tapeworm skrev:Jag såg Siwert Öholm på Gullholmen 1986.
Var han ute och spanade efter minderåriga flickor?
Binchy skrev:Sorry, boss. We'll behave...
wyndham skrev:Morena Baccarin lyste upp en scen i Roger Dodger. Hon är smått betagande faktiskt.
caffeineaddict skrev:noike: Hon är sååååååå het. Vafan, vet att jag har sett henne på fler ställen.... *rides up to the IMDb*
EDIT: Veronica Mars. Hon är skolpsykologen som Keith hade the hots för vid något tillfälle.
Off skrev:Bra kille den där Orup.
Han har en mercedes förresten och försök inte ta den från honom.
caffeineaddict skrev:noike: Hon är sååååååå het. Vafan, vet att jag har sett henne på fler ställen.... *rides up to the IMDb*
EDIT: Veronica Mars. Hon är skolpsykologen som Keith hade the hots för vid något tillfälle.
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:noike: Hon är sååååååå het. Vafan, vet att jag har sett henne på fler ställen.... *rides up to the IMDb*
Argh. Vad heter hon? Jag kände igen henne från andra ställen, när jag såg henne i VM, men inget som var Seinfeld eller Sports Night.
noike skrev:adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:noike: Hon är sååååååå het. Vafan, vet att jag har sett henne på fler ställen.... *rides up to the IMDb*
Argh. Vad heter hon? Jag kände igen henne från andra ställen, när jag såg henne i VM, men inget som var Seinfeld eller Sports Night.
Spin City? (Hon heter för övrigt Paula Marshall.)
Off skrev:För er VM-fans.
Francis Capra i säsongsavslutningen av The shield s01.
adolvsson skrev:Häftigt. Det gör två fasta VM-skådisar som gästat den bästa jävla polisserien någonsin.
RalfiParpa skrev:Jag tror att dina matematiska kunskaper behöver fräschas upp lite. För mig veterligen har ingen VM-regular gästspelat i The Wire.
noike skrev:RalfiParpa skrev:Jag tror att dina matematiska kunskaper behöver fräschas upp lite. För mig veterligen har ingen VM-regular gästspelat i The Wire.
Wallace var med som statist i Wires första säsong.
RalfiParpa skrev:adolvsson skrev:Häftigt. Det gör två fasta VM-skådisar som gästat den bästa jävla polisserien någonsin.
Jag tror att dina matematiska kunskaper behöver fräschas upp lite. För mig veterligen har ingen VM-regular gästspelat i The Wire.
Förlåt, men jag kände mig tvungen, OKEJ?!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare