gaia skrev:Antar att Shakespeare nördande inte är så populärt här.
gaia skrev:Antar att Shakespeare nördande inte är så populärt här.
caffeineaddict skrev:gaia skrev:Antar att Shakespeare nördande inte är så populärt här.
Har du träffat oss? Personerna som tog med en kopia av Hamlet för högläsning till första träffen. Som röstade fram Rosencrantz & Guildernstern till en av 90-talets bästa filmer. Det finns en hel tråd för kopplingar till Shakespeare i Whedongrejer.
A bear skrev:Och jag är sur på mig själv för att jag missade att nominera den bästa Hamletfilmatiseringen, Kozintsevs, till den här turneringen. Fy på mig.
noike skrev:caffeineaddict skrev:gaia skrev:Antar att Shakespeare nördande inte är så populärt här.
Har du träffat oss? Personerna som tog med en kopia av Hamlet för högläsning till första träffen. Som röstade fram Rosencrantz & Guildernstern till en av 90-talets bästa filmer. Det finns en hel tråd för kopplingar till Shakespeare i Whedongrejer.
Och någon av oss — jag nämner inga namn — har Slings & Arrows som bästa tv-serie någonsin och den är tre säsonger hardcore Shakespeare-nördande. (Yo!)
caffeineaddict skrev:noike skrev:caffeineaddict skrev:gaia skrev:Antar att Shakespeare nördande inte är så populärt här.
Och någon av oss — jag nämner inga namn — har Slings & Arrows som bästa tv-serie någonsin och den är tre säsonger hardcore Shakespeare-nördande. (Yo!)
S&A är en av världens 20 bästa, så mycket kan jag skriva under på.
Efter att Breaking Bad är över måste jag uppdatera min "bästa serier någonsin"-lista, det var ett tag sedan.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare