caffeineaddict skrev: (spoiler Survivor 20.06) Coolaste, bästaste, sanslösaste Tribal Council jag sett så länge jag sett serien. Så så SÅ jävla coolt! Ibland den här säsongen har jag glömt varför Russell ibland var en sån njutning förra säsongen, men här visade han det verkligen.![]()
![]()
AKS skrev:Survivor 20.06 Ja, så jävla klassiskt!! Då det gick vägen så klappade jag händerna, skrek och skrattade. Allt på samma gång tror jag. You can count on Russell. Så jävla smart även om han ligger illa till nästa gång.![]()
![]()
Tob skrev: (spoiler 20.06) Sanslöst, så jävla iskallt och ge Parvati immuniteten, under vad Tyson tänkte i det skedet?! "Such a gentleman"
(spoiler 20x06) Hahahahaha, sååå sjukt, galet bra! Jag fick kväva mina skrattskrik med en soffkudde för att inte väcka grannarna.

AKS skrev: (spoiler Fans vs Favorites tror jag) Detta toppar eller är lika bra som då glasskillen blev avlurad sin immunitet i den säsongen av tjejerna. Så bra var det också, men här i Heroes vs Villains så tror jag ändå att det var bättre för både Rob och Russel var så smarta, men Russell var den som lyckades till slut.
Det var också fantastiskt!

Säsong 20 har börjat fruktansvärt bra, och av era spoilerfria kommentarer att döma så fortsätter det så. Än så länge har jag svårt att blinka för att jag inte vill missa en sekund...