Veronica Mars

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tinwiel » ons apr 20, 2005 10:27

Spoiler 1x18/Btvs s6
Jag håller med AKS i allt hon skrev. Just våldtäkt är så vidrigt att det känns som att man aldrig kan förlåta en person som har gjort det. Våldtäktscenen i Seeing red är den scen ur alla säsonger av Buffy som jag har mest problem med, då jag tycker att den gör Spike till nåt han inte är, själlöst monster eller inte.
Logan kan man acceptera som borskämd brat med massa issues, som slår sönder bilar och terroriserar omgivningen, men om han är en våldtäktsman också, då blir det för mycket. Så jag hoppas verkligen att Yog har fel, annars försvinner en stor del av min sympati för Logan, och det vill jag inte. At this point, I like him to much. Plåga inte en stackars tv-tittare på det här sättet. Fast han kan ju vara inblandad för det. Typiskt snorungar att inte fatta vad deras handlingar får för konsekvenser för andra människor... Grr!

Nu har Bitcomet snabbat sig lite. Nästa avsnitt är hemladdat! Avundsjuk? Nanananana! ;)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Yog-Sothoth » ons apr 20, 2005 10:42

8 minuter kvar för mitt! Får se vem som hinner tillbaka och kommentera snabbast. ;)
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad

Inläggav AKS » ons apr 20, 2005 10:46

Yog-Sothoth skrev:Förlåt, jag undvek spoilertaggar medvetet eftersom jag inte avslöjade några detaljer. Ändrar...

Y-S: Jag var nog otydlig. Jag menade inte alls att du behövde spoilertaggar, det var mer "nu talar jag om det utanför spoilertaggar först, sen så tar jag det som står under spoilertaggar".

Avundsjuk jag blir på att ni får se avsnittet snart. Jag ska försöka åka hem kl 16 idag, men man vet ju aldrig... Vill se *nu*!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav caffeineaddict » ons apr 20, 2005 11:12

1.19 (först!):Bra avsnitt, även om inte riktigt så utmärkt som flera av de senare. Intressanta utvecklingar i Lilly-fallet, bye bye Leo och welcome back, Aly. Fast ärligt talat var CotW:en rätt tråkig, Trina-historien var jävligt standard och lät inte Aly göra särskilt mycket (fast Dean Martin-våld är alltid uppskattat, se Angels The Girl In Question t.ex.). Logan/Veronica kan bli väldigt intressant, särskilt eftersom Veronica fortfarande påstår att hon "hatar" honom. Och Keith lär inte vara lika pjåkig med DNA-resultaten som Veronica var för tio avsnitt sedan. Annars inget av de bättre, men åt helsike för underhållande för att vara dåligt.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav AKS » ons apr 20, 2005 11:36

caffeineaddict skrev:1.19 (först!)

Bastard!

Hehe.

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » ons apr 20, 2005 11:41

Spoiler 1x19
Jag gillade det här avsnittet jättemycket, och tycker att det var lika bra som dom senaste. Ok, CotW var inte sådär jättespännande, men det brukar det ju inte vara. Det tog ju inte upp så mycket tid i anspråk heller, så det störde mig inte.

Logan och Veronica? Hmm.. jag hade ju hoppats på en lite annorlunda utveckling, se mitt tidigare inlägg i frågan. Meeen, det här känns helt "ok" ändå. ;) Dom har definitivt kemi med varandra i alla fall, det är en sak som är säkert. Dom där blickarna från Logan..
Ok, så the suspect of the week är alltså Weevil. På samma sätt som med Duncan så känns det för uppenbart, men han är ju definitivt en möjlig kandidat. Det känns litegrann som i en deckarserie när dektektiven samlar alla misstänkta i ett rum och går igenom en för en vilka motiv de hade till mordet, för att till slut anklaga nån helt annan, som inte var lika uppenbar som mördare. Undra om det blir så här också. Snart får vi veta.. :eek:

*suck* En vecka till nästa avsnitt igen... Jobbigt det här.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Matt » ons apr 20, 2005 12:03

Fuskisar som inte behöver sitta och vänta ut arbetsdagen. ;)
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » ons apr 20, 2005 12:08

Ja, jag och Matt sitter och väntar och väntar på våra respektive arbetsplatser... Knappt så att man får nåt gjort. :)

Tinwiels sista smiley är fruktansvärt lockande. Muargh! Arbetsdag ta slut!

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Yog-Sothoth » ons apr 20, 2005 12:31

1.19:
Riktigt tråkigt CoTW, dessutom lät det som att CoTW-gästskådisen hade allvarliga talproblem.

Det var riktigt kul att se Willows pojkvän bli spöad och ett stort antal fejkmöbler gå i kras. :) Men på hennes ansiktsuttryck tyckte jag det såg ut hela tiden som att hon skulle avslöja att hon egentligen bara hade trillat i trappan och han var oskyldig. Det hade varit kul. :)
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad

Inläggav qarlsson » ons apr 20, 2005 14:23

Herc på Aint it Cool News har intervjuat Rob Thomas. Click it.
Jonesy: Je-sus Christ.
Samson: On a bicycle.
Carnivále
Användarvisningsbild
qarlsson
Scooby

Inläggav LWes » ons apr 20, 2005 16:09

1x19
Jag tycker att Weevil verkade väldigt ond och skumt i sista scenen. Hoppas han är mördaren för honom skulle vi inte sakna direkt i nästa säsong. Fast jag hoppas nog mer på att Logan är mördaren för jag tycker att han är äcklig på något sätt. Det kan inte vara hennes pappa som är mördaren, det skulle vara hel ologiskt.
Dom möjliga kandidaterna är:
Duncan
Duncan's mamma
Duncan's pappa
Logan
Weevil
Veronica's mamma

Någon mer?
Jag kan inte komma på någon annan som jag skulle tycka var okej som mördaren, och jag hoppas att dom itne gör något helt oväntat som t.ex. att rektorn på skolan är mördaren för att han också hade ett förhållande med Lily och sen hotade hon att berätta det för skolstyrelsen om han inte gjorde något och så dödade han henne.

Eller så kanske det var Logan's pappa som hade ett föhållande med henne och så hotade hon honom att berätta för Logan och så dödade han henne.
Fast det skulle typ inte vara omöjligt, för han är ju läskig. och som trodde Duncan's förälldrar att han gjorde det så dom försökte cover upp det.

Om det är Leo eller Wallace är det sämst. Jag tycker att vi kommer fram till att det är omöjligt att det är någon av dom.

Förresten tror ni Leo kommer vara med mer? Det skulle ju vara ologiskt om han inte var det för han har ju trots allt sitt jobb. Det skulle verkligen suga om han typ lämnade staden eller nåt bara för att Veronica gjorde slut med honom.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav AKS » ons apr 20, 2005 17:18

1.19
Wiiie! Logan-blickar även i detta avsnitt. Fler scener att se om minst en gång per dag. :) Han är *verkligen* kär. Och Veronica är verkligen... påverkad av sina hormoner. Eftersom hon säger att hon "hatar" Logan så är hon väl inte kär än. Eller så är hon det, men kan inte erkänna det. Även om Logan kan slippa sina skuldkänslor eftersom Lilly tycks ha varit en player, så stämmer det ju inte in på Veronica.

Okej, just nu har vi ett scenario som gör att min teori sen ett antal sidor tillbaks stämmer ganska bra. Weevil mördaren, mamma och pappa Kane täcker för den de tror är mördaren -- deras son. Men nu känns ju det för tidigt. Det måste ju bli en "chock" på slutet. Detta betyder också att de tar bort fokus från Duncan. Vid sista avsnittet kanske vi slutat tro att han är mördaren = det blir en slags chock då att få veta att det var han. Nej, det låter lite onödigt.

Annars så var CotW inte så bra, men allt annat var mycket bra så detta är helt klart ett av de bättre avsnitten under säsongen. Visst, slår inte ex. 1.18 eller En Echolls Family Christmas, men efter det... kan det placera sig vart som helst mellan plats 3 och 8 skulle jag tro.

En vecka till!! Och nu vet man ju att efter nästa avsnitt (p.g.a. att vi närmar oss slutet) så kommer det att kännas *ännu* jobbigare att vänta en vecka.

Detta är sweet, sweet torture. :)
Senast redigerad av AKS ons apr 20, 2005 17:21, redigerad totalt 2 gånger.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » ons apr 20, 2005 17:20

Hm, detta var ju onödigt...

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav noike » ons apr 20, 2005 17:29

1.19Ett annat mer otroligt scenario: Lily är superdeprimerad och förbannad på sin familj, hon begår självmord i och ett hemligt brev förklarar hon för Weevil hur det ska döljas som ett mord utfört av Duncan. (Nej, jag tror inte på den här idéen själv. Tack och lov. Känns alldeles för deus ex machinigt.)
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Glorificus » ons apr 20, 2005 18:00

1x19
Yay, me likes new episode. Mhm. :D
Det hade en hel drös av repliker som jag gjorde mental notes att komma ihåg... och många hoppa-upp-och-ner-och-klappa-händerna-ögonblick. ;)
VM: "If I want you to speak, I'll wave a snausage in front of your nose."
Yeah!

Weevil: "I am what I am, V. Leopard's spots, you know what they say."

Logan: "Hm... Would you look at that? There was a string attached to my Pop Tart."

VM: "I didn't mean brother like brother. I meant brother like... You know."
Såå bra att de inte förklarade det i ord - KB kunde inte gjort det bättre.

Bra låtval till daddy Echolls attack på den där killen... "It's amore..." Även om scenen i sig gav lite blandade känslor. Det var så snyggt men samtidigt så obehagligt, när man tänker på Logan. And speaking of...
VM: "My lips, for all intents and purposes, are sealed." Pfft. Yeah, right. *iiih* :D

Jag skummade igenom AICN-intervjun med Rob Thomas, av rädsla för spoilers. Ytterligare en positiv grej med VM är ju att Cupid kommer upp till ytan igen... förhoppningsvis kan allmänhetens Rob Thomas-intresse leda till en dvd-release. Har väntat läänge nu.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Illyria » ons apr 20, 2005 18:06

Inget svar från SVT idag verkar det som, den där Per svarade ju AKS väldigt fort... men nu: avsnittet!
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav RalfiParpa » ons apr 20, 2005 18:06

Japp, nu har jag sett 1x19 och gissa vad? Jag älskade det.

Jag tror att mordgåtan nu har passerat möjligheterna att få en enkel upplösning där en enda person visar sig vara skyldig och i sista avsnittet blir inknuffad i en polisbil samtidigt som han/hon bittert mumlar "..och jag hade kommit undan med det om det inte vore för dig, Veronica Mars".
Nu vågar jag inte ens spekulera i vem/vad som är skyldig och hur allt hänger ihop men jag räknar med ett klimax som får oss att skrika och gråta och sedan skrika lite till.
CotW (titta, jag har nu anammat era knasiga facktermer) var förvisso ovanligt intetsägande men Echolls-storyn kändes verkligen och gav en bra bild av hur Logans familj fungerar (eller inte fungerar, rättare sagt) post-Lynn. Jag hoppas verkligen att Alyson Hannigan får fler avsnitt.

Och angående avsnittets allmäna kvalitet: Tyvärr tycker jag det här var det svagaste av de senaste fyra avsnitten men alltjämt är det kvalificerat för en topp10-plats.

EDIT: En sak till, ett citat faktiskt.
"So I'm your brother?"
"I didn't mean brother like brother, I meant brother like...you know."
Underbart
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad

Inläggav Illyria » ons apr 20, 2005 19:28

1x19: Vid en första anblick på vad för mysterium som skulle lösas (och titeln) så verkade det lite skakigt men icke! Väldigt bra avsnitt i sann VM-anda. Inga klagomål på CotW (förutom att jag verkligen inte gillar hundar), men det blev en fin liten sidohistoria med tjejen utan självförtroende som säkert tog lite lärdom av Veronica. Det enda som blev något over the top var Aaron Echolls slagsmål med Dylan (med underlig musik till), trodde ett tag att Trina skulle stoppa det hela och sagt att de bara lurades för att få Aaron att göra rollen men det hände inte... Gillade att vi fick en större inblick i Echolls-huset och nu kanske Trina fick en bättre bild av Aaron, att det Logan säger om honom faktiskt är sant och inget han hittat på.

Och Veronica gör slut med Leo och sen direkt frågar om en tjänst, haha! Men det var ju väldigt logiskt, tyckte det var bra på flera sätt; V är ärlig och berättar istället för att ljuga för Leo och det är ju ett bra steg på vägen för V/L. Alla V/L-scener är bäst och en annan favoritscen var också när Veronica skällde ut den där busringaren på skolan och alla tittade på.

Några fler detaljer om Lilly också, mordet verkar bli allt mer komplicerat, och undra vad som stod på lappen, måste vara viktigt och om tiden för mordet på Lilly är fel så har Weevil inget alibi. Fast det är samma som med Duncan - lite för lätt? Och Weevil verkar ju inte vara speciellt "ond" heller...

Veronica: Would it be weird for me to start my own drinking game? Like I'd have to do a shot everytime someone asks for my help. :)

Keith är nu den som gör DNA-test! Noterade datumet på paketet han skulle skicka; 22 april 2005, paketet skickas på fredag ;) Hoppas på svar i nästa avsnitt ivarjefall och hoppas verkligen det är Keith.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Yog-Sothoth » ons apr 20, 2005 20:29

Vet inte om någon lade märke till min tidigare kommentar om att VM är ganska orealistiskt ibland. Jag kom på en till grej nu, hur alla pratar. Med tanke på deras repliker låter det snarare som de är 20-25 än 17. Tror inte många 17-åringar levererar så snärtiga och välformulerade repliker som de gör...
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad

Inläggav noike » ons apr 20, 2005 20:34

Yog: Det är ytterst få som pratar så, även om de är äldre. Om man skulle skriva realistisk dialog så skulle det bli dödstråkigt med en massa enstaviga ord, gärna sammansatta till framenterade meningar.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav LWes » ons apr 20, 2005 20:40

noike skrev:Yog: Det är ytterst få som pratar så, även om de är äldre. Om man skulle skriva realistisk dialog så skulle det bli dödstråkigt med en massa enstaviga ord, gärna sammansatta till framenterade meningar.

Realistiskt språk passar ibland, som t.ex. Curb Your Enthusiasm och liknande serier. Men i dramaserier som Veronica Mars och Buffy m.fl. skulle det inte funka.
Jag älskar dialogen i serien, den är fantastisk på en Buffy-sätt och det är väl mycket dialogen som gjort att serien jämförts med Buffy en del.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav qarlsson » ons apr 20, 2005 22:41

Jo, helt klart Buffyprägel över dialogen utan att för den sakens skull på något vis vara imiterande ripoff'igt. Man får ta det för vad det är, come on! Det är tokcharmigt.

Thank god it's Friday? tsss.. T.G.I Wednesday säger jag. Veronica Mars, House och Scrubs. Allt komprimerat på en och samma dag. S for sweetness as in strawberries!

1x19
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om Logan och Veronicas utbyte av kroppsvätskor. Det är charmigt samtidigt som jag inte kan låta bli att se någon olycklig händelseutveckling i det hela, kopplat till säsongsavslutningen (mina happy thoughts tog en sen kvällsfika till förmån för skepticism här). Som vanligt massa små ubercoola lines, dialoger och små scener. CotW var helt ok. Mer än ok. Det där klassiska klimaxet kom aldrig i och med att CotW 2 (Goran-karaktären) avlöste CotW 1 innan det hade spelat ut sig själv. På så vis var händelseutvecklingens struktur lite annorlunda än tidigare. Men jag gillade.

Återigen ett bra avsnitt och man verkligen känner hur det ligger och puttrar nu. Snart kommer det, upplösningen, och sen kommer vi kollektivt sitta och gnälla i kör inför den plågsamt utdragna väntan på s02. Let's face it, det är ett väloljat ekorrhjul.
Carnivále
Användarvisningsbild
qarlsson
Scooby

Inläggav CheeseGuy » tor apr 21, 2005 0:09

1x19: Mycket bra, men inte riktigt i klass med de två senaste avsnitten.

CotW var ganska svagt, men (surprise!) allt annat var lysande. Men det var trevligt när jag trodde att avsnittet nästan var slut efter att fallet med hunden hade klarats av, och det visade sig att bara drygt halva hade gått. :)

Jag gillade Trinas historia, även om den som sagt var extremt standard. Fast det var lite störande att jag satt och skrattade hysteriskt under den brutala misshandeln.

Jag älskar hur Veronicia gjorde slut med Leo, och sedan frågade om hjälp. Dessutom flippade han inte ur. Nu hoppas jag bara att han återkommer (gärna direkt i nästa avsnitt), för det är så tråkigt när en karaktär kommer in i en serie för att bli ihop med en av de ordinarie karaktärerna, och sedan skrivs ut genom eller för att de gör slut.

Det är så fint att Veronica och Logan inte alls verkar hata varandra (även om Veronica sade att hon gjorde det), utan tvärtom är jättegulliga tillsammans. Jag instämmer med Qarlsson; det vore fruktansvärt om det leder till något tragiskt.

Jag har svårt att se hur det skulle kunna vara Logan som är mördaren utan att hans karaktär (både hur han har varit hittils, och för framtiden) skulle förstöras totalt. Veronica eller hennes pappa vore lika tragiskt, men det är lite väl osannolikt (men det lär visserligen dyka upp saker som vi inte känner till, så allt är möjligt).
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo

Inläggav AKS » tor apr 21, 2005 8:01

Såg 1.19 för andra gången igår (man vet att man gillar en serie då man ser om ett avsnitt efter bara ett par timmar...). Det var faktiskt lite bättre än vid första intrycket. Synd på att CotW inte är så bra, drar ner på tempot lite. Medans 1.18 säkert är bättre så känns 1.19 bättre än andra sena VM-avsnitt som Betty and Veronica och Kane's and Abels. Lutar nog åt topp 5 för tillfället

mest tack vare alla Echolls-scener som är fantastiska samt V/L-scenerna som också är fantastiska.

Men därifrån kommer den att åka ut för jag kan inte tänka mig annat än att i alla fall de två sista avsnitten kommer att vara überunderbara!
Senast redigerad av AKS tor apr 21, 2005 8:17, redigerad totalt 1 gång.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » tor apr 21, 2005 8:13

1x19 tycker jag drastiskt flyttar upp Aaron Echolls som misstänkt för mordet på Lilly? Det våld vi fick se från honom (för att skydda sin familj) och att vi sedan tidgare vet att han är en ladies man och Lilly som hade flera affärer med olika personer... Aaron + Lilly? Hon kanske hotade med att avslöja det? Vi vet fortfarande inte vad hennes stora hemlighet var... Det flyttar upp och aktualiserar Lynn igen också, om hon visste om detta?
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » tor apr 21, 2005 8:20

1.19
Ja, det håller jag med om. Det skulle vara en överraskning om det var han (trots att jag tror att vi tog upp teorin för några veckor sedan). Och jag kan verkligen tänka mig Aaron springa efter Lilly (även om det ju är eeew!) och jag kan dessutom tänka mig Lilly besvara det. Men Logan kommer ju att vara helt förstörd i S2 om det visar sig att hans pappa gjort det. Pappa i fängelse, mamma död. En syster som, för allt vi vet, inte bryr sig om honom. Ouch! Nice life.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Glorificus » tor apr 21, 2005 15:28

Yay! Jag mailade också SVT efter att ha läst det korta svar AKS fick... Hehe, jag var rätt dramatisk i min formulering (för att få dem att förstå att det är en populär serie förstås), och skrev:
"Hej hej! Ett rykte sprider sig över Internet om att SVT har köpt in den amerikanska serien ”Veronica Mars”. Jag undrar om det stämmer och hur snart det är möjligt att serien i så fall ska sändas?"
Det var i tisdags och jag mailade till drama@svt.se
Idag fick jag svar! Och välformulerat och positivt dessutom! :D
Rubriken på mailet var "VM":
ryktet stämmer - Veronica Mars är/blir en SVT-serie. Vilket jag är väldigt glad över.

Det är - tyvärr - ännu inte spikat när vi sänder den, men jag hoppas naturligtvis att det inte ska ta för lång tid...

Bästa hälsningar
Göran Danasten
Inköpare

8)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav AKS » tor apr 21, 2005 15:30

Yay! Precis som PÖ sa i mitt första mejl, men som vi inte vågade lita på till 100%! Men nu så... :lovebunny:

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav qarlsson » tor apr 21, 2005 15:47

1x19
Pappa Echolls. Jag vet inte jag. Han har visat prov på att vara ganska irrationell och våldsam men ur avseendet kapabel-att-mörda känns han relativt harmlös. Det är bara en känsla jag har som jag inte kan motivera bättre. Kalla det manlig intuition (hur pålitlig nu den må vara återstår att se). Att han sen tidigare bestraffat Logan fysisk är oförsvarbart men jag tolkar det som en väldigt stor osäkerhet i papparollen och hur han ska förhålla sig till Logan's insubordination. Han har väl aldrig varit där för sina barn. Total förvirring och okunskap hur fostran går till kombinerat med vanan att alltid få Yes Mr. Echolls Sir till svar på allt (från lismande arbetskollegor, agenter etcetera). Amatörpsykologisera mera säg =)

Edit: Yay! Hail to SVT! Kvalité förtjänar kvalité.
Carnivále
Användarvisningsbild
qarlsson
Scooby

Inläggav dizzy » tor apr 21, 2005 17:51

Bara en påminnelse om att det är ikväll TV4+ visar Kristen hos Conan. 23.20 eller nåt sånt, för de som inte redan sett det.
Användarvisningsbild
dizzy
Scooby

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film