Annika: serien blir bara bättre.

Jag tänkte på dig lite speciellt inför just den här säsongsavslutningen.
The Ankh skrev:Sett 6 avsnitt av säsnog 3 nu.
Jag gråter inombords. Jag ska aldrig mer börja se en brittisk serie. Ever.
sfinx skrev:The Ankh skrev:Sett 6 avsnitt av säsnog 3 nu.
Du borde kanske inte se dem ensam?
Och jag håller med AKS. Ett flertal.
The Ankh skrev:sfinx skrev:The Ankh skrev:Sett 6 avsnitt av säsnog 3 nu.
Du borde kanske inte se dem ensam?
Och jag håller med AKS. Ett flertal.
Jag såg dom 6 första där med rickard. Varför skla man inte se dem ensam?
The Ankh skrev:LÄskigt har jag inga åproblem med tror jag, eller jag vet iofs inte vad som komma skall. Jag tittar dessutom med bara halva hjärtat numera.. sen...Rose försvann
sfinx skrev:The Ankh skrev:LÄskigt har jag inga åproblem med tror jag, eller jag vet iofs inte vad som komma skall. Jag tittar dessutom med bara halva hjärtat numera.. sen...Rose försvann
Jag gillar Martha Jones Bättre än Rose, men jag såg om ett par avsnitt med Kalle och Björn från nian, och hon är inte så illa. Martha tar mer initiativ själv, jag gillar det.
A bear skrev:sfinx skrev:sjostrand skrev:Hur är dom gamla säsongerna egentligen?
Jag har bara sett från 2005... Vore kul att se några av de gamla... Första avsnitten ska man kanske se... Men är det någon speciell säsong som är bättre än dom andra för jag kommer inte att orka se alla...
Någon sida längre bak i tråden hade någon listat några gamla som skulle sammanfatta det bra.
Vem det nu kan ha varit.![]()
Här.
Generellt sett: de gamla är
- Lågbudget, även om BBC vet hur de ska få pengarna att räcka. Ibland tänker man inte på det, ibland blir det väldigt uppenbart. (I första Dalekäventyret hade de bara ett halvdussin dalekar, så när de behövde en hel armé målade de helt enkelt dem på väggarna...)
- Svartvita fram till tredje doktorn.
- Gjorda "för hela familjen", vilket gör att de ibland blir väl enkla. Men långtifrån alltid. Kvaliteten varierar en del. Listan ovan har i alla fall funkat för mig hittills. Personligen föredrar jag andra doktorn (Patrick Troughton) och fjärde doktorn (Tom Baker).
- Inte säsonger som sådana. Serien består för det mesta av fristående äventyr på sisådär 4-8 25-minutersavsnitt, även om det finns en del kontinuitet från avsnitt till avsnitt, och enstaka utslag av rejäl kontinuitetsporr som sträcker sig över flera decennier. Men man kan glatt hoppa fram och tillbaka utan att missa något stort.
- Ofta roliga som fan. Och ibland rätt otäcka. Och ibland bara kul. Och ibland outsägligt fåniga.
- Som Helena säger, ofta ganska enkla att hitta på youtube.
The Ankh skrev:Oh! Säsing 4! Jag fick för mig i går att jag bara had einbillat mig säsong 4! hahah! JÄJ!!!
lilith skrev:A bear skrev:Dessutom är det ju en liten special mellan 3.13 och julspecialen också.
What!? Den där hade inte jag sett! Undrar vad man mer kan ha missat.
sfinx skrev:Jag är avundsjuk på Annika och saknar min Doctor. spoiler s4Och Donna.
Får jag se några avsnitt med dig?
The Ankh skrev:sfinx skrev:Jag är avundsjuk på Annika och saknar min Doctor. spoiler s4Och Donna.
Får jag se några avsnitt med dig?
NU såg jag detta inlägget =) Har säsong 4 kvar nu, kommer nog gå åt fort... När??
The Ankh skrev:Enligt epguides.com 's Doctor Who lista finnbns ett avsnitt direkt efter säsong 3, före julpecialen som heter Time Crash. Är det samma som Children in Need? Om ite. var hittar jag det?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare