Realityserier (Survivor, American Idol m.fl.)

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav AKS » mån jul 05, 2010 22:26

SYTYCD 7.11: Nej, måste försöka sluta se detta nu. Jag är inte ett dugg engagerad längre... :(

ÄNTLIGEN åkte Melinda ut!! Hon borde ha åkt redan vecka 1, men definitivt vecka 2.

Alex är BÄST. På alla sätt och vis. Klarar till och med av hiphop på ett övertygande vis. och ja, det numret var fantastiskt. Men ändå. Jag lyckas inte uppbåda nåt större intresse tyvärr...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav brat » ons jul 07, 2010 22:57

SYTYCD 7x06-07
Jag älskar Alex. Och Robert. Och hur kan man inte älska Kent och Billy? (Lauren av tjejerna även om hon inte lyste i första tävlingsprogrammet.) Men mest Alex.
Hur ska jag klara av när de börjar skicka mina pojkar hem?

All star konceptet fungerar för mig, men inte mer än så. Det jag gillar är att vem som helst kan åka, inte "en tjej, en kille". Vill dock hellre se den vanliga varianten. Jag är oväntat pepp ändå, efter den halv-svaga säsong 6.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav Tinwiel » tor jul 08, 2010 22:09

SYTYCD 7x12 Topp 8 dansar
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Alex skadad, han är min favorit. Helvetes jävla skit, om hälsenan gått av kan han ju inte dansa om en vecka heller, det är galet, det är ingen liten skada heller. Och eftersom han redan deltagit i flera program så kan han inte komma tillbaks. Noes. :( :( :( *besviken*

Jag älskar Laurens dansstil, hon har den där tekniken som Jacob hade, att hon sträcker lite extra på ben och armar när hon gör en rörelse. Bästa tjejen i år, även om jag gillar Ashley också. Lauren ligger dock före på min topplista. Jag såg bara henne när hon dansade med Kent och då brukar han synas rätt bra. Deras contemporary gillade jag. Tänk vad mycket bättre den hade varit på den gamla scenen.

Mia var en bitch som vanligt. Hennes kommentar till Adichike om att hon saknade Alex var onödigt hård, även om jag tänkte samma sak. Bollywooddansen var tråkig utan Alex och jag förstår att de där värstinghoppen på slutet pajade hans hälsena. Jävlar... Men Mia hade inte behövt säga det på det sättet. Hon har ett sätt att säga saker som gör att de blir extra elaka. Ta bort Mia från juryn, hon ska koreografera, inte sitta där. Dumt.

Jose var faktiskt rätt duktig i sin contemporary, där fick hans utstrålning och förmåga att leva sig in i känslan komma till sin rätt och man tänkte inte så mycket på hans eventuella brist på teknik..

Billy var duktig! Det fattas fortfarande litegrann men han var bra som katt. Han rör sig väl lite så också. Kanske inte som en stor, farlig tiger utan mera som en ... smidig liten huskatt.
Senast redigerad av Tinwiel tor jul 22, 2010 10:02, redigerad totalt 1 gång.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav brat » tis jul 20, 2010 23:43

Strosar in i tråden trots att AKS gett upp serien, Tin inte kan spoilermärka :P och jag snart inte har flera roliga kommentarer att läsa när jag ser ikapp.

SYTYCD 7x10
Gillade introt där alla valde sina dansare och gav någon kommentar och twisten med att Alex fick Twitch! (Alex som grät, hahah)

Av kvällens nummer gillade jag verkligen Laurens och Neils förförelse-rutin! Alex och Twitch gjorde ett riktigt underhållande nummer och Alex är min ständiga favorit men det som fick mig att älska numret var faktiskt Twitch slutpose, hahah!! <3 Flera andra var också bra (som vanligt) men de stod inte ut lika mycket.

Det är både roligt och lite synd att just den här säsongen då vem som helst kan åka hem så är killarna så överlägnsa tjejerna. Hejar fortfarande på min killkvartett: Alex, Robert, Kent och Billy. (Deras solon var GRYMMA! Alla utom Robert fick mig att tappa hakan helt.) Det vore en final det! ;)
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav brat » ons jul 21, 2010 22:59

SYTYCD 7x11
HUR röstar folk, Billy och Robert i botten3??? Billys solon är dreamy, Robert har lite att leva upp till där!
Tackochlov att domarna inte skickade hem någon av killarna mot den sämsta dansaren i hela topp11 bara för att behålla någon slags könsfördelning. Fju!
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav Tinwiel » tor jul 22, 2010 10:03

Oj, förlåt, jag hade visst missat att spoilermärka slutet där. :( Ooops... :oops:
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Spuffy » tis jul 27, 2010 10:42

Hubert Keller ska vara fast domare i Top Chef: Just Desserts!! :extas:
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav brat » tis jul 27, 2010 23:34

SYTYCD 7x12
ALEX!! Åååh, jag hade så gärna sett honom dansa Foxtrot och Bollywood! Vad jag ska sörja om han inte får dansa mer, vem ska jag då heja på? :(
Lauren var bra igen.
Kent fortsätter att växa.
Ashley överraskade positivt.
Billy var bra som vanligt.
Jose gjorde bra ifrån sig men har för många brister för min smak.
Fine Robert kändes en aning hafsig just den här veckan.
Adechike är fortfarande inte tillräckligt bra.

Hela säsongen har domarna varit ganska orättvisa i sina kommentarer... var är Mary? (Trodde väl aldrig att jag skulle sakna hennes galltjut, hihi)

PS. Kan de inte istället skicka hem Comfort på något sätt? :P
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav brat » ons jul 28, 2010 23:01

7x13
Jag har kommit fram till vem jag ska heja på nu när Alex försvinner:
1. Alex (Klart han är etta ändå. Alltid etta. Men 80% chans att han dansar igen om tre månader?? Gud vilken mardröm.)
2. Kent
3. Lauren

Ashley och Billy förtjänad inte att hamna i botten3, men allt det överskuggades liksom av Alex tårfyllda farväl.
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav Tinwiel » tor jul 29, 2010 11:40

brat: Det var jättesorgligt när Alex försvann, det känns som att vi missade många bra nummer där. Mest av allt känns det hemskt med tanke på att han kanske aldrig kommer att bli helt återställd och är en sån talang, plus verkar vara jättegullig som människa. :(

Jag har snart fått hem 7x18, går och räknar ner minuterna nu.
Spoiler fram till 7x18: Jag måste få se upplösningen på detta drama. Shit, vad var det som hände förra veckan? Jag förstår att Billy vill stå över. Bara för att läkarna sagt att det är ok innebär inte det att det är ok, bara att det kanske inte syns på röntgen. Har han ont i knät är det inget att bara ignorera, en knäskada kan vara helt hopplös, många strukturer där som kan jävlas för resten av livet. Är det värt en fantastisk dansframtid, att undvika att Nigel surar och att folk kallar honom en cop-out? Nej. Stå på dig, Billy. Det räckte med att Alex troligen är skadad för livet. Det är faktiskt inte Billys fel heller att domarna valde att göra som de gjorde med utröstningen, han var medveten om att han kunde åka ut. Jag såg en kommentar av Nigel på youtube där han i stort sett sa att Billy hade mesat ur för att han inte ville göra kvällens dansrutiner. Fy fan, Nigel, jag blir så less på dig ibland, det var lågt, lågt, lågt gjort av dig. Låt oss bestämma själv vad vi tycker, vad vet du om Billys beslut, du gillar ju inte honom ändå, du skulle bara ha hållit käften. Billy kanske inte är någon vinnare av den här säsongen men han är en fantastisk dansare och jag vill att han ska gå längre än José och Robert. Jag önskar att han kunde vara lite mera nyskapande i sina solonummer bara. Se på din kompis Jeanine, det var ju det hon vann på. José är charmig men inte speciellt bra dansare, Robert är charmig och rätt bra dansare, men han dansar lite för klumpigt för min smak, det ser stelt ut liksom. Kent är en rätt bra dansare och ibland lyser han till, tex i contemporarynumret med Lauren, det var fantastiskt, och nummer som passar honom, som baseballgrejen, men ofta ser han även ut som en 5-årig pajas som dansar runt. Jag har svårt att bestämma mig för vem jag vill ska vinna när Alex är borta. Jag tror kanske Lauren. Förutom första dansnumret så har hon gjort bra ifrån sig. Hon har utstrålning, charm, är tekniskt duktig och har dessutom lyckas leva sig in i sina danser (förutom första dansen som var pannkaka). Billy har gjort några grymma grejer också, han var jättebra i båda sina kattnummer (där José var för mesig och förstörde dynamiken, Billy gjorde sitt bästa), sin Jive och Boogie shoes. Han är inte tillräckligt macho för Nigel bara.. bah. Adechike har växt massor och hans solon är BÄST av alla, men i parnumrena är han fortfarande lite för slätstruken.
Wiiee, avsnittet klart. See ya.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tinwiel » tor jul 29, 2010 16:18

7x18
OMG till två saker: All-star Kathryn. Hon var så fantastiskt vacker och duktig i contemporarynumret med Robert. Vad Robert gjorde har jag ingen aning om för jag tittade på henne hela tiden. Faktum är att Robert är en ok dansare, han har lite karisma och lite inlevelse, men han saknar det lilla extra. Han är inte Kathryn, Mark Kanemura, Katee, Danny Tidwell, Kayla, Jacob eller någon av mina andra favoriter.

Andra OMG: Billy och Ades contemporary. SHIT! Där satt den! Billys porträtt var spot on, både kontrollen av rörelserna och uttrycket i kropp och ansikte. Hoppas verkligen inte att Billy åker ut. Hans Bollywood var sådär dock, hans rörelse är lite för lätt och flytande för Bollywod, det passade den kraftigare Robert bättre. Bollywood har gjorts mycket bättre av andra, både boy-boy och boy-girl. Men Billys första nummer var så sjukt mycket bättre än de flesta andra nummer den här säsongen så han borde komma vidare på det.

Lauren gjorde bra ifrån sig som vanligt, även om hennes koreografier var lite småtråkiga. Hon såg så sjukt trött ut stackarn mellan numrena att jag blev orolig och trodde att hon skulle svimma eller somna. Under numrena gav hon allt dock. Läste på fox forum efteråt att någon hört att hon tagits in på sjukhus med dehydration och hjärnskakning. Inte konstigt att hon såg lite trött ut..

José? Hiphop-numret var helt värdelöst, men koreografin och musiken passade inte heller så det var inte bara hans fel. Kent och Josés broadway var lite tråkigt, det är svårt att toppa baseball-numret som var ungefär samma stil. Jag spejsade ut under numret. Kents cha-cha var väl ok, och jag förstår att han har svårt att kontrollera sitt ansikte när han rycks med, men öva på det måste han, om han ska vara dansare/skådis (med skådis menar jag den typen av skådis dansare måste vara).

Adechike: Bra solo, resten tråkigt. Han kanske inte fick så roliga koreografier idag, men Mia har rätt, han är för stel i överkroppen.

Jag vill att José, Robert eller Adichike ska åka ut, i den ordningen.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav noike » tor jul 29, 2010 18:07

Top Chef 7.07 :angry: Allt jävla taktiksnack. GAH!

Sedan det här med att folk säger "they hadn't have a chance to see the real me yet". Det har gått sju avsnitt, vad väntade du på?
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Tinwiel » fre jul 30, 2010 15:23

7x19 SYTYCD
BAJS. Billy åkte ut. Så fort jag hörde att LAuren var i bottom 3 så visste jag att det var kört. Jag vill att Lauren ska stanna för att hon förtjänar det, hon förtjänar att vinna också. Adechike och Robert hade kunnat åka ut istället. Jag var nyfiken på att se Billy i fler nummer och fler solon, jag är inte speciellt nyfiken på att se Robert eller Adechike. ÄSCH! Adechikes nummer var ju jättetråkiga och Billy hade ett av de bästa på hela säsongen. :(

Något måste göras åt SYTYCD nu. Folk skadar sig hela tiden, den groteskt fula scenen är kvar, Nigel och domarna är ovanligt plumpa och kommer med kommentarer som de inte borde komma med (jag menar främst NIGEL, men också lite Mia. Tack till Mia för att hon stöttade Billy på slutet i alla fall, men hon sa några sjuka saker åt Adechike istället. Jag må inte ha honom som en favorit, tycker att han är tråkig som dansare förutom i sina solon, men han förtjänade inte hennes kommentarer). Varför ha bara 10 dansare, varför har juryn fått bestämma så här länge och inte folket? (inte för att de tar bättre beslut men ändå). Jag är sugen på att sluta titta men det kommer jag ju såklart inte göra. Jag vill inte missa nummer som Ades och Billys Stacey Tookey-koreografi igår, eller missa en ny Alex. Men det känns så tråkigt att de gör såhär med min favoritserie. :( NIGEL FFS, vi vet att du läser forumen, lyssna på fansen som skriver där då istället för att sitta på dina höga ego-hästar! )
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » fre jul 30, 2010 23:52

Project Runway 8.01: Precis som förra året en bra säsongsinledning tycker jag. Hoppas denna säsong håller kvalitén säsongen igenom denna gång dock. Förra säsongen var inte dålig rakt av, men jag kommer inte ihåg en enda designer därifrån...

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav brat » tis aug 03, 2010 23:38

7x14
Förr har det alltid varit dansare som får Mia- eller Wade-koreografier som får mig att tänka "vinstlott" men i den här säsongen tänker jag såg om Travis-koreografier! :D Duktige lille Travis! <3

Travis sjuk-mamma-rutin var galet bra. Älskade början som var så långsam och skakig som sedan gick snabbt baklänges, och älskade den snabba mittdelen med de många piruetterna, och älskade slutet där han gick med hennes fötter på sina. Ah, så bra! (Och Robert gjorde den givetvis bra!)

Det är så mycket kärlek i den här säsongen. Robert+Ashley och Kent+Lauren och José+allatjejerhanser. Hihi

Håller med Nigel: Tror att Kent har en stor chans att bli vinnaren nu när Alex är borta. Så sant som det var sagt.
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav brat » ons aug 04, 2010 23:28

SYTYCD 7x15
Även om Billy inte levt upp till mina höga förväntningar så är det fel att han jämt är bland de tre sämsta när Adechike genom något stört mirakel klarar sig. Nåja, huvudsaken att Kent och Lauren var säkra. Trist att en till dansare blivit skadad.

I övrigt (random) så är det synd att Billy Elliot the musical inte spelas i LA (bara NY och Chicago). Killarna som delar på rollen som Billy är GALET duktiga och hade passat perfekt som gästuppträdande nu när de verkar ha musikaltema. Bara min personliga lilla önskedröm. :D
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav brat » ons aug 11, 2010 22:59

SYTYCD 7x17
Skador tre veckor på rad, otroligt! Måste ha varit en lite annorlunda säsong när de flera veckor vetat att de inte ska åka hem även om de är i botten3. Men, så länge inte Kent blir skadad är jag nöjd!! (Eller Lauren.) Kändes orättvist att de som var säkra den här veckan liksom dubbelriskerar att åka ut nästa vecka...

Gillade för övrigt verkligen "All that jazz"-rutinen de gjorde i början av resultatprogrammet, skulle vara skoj att se SYTYCD-turnen om de gör sådant där!
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav brat » ons aug 18, 2010 23:02

7x19
Hoppades i min enfald att José (som inte har samma talang som resten) och Adechike (vars stil jag aldrig fastnat för) skulle åka ut. Förstår faktiskt inte varför USA älskar Adechike tillräckligt för att han ska klara sig varje vecka, men inte alls verkar gilla Robert och Billy speciellt mycket trots att de är fantastiska - speciellt den gångna veckan. Det kändes fel att Billy åkte ut just den här veckan när han var så bra (med sin fina hemlös-rutin och sitt speciella solo) och Lauren kanske inte var så bra men totalt är det nog rätt att Billy åkte om jag måste välja på honom och Lauren. Och fint att han fick åka ut när han verkligen var på topp motför om han åkt förra veckan.

Tycker att den här säsongen börjar kännas lite seg (saknar Alex) och hade gärna velat att det var final redan nästa vecka... Jag skulle helst bara se några bra koreografier och skippa resten.
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav Tinwiel » tor aug 19, 2010 0:09

brat: Jose och Adechike gjorde mig också förbluffad över att de var kvar så länge. Jose klarade sig ju också i och med att först Alex och sen Ashley blev skadade och åkte ut och sen den där konstiga veckan när ingen åkte ut. Jose är inte tillräckligt duktig, det finns b boys och hiphopare innan honom som har klarat av att dansa andra nummer mycket bättre, så det handlar inte bara om att han är "untrained". Adechike har talang och han är kraftfull men han dansar stelt och för mig så har han för lite utstrålning eller "connection" i sina nummer.

Jag har inte ens kommenterat finalen, stygg Hanna...
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav noike » fre aug 20, 2010 17:58

Top Chef 7x10
"Anyone can do better than that if they learn how to cook." Brutala domare! :D
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Tinwiel » tis aug 24, 2010 0:37

Jag såg auditions inför säsong 2 av SYTYCD Canada och några showavsnitt men slutade sen för att jag tyckte att det var för dålig kvalitet (till skillnad från säsong 1 Canada, som var jättebra). Nu har jag sett 4 auditionavsnitt inför säsong 3 och Woaw, här finns några intressanta dansare och några intressanta solon. Det känns minst lika bra som inför USA säsong 7, där urvalet av dansare blev väldigt konstigt enligt min åsikt. Jag kan inte uttala mig om vilka dansare de kommer att välja än men jag rekommenderar er att ändå se auditionavsnitten Canada för det finns bra solon här. Min favorit hittills är nog 3x04 och lite 3x05 Dennis som gjorde en blandning av paso doble och contemporary. Heeeett. Jag var helt trollbunden. Sen måste ni se Luka "Lazy Legs", jag säger inget mer, ni kommer att fatta vad jag menar. Shit. I cried like a baby när han dansade under finals

Edit: Topp 20 klart nu,det här kan bli bra! Jag är mer pepp nu än inför SYTYCD US, där Nigel fick något hjärnsläpp och bara valde topp 1 i och med det nya formatet, vilket gjorde att urvalet blev väldigt tunt (dock blev inte Allstars-formatet lika hemskt som jag trodde, det var kul att se vissa av de gamla dansarna, men jag tyckte inte att det funkade hela vägen. Det blev för få riktiga tävlanden i tävlingen och jag saknade varaktiga partnerships). Canada håller sig än så länge till originalformatet, yay! PEPP!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tinwiel » tis aug 24, 2010 22:53

Men åh! Varför rippas det så sent från kanadensiska tv-serier?!! Jag vet att det var en performance show igår kväll men den finns fortfarande ingenstans. Ingen av avsnitten finns dessutom på eztv utan jag har hittat dem på isohunt. Jag blir så frustrerad av att vänta... :( Sådär var det med auditionavsnitten också. Det första kom dagen efter, sen så sändes det ett varje kväll men de kom som rippar liksom i en klump i slutet av veckan... Om avsnittet inte har kommit imorrn så får jag ett utbrott. Som att det skulle hjälpa. Väderkvarnar?
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » ons aug 25, 2010 7:07

Det är så jobbigt med de "ovanligare" showerna. AusNTM kommer ju alltid ett dygn efter att en amerikansk serie skulle ha dykt upp... :(

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » ons aug 25, 2010 11:33

Mm, jag vet. Det må vara ett i-landsproblem, men det är frustrerande...
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tinwiel » ons aug 25, 2010 19:51

SYTYCD Canada 3x07 First performance show

Yay för att Kanada fortfarande har den gamla scenen! Några riktigt bra nummer den här gången. Jag gillar att Canada inte bara har smågrabbar som säsong 7 US har utan både grabbar och MÄN. Mmmmums.

Salsa var grym! Det var så kul att se två dansare (Claudia och Yonni) som är vana att dansa partnerdanser för det flöt på bra, hög energi och fart och inte sådär fumligt och småpinsamt som latin och salsa kan bli med oerfarna contemporarydansare. I loved it. Det samma gäller för tangon. Denys, Denys, Denys , OMG. En rysk-kanadensisk (ukrainsk kanske det var?) ballroomdansare som också tränat contemporary och sånt på Juilliard och har mörkt hår och ögon och inte håller på och är bubblig och söt i videoklippen. Vissa kanske inte kommer att gilla det men jag hoppas att han inte försöker vara något han inte är. Tangon ägde han i alla fall, det var passion och intensitet hela vägen och han är ju van att föra så det var jättebra partner work. Contemporarytjejen Amanda var jätteduktig också, vilka ben...

Contemporary med Kirsten och Jera var helt ok, men inget nummer som man kommer att komma ihåg. Kristen dansar så vackert, jag gillar henne, det är något speciellt med henne.

Jiven var inte bra, usch vad jag tyckte synd om dem. Tjejen Charlene är anonym för mig, hon kan gärna bli utröstad, men det känns så synd om Jeff skulle försvinna innan vi har fått se honom göra något mer. Dock gjorde han ännu sämre ifrån sig än henne.

Bollywood med Sebastian och hon med lungproblemen (Danielle). Hmm, nej sorry det här var inte så bra. Bollywood kräver mera distinkta rörelser och tyngd med lätthet på samma gång. Det här var bara fluff, ingenting, pluttenuttigt.

New disco, helt ok och jag tyckte att tjejen Julia fullkomligt lyste. Och den klänningen! Jesse, killen, var lite mer anonym.

Kloe och Jonathan, favorithiphopnumret för ikväll, jag föredrog det framför det andra. Helt godkänt! Det andra numret med de andra två, vad de nu hette, var mest bump and grind och han var lite för anonym som dansare.

Janick och Shavars afro jazz var rätt bra också. Janick var bäst, hon såg verkligen ut som någon typ av "night creature", Shavar var mesigare.

Nathalies och Mackenzies viennese walz var för lite dreamy för min smak, men de gjorde bra ifrån sig, det var mera koreografin jag tyckte var tråkig. Jag vill att den här typen av vals ska vara som i en saga.

Hanis och Tara-Jeans jazz. Alltså... jag har inte insett tidigare hur fantastisk Hani är. Vackre vackre mannen! Tara Jean är förra årets vinnare så hon har massor med utstrålning och är grym men jag tittade på Hani hela tiden. Han är lite sådär så att man glömmer att andas. Ja, och dansa kunde han ju också. ;)

brat och AKS: Om ni vill se Canada säsong 3 så säg till, vi kan göra någon deal på dc. Jag har dem inte i min vanliga share för det är inte originalreleaser men jag kan lägga ut dem tillfälligt om ni vill.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tinwiel » ons aug 25, 2010 20:10

Result show. MOTHERFUCK! :( :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Min största favorit åkte ut!! Hur i hela friden gick det till, jag fattar inte. Han var ju en av de allra bästa den kvällen. Men va... och utan förklaring! De lät mescontemporarygrabben och hiphopgrabben utan utstrålning vara kvar.

Nu är jag jätteupprörd.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » fre aug 27, 2010 22:35

Project Runway 8.05: :eek: :eek: :eek: Tim Gunn?! WTF? Men WTF på ett bra sätt! Så rätt i det han sa om Gretchen. Och om de andra som lät henne styra allt. Så jävla underhållande avsnitt, men sista minuterna var LYSANDE. :extas:

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » tor sep 02, 2010 21:13

Nu när säsongen är över så får man posta dansnummer va? här kommer hiphop-numret med Twitch och Alex, ett av mina favorithiphopnummer EVER! OMG, vad de ägde. :D

Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » tor sep 02, 2010 22:13

Ja, det var fantastiskt! Tyvärr klarade jag dock inte av att fortsätta se säsongen. Men jag kommer att ge nästa säsong ett försök trots det. Kan ju bli bättre och jag gillar grundkonceptet.

Är det nästa sommar som gäller säsongsmässigt eller kan det bli redan nu i höst/efter jul?

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » tor sep 02, 2010 23:07

Säsongen var lite konstig, det kan jag hålla med om, men du har ändå missat några bra nummer, AKS. Jag kan ju tipsa om mina favoritnummer om du ändå vill se dem men inte se hela säsongen. Jag kanske inte har samma som andra dock.. :)

Jag tror att det blir nästa sommar. Säsong 6 körde de under hösten och det var inte bra, de fick köra snabbvarianter av finaler och sånt. Jag har inte hört att den ska vara nu under hösten i alla fall, SYTYCD Canada kör ju nu.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film