han var ung och dum.
Jävla Logan. Hoppas han får betala riktigt dyrt för vad han gjort.
Damn bastard.
Jag hoppas att Logan är skylldig till allt.
Annars så blir vi av med så många karaktärer.
Tinwiel skrev:LWes skrev:Tinwiel skrev:Att han tillhandahöll drogen är också förjävligt, men kan bortförklaras med brist på förståelse för konsekvenserna, och att han var ung och dum.
Jävla Logan. Hoppas han får betala riktigt dyrt för vad han gjort.
Damn bastard.
Jag hoppas att Logan är skylldig till allt.
Annars så blir vi av med så många karaktärer.
Jo, jag håller med dig att han är en skitstövel, jag förstår faktiskt inte hur man kan göra en sån grej. Men jag vill inte att han försvinner och jag vill inte att han är våldtäktsmannen, jag gillar honom för mycket för det... Så jag hoppas att det finns förklaringar, eller vad som helst.. nånting för att hans handlingar inte ska kännas så ruttna. Och, som sagt, att han inser vad han har gjort, vilka konsekvenser sådana handlingar får, och ångrar sig bittert. Men mördaren är han nog inte...
AKS skrev:Inte att den mest välskrivna och välspelade karaktären (tillsammans med Veronica) försvinner.
LWes skrev:Tinwiel skrev:Jag håller med dig Tob, serien har blivit så mycket bättre under den andra hälften!
Det har väl att göra med att avsnitten under den andra halvan av säsongen har mindre fristående avsnitt och mer ofristående avsnitt.
15. Veronica Mars: Keith Mars killed Lilly Kane.
Will there be a Veronica Mars Season 1 DVD.
Yes. But we've been given a tough choice regarding how the DVD is released. Warner Home Video has told us that we can only get the DVD out in September if we don't include any extras. They have to start pressing them right now. I would love to do the extras for the package, but our team think it's too important to get the DVD out before we begin Season 2 to wait.
Illyria skrev:Tob: menar du att du kan klara dig utan 16:9 och DD 5.1 eller att du blir besviken om det inte är med?
Själva ljudet bryr jag mig inte speciellt mycket om men widescreen vill jag verkligen ha. Och som sagt, halvkasst extramaterial kan jag också vara utan, men just widescreen känns nästan som ett måste. Engelsk text vill jag också ha, hellre subs än extramaterial
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare